Fórum - Téma


P11 2,0TD ZEXEL + HITACHI


Fórum Primera P11 P11 2,0TD ZEXEL + HITACHI

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-05-17 06:36:46

Nemáte náhodou někdo Primeru s motorem 2,0TD a čerpadlem ZEXEL a váhou vzduchu HITACHI???

Auto mi strašně žere,nedokážu se dostat pod 10 litrů nafty.

špatně to nejede,ale žere.Z výfuku se nehulí a nikde nafta neteče.Mám nové náplně,filtry,rozvody.Váhu vzduchu jsem čistil a autodiagnostika motoru nahlásila 55.Tedy bez chyby.Nevím co s tím a pochybuju,že v Nissanu by mi řekli víc než někdo z vás tady.Nevím,jak na tomhle motoru má být znát zátah turba,ale je pomalu neznatelný.

Turbo jsem měřil manometry,při 1600ot/min dává 0,5Baru a při 3000ot./min dává 0,7 Baru.

Neměl jste někdo stejný nebo podobný problém.

Jak se dá proměřit váha vzduchu????Na BOSCH je tu návod a hodnoty,ale na HITACHI jsem tu nikde nenašel.Díky moc za rady............

2010-05-20 20:33:37

Copak máte všichni BOSCH??????To nemáte nikdo origo japonce?????

2010-05-20 21:12:57

diessel je do traktoru a kombajnu . ja by som najprv pozrel vzduchovy filter, a potom vstrekovace.

2010-05-20 22:09:47

asi ti velmi nepomozem, ale záťah turba by si mal citiť, ak by ti zdochlo turbo, tak nad cca 1900 ot/min je akceleracia skoro žiadna, a auto je lenivé a nehovoriac, ak ti s turbom súčasne zdochla aj váha. Na čo slúži turbo to asi vieš, takže sa nebudem rozpisovať.

Píšeš, že auto nejede špatne, ale čo to znamená? Mam síce čerpadlo aj váhu Bosch, ale po výmene váhy auto ožilo, je oveľa živšie a lepšie akceleruje, je vidieť že má lepší záťah. 2,0TD nie je žiadny trhač asfaltu ani dynamiku zrýchlenia nemá takú, ako majú koncernové TDíčka. Na Octavky TDi sa nechytám... , ale ide to a ja som spokojný, žiaľ so spotrebou veľmi spokojný nie som, priemerku mám medzi 7,2-7,5. myslel som že po výmene váhy sa spotreba zníži, ale prd ! Nešla dole. Mám pocit, že ešte o cca 0,2-0,4 je vyššia. Vahu nemám origo, ale z VW. Hitachi a zexel mali asi len modely do r. 98 potom tam uz dávali Bosch.

HonzaBK by to možno vedel lepšie.

Držím ti palce, aby si to nejako poriešil, ja som tu asi len namlátil prázdnu slamu

2010-05-21 00:19:40

Já se v dieselech nevyznám, ale jen napíšu co se stalo tchánovi : u oktávky si nechal měnit rozvody, když s tím přijel, zdálo se mu, že to nějak nejede. Chvíli nad tím špekuloval, mezitím borec co to dělal odjel na týden někam pryč. Tak jsme koukli na diagnostiku, byla tam závada turba. To bylo divné. Po prohlédnutí motorového prostoru jsme pak zjistili, že zůstala nezapojená jedna hadička k regulaci tlaku vzduchu z turba. Prostě prkotina. Hadičku jsme nasadili a auto funguje jako dříve.

Nemůže ti to dělat něco podobného?

2010-05-21 18:51:57

Já jsem si na autě dělal rozvody sám.Všechno možný jsem už vprolezl,ale na nic jsem nepřišel.Autodiagnostika-bez chyby.Zbývá mi jen jediné.Sehnat někoho,kdo má stejný motor a pokusit se váhu prohodit.Nikde váhu Hitachi ani nemají.Jen BOSCH.

2010-05-21 18:57:20

Já hlavně ani nevím,jak má ta Primera jet.Už jsem ji takhle koupil před čtvrt rokem s vymlácenou přední nápravou a zadním ložiskem kola.Měl jsem předtím Opel Omega Caravan 2,5TDS 6ti válec načipovanej na 160 koní a 300Nm krouťák,takže je mi jasný,že Primera tak nepojede.Omegu jsem prodal kvůli spotřebě,jezdila za 12 litrů.Což bylo dost,ale lítala jak splašená.Když to teď porovnám s Primerou,kde jezdím za 9 litrů,tak mi to přijde neúměrné.


Odpovědět