Fórum - Téma


P11 Brzdy


Fórum Primera P11 P11 Brzdy

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2012-06-30 06:34:06

Ahoj lidi mam PRIMERA Hatchback (P11) 1.6 16V (1597ccm/78kW/106HP) a chtel jsem se zeptat na předni kotouče jakej typ je nejlepší našel jsem dva druhy kotoučů každej ma jinej rozmer jaky je ten spravný?

Brzdový kotouč predni NIPPARTS

průměr [mm]: 256,5

výška [mm]: 49,1

a nebo

Brzdový kotouč predni NIPPARTS

průměr [mm]: 280

výška [mm]: 49,2

2012-06-30 09:27:03

Nabudúce sa poriadne pozri na aký typ auta tie kotúče potrebuješ... Rovnako tak aj dosky su dva druhy...

Na P11 1,6 idú kotúče 256mm a dosky s oblúkovou vnútornou hranou... Pokiaľ to nemáš upravené... Zober meter a kotúče si pomeraj...

280mm a dosky s rovnou hranou sú na P11C alebo na GT

2012-06-30 12:16:13

Přesně tak ani z tvýho profilu není jasný který typ Primery máš....Zda je to Primera P11 120(r.v. 96-99)http://www.nissanclub.cz/...l/15040_2685_nissan-1.jpg

anebo jestli máš P11 C - 144(r.v. 1999-2001)

http://www.nissanclub.cz/...issan-primera-sport-1.jpg

Podle fotek už to snad poznáš?? Právě ta novější P11 C - 144,1,6,by mohla mít kotouče 280 mm

ale starší Primera P11 1,6(jako mám třeba i já..)má tutově průměr kotoučů 256 mm.Ale dá se to předělat na ty větší,já už to mám nachystáno....To je zase jiná kapitola...

Nebo potom prostě sundat kolo....a to už metrem taky poznáš jestli je to 256 nebo 280 mm

2012-06-30 13:16:11

Takový dotaz.Lze použít hlavní brzdový válec z P 11 144 C do starší P 11?.Jedná se o stejnou motorizaci SR 20 DE.Pasuje i posilovač?Lze kombinovat nebo měnit jen komplet?.Ví někdo,v čem je nový válec lepší?Píšou,že je dvoustupnový.I když jsem vyměnil všechny kotouče za větší z novější Primery,tak se mi zdá,že musím více tlačit na pedál,než u manželčiny N 16 nebo synové N 15..Poradí moudří?

2012-06-30 18:01:49

P11 brzdi vyborne pokud jsou nove komponenty, nova kapalina a SPRAVNE odvzdusneno. To je velice dulezite a hodne lidi to opomiji...

2012-06-30 22:33:39

Valce nepasujú, sú iné konektory, neviem, či sa dajú vymniť, neskúšal som. Posilovač sa prehodiť dá..

2012-07-01 07:49:07

120(r.v. 96-99)http://www.nissanclub.cz/...l/15040_2685_nissan-1.jpg presne tuto mám a ješte bych se chtel zeptat jaky brdove decticky by ste mi doporučily na tento model?? dekuji

2012-07-01 10:35:49

jagy.Tohle všechno uděláno mám,po odvzdušnění brzdí super,ale po ujetí asi 500 km se to vrátí do starých kolejí.Na válcích to ukazuje v pohodě,ale přivzdušnuje se mi pravé zadní kolo,cítím při odvzdušnování bublinku.Vyměnil jsem třmen za bezvadný ale žádná změna.Tak ted mám podezření na HBV.Nic jiného mě nenapadá.Pedál se nepropadává,ručka je bezvadná,kapalina nová.Jen je potřeba stlačit pedál větší silou než po tom odvzdušnění.Nemá někdo bezvadný hlavní brzdový válec za rozumnou cenu?

 Svobi
2012-07-01 11:01:44

Jen abys nemel nekde v haji trubku a trosku prolina .

2012-07-02 10:11:38

Sleduj, zda ti neutika kapalina z nadobky, jinak je fakt, ze alfa a omega je to spravne odvzdusneni, protoze nejaky intelginet, kdyz toto auto navrhoval, a opominu fakt, ze ABS actuator je uplne na opacne strane nez HBV, takze se tahnou hadice pres cele auto tam a zpet, nez dojdou ke kolum, tak i fakt, proc trubky z ABS actuatoru jsou nahoru s prevysenim, coz je prima vec pro odvzdusnovani, ze.

Nekdo mi rikal, ze je dobre pri odvzdusnovani vytahnout pojistku ABSka, ze se pry v Actuatoru utevre nejaky ventil, kde se muze drzet vzduch (i kdyz netusim jak to myslel, protoze ja odvzdusnuji auto uplne vyple, takze pojistka by nemela mit zadny vliv).

Kazdopadne ja mam problem opacny, ja mam pedal dost mekky, a kazdym odvzdusnenim, se to zlepsi, ale je to nejaky nekonecny.

2012-07-16 19:28:34

120(r.v. 96-99)http://www.nissanclub.cz/...l/15040_2685_nissan-1.jpg presne tuto mám a ješte bych se chtel zeptat jaky brdove decticky by ste mi doporučily na tento model?? dekuji

2012-07-16 19:37:28

destičky jakýkoli co se nepodobá starline apod, dle finančních možností

2012-07-16 19:45:25

Tak to každopadně mate nejaké konkretní mel sem jedny a strašně pískali pak me tam dal kamoš nejaký a ty už v pohode ale nevím jaké to byli

2012-07-16 19:50:07

Zatím jsem měl Feroda, Nipparts a oboje v pohodě. Kámošovi jsem montoval Bremba a tak jsou v poho. Ono to pískaní asi taky bude záležet na tom jestli si ty desky sednou s kotoučema. Taky je důležitý před montáží nových desek strhnout hranu kotouče, to taky může dělat hezkej bordel.

2012-07-16 19:51:26

Tak to každopadne a nevite jaký rozmery by meli mít na kotouče http://www.autokelly.cz/#...TqcIWZ8EufRM39IVc+gAMiElQ=

bud tyto http://www.autokelly.cz/#...ilbhKqh6Dsq82i53wgh12VqLE=

nebo tyto http://www.autokelly.cz/#...t4ri8pPqc87IIhv+eEHOnLRLs=

nevyznám se v tom jaky by meli byt ty rozmery na ten kotouč dekuji mockrát za radu

2012-07-16 20:01:37

ty odkazy asi nejsou celé, nefungují. Jaká je to Primera ? rok výroby a motor ?

2012-07-16 20:10:24

http://www.autokelly.cz/#...rOkV+d9gMv4OdPXQWz+tFRgyS to je kotouč

a to sou destičky http://www.autokelly.cz/#...ilbhKqh6Dsq82i53wgh12VqLE=

http://www.autokelly.cz/#...t4ri8pPqc87IIhv+eEHOnLRLs=

2012-07-16 20:12:32

Kotouč http://www.autokelly.cz/#...TqcIWZ8EufRM39IVc+gAMiElQ=

2012-07-16 20:13:15

jedna destička http://www.autokelly.cz/#...ilbhKqh6Dsq82i53wgh12VqLE=

2012-07-16 20:13:53

Tak nové poznatky.Dávejte si pozor na výměnu brzdového válce.Existují na P 11 minimálně 2 druhy.Jeden je BENDIX,druhý přímo NISSAN.Oba dva vypadají skoro stejně,stejný průměr,příruba,velikost.Jen nádobka je jiná.Bendix má na nádobce takové hrdlo,Nissan je oválné celé.To by vůbec nevadilo i když konektor hladiny je jiný.ALE PROBLÉM JE JINDE.Šroubení trubek je rozdílné.Bendix má skoro o 3 mm větší závit než Nissan.Takže je to naprosto nezáměnnéBacha na to.Jinak opravná sada je na systém BENDIX,stojí kolem 180 Kč.Gumičky jsou naprosto stejné jako origo,jen třeba dávat bacha kde jaká patří.Některá je hrubší.V knize JAK NA TO je popsán systém NISSAN,který je hodně odlišný od BENDIXu.Největší problém u BENDIXu bylo vyjmutí zadní sestavy válce.Je třeba sejmout nádobku(je upevněna pružným čepem) A v jednom otvoru je pod kovovou podložkou čep,který to uvnitř drží.Aby se čep dal vytáhnout,je třeba dřevěnou tyčkou jemně zatlačit do válce,aby se čep uvolnil.Válec otočíme tak,aby čep vypadnul(nelze ho za co uchopit)Bacha na ztrátu.Pak to vše lze vyklepnout ven a gumičky vyměnit.Jsou 4 plus těsnící kroužky nádobky.V sadě je i segrovka,která vše ve válci zajištuje.U systému Nissan segrovka není,je tam speciální víčko a místo čepu je tam šroubek..


Odpovědět

1  2