Fórum - Téma


P11 - brake kity


Fórum Primera P11 P11 - brake kity

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2012-11-21 11:40:35

Jo, chtel mit vyrovnanejsi brzdnej ucinek i se zadkem.

Asi 2-3 dny zpet jsem koukal na nejakych US strankach/foru na info, kde to presne meli propocitany jaky je brzdny ucinek u P11 vpredu a vzadu. Do detailu jsem to neresil, ale neco tam menili a testovali to i prave se ctyrpistkama a i standard brzdama. Ale jinak to vychazelo cca nejakych 74% predek a 26% zadek. Ale tak to uz zhruba zname. Dulezity je vymyslet, aby nam to hlavne jeste lepe brzdilo, takze to musime poladit tema deskama.

EDIT: A co tam proste a jednoduse nacpat ten HBV z S14 nebo 300ZX? To by melo jit.

2012-11-23 10:16:12

Môj overený postup na P11 GT. v tvojom prípade určite vymeniť brzdiče a kotúče na 280mm z GT. dať opletrené brzdové hadice. brzdovku nie dot5.1 ale dot 4 RBF 600 od motulu. dot 5.1 som upiekol a nestačí na okruhy.dalej repas HBV a repas brzdičov oprava za pár drobných sú to len gumičky avšak trošku prácnejšie.teraz to najd§ležitejšie hladké kotúče dať zmraziť (cryo) a kvalitné dosky (na ebc zabudni) dobré a lacné sú HAWK HP+ len ich treba mierne upraviť na frézovačke a je to. ked nechceš upravovať na fréze máš na výber aj skvelé dosky od firmy Endles na ktoré sa u nás dosť zabúda , pravdepodobne kvôli cene mimochodom robia sa práve aj na P11. veľa som toho odkonztoval s firmou renovak.cz kde ti nemajú problém nalepiť zmes na dosky akú len chceš. mimochodom ak to myslíš vážne s tými dobrými brzdovými doskami tak len pre info nejaká vyššia rada v tom čase stála na P11 od firmy Endless cca 12 000Kč. hold za kvalitu sa platí. vtedy som aj ja pozeral jak puk na tie ceny brzd ,ale teraz ked vlastne toto isté riešim na Z33 tak sa len usmievam nad cenami brzd na P11 a vôbec takmer všetko na P11 je zrazu úplne "LEVNÉ" !

2012-11-23 10:27:40

Davat DOT4 kvuli tomu, ze DOT5.1 nevydrzela neni urcite dobre tvrzeni... ja s 5.1 nikdy nemel problem. A taky je X vyrobcu a zalezi, jak byla vubec kapalina menena. Pokud tam byly zbytky stare, ucinnost se vytraci.

EBC ma dobre desky, ale je treba brat YellowStuff. Nizsi rady nejsou vhodne na okruhy.

2012-11-23 12:42:39

A bacha na to, že nie všetky DOT sú medzi sebou miesiteľné resp. sa dajú zameniť!

2012-11-23 13:01:57

Diky, DOT 5.1 jsem daval od Valvoline. Myslim ze neni problem, ale zase na okruhu nejsem furt.

Jinak s Cryo urcite pocitam az veci nakoupim, dost me to zaujalo. Jinak samozrejme to zase u P11 tolik nehrotim, takze za desky davat tisice nesmysl, ale Hawky by se mi libily. Zatim na to nespecham, tak muzu koumat.

2012-11-23 14:10:53

Jagy. ešte dodám že okrem iného som si dal vymeniť aj nakomplet brzdové trubky naťahať. brzdovky som minul 2-3L dot 5.1. Motul aby som to poriadne prepláchol a odvzdušnil a aj tak to nestíha, ked už okruhy tak poriadna brzdovka musí byť vážne odteraz už iba dot 4 RBFod Motulu. Mimochodom aj Z33 má predpísanú Dot4 , dal som tam dot 5.1. Motul a uvaril som ju

2012-11-23 14:26:55

Spis by me zajimalo, proc DOT5.1 uvaris a DOT4 ne? Z jakeho duvodu je DOT4 lepsi...

2012-11-23 14:28:35

S tou brzdovkou je to zajimave, ocekaval bych ze 5.1 by mela byt vzdy lepsi nez 4 a nebo shodna s nejakou lepsi 4...

EDIT: Tak jagy byl rychlejsi, na telefonu jsem pomalej...

EDIT2: Ja mm tuhle Valvoline http://www.oleje-aditiva....d-clutch-fluid-dot-5-1-1l

Chapu uz ze ta Motul DOT4 muze byt lepsi, ma bod varu 325C oproti 270C. To nekdy asi muze byt znat pri velmi tezke zatezi...

EDIT2: Pokrocil jsem v infu. Ta Motul RBF sice super, ale pry hodne absorbuje vzdusne vlhkosti, takze doporucene vymeny jsou i kazdy ctvrtrok. Takze otazkou je, zda na obcasny okruh, jinak bezny provoz nedat radsi jen nejakou lepsi 5.1 o kterou se clovek nemusi tolik starat.

2012-11-24 13:21:16

No, na ty brzdovky bacha, uz jsem videl situaci, kdy se v aute pouzila brzdovka novejsi specifikace a za mesic chcala vsude. Proste ta novejsi byla agresivnejsi a porusila vedeni. Kdyz vyrobce pise dot4, tak dam dot4, ale vezmu nejkvalitnejsi.

2012-11-24 13:54:56

To neni pravda... muzes ji klidne nahradit DOT5.1, ovsem ne za DOT5!

Jeste cekam, az napise Patrik proc DOT4 ano a proc DOT5.1 nee.

2012-11-24 22:24:21

Jagy je to jasny, protoze ta jeho DOT4 racing mela bod varu pres 320C. Tak proto lepsi i nez ta DOT5.1

Jinak ja se 5.1 nebal, dal to tam a jak rikam, uz pres 2 roky uplna pohoda, spis uz tak 2,5 roku to bude...

2012-11-26 13:56:44

Jagy , tiež som si myslel že dot 5.1 je to naj , neriešim ich chemické zloženie ani cenu , zaujíma ma iba ich správanie pri extrémnom zaobchádzaní a naozaj DOT 4 je najlepšia teda lepšia ako DOT 5.1 a to som už skonzumoval nejaký ten liter týchto všeliakých kvapalín. aj na moje počudovanie všetky RBF (Racing brake fluid) sú práve DOT4!

2012-11-26 14:18:03

Ale to vubec neresim... ja chtel vysvetleni PROC. Konkretne v cem je rozdil. Protoze ne kazda 5.1 je stejna...

2012-11-26 14:39:36

Radsi mi napiste co si myslite oproti te co tam davam ja, tedy od Valvoline Mela by byt si myslim v pohode. Na normalni jezdeni zcela dostacujici a na okruhu v Moste to taky vydrzela, kdyz uz, tak to spis nedavaly prehraty brzdy. Ale jinak no problem.


Odpovědět

1  2  3