Fórum - Téma


P11 2,0TD TURBO


Fórum Primera P11 P11 2,0TD TURBO

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-07-06 21:19:14

Pročetl jsem snad už celé fórum ohledně turba,ale názory a popisy se tu značně liší.

Zajímalo by mě,jestli turbo na týhle Primeře je znát,zda je tam nějaký kopanec.Někdo píše,že turbo píská a auto zatáhne,jinej zas píše,že turbo znát není.Tak co je pravda?

ODEPISUJTE JEN MAJITELÉ P11 2,0TD 66kW.

Názory typu "myslím si" jsou naprd.

Měřil jsem na autě už skoro všechno,váha vzduchu-tu jsem zkoušel i měnit a nic

turbo jsem měřil-dává 0,7bar což by mělo být taky O.K. a cítit zátah není.

Díky za odpovědi.

2010-07-06 23:33:21

mám TD od zimy a žádnej mega zátah se nikdy nekonal. ba co víc, je to čim dál tim slabší. ale tohle u mojí primery přisuzuju špinavým filtrům (vzduchový + palivový) a možná chybným údajům z váhy vzduchu. teď s autem moc nejezdim, takže to neřešim. jinak k turbu, pokud je tlak 0,7 baru udávaný výrobcem a turbo jinak funguje normálně, tak může být problém v elektrice. někdo tu řikal, že problémy jsou z větší části případů v elektrice. jinak turbo mi moc nepíská (což je správně) a zevnitř auta slyšet skoro neni. leda při otevřeným okně a v malých rychlostech do 30-ti km/h. tenhle motor prostě neni žádná rachejtle! konstrukčně je zastaralý a to že je řízen téměř celý elektronicky mu taky moc na spolehlivosti nepřídá. Za sebe řikam, že kdybych se měl znovu rozhodnout jestli vzít naftovou nebo benzínovou primeru, tak jdu jedině do benzínu a jedině do GT, nebo případně kombíka 2.0 (SR20DE), 1.6 bych nebral ani zadarmo, u nás jsou hlavně docela předražený a P11 je na ně dost těžká. takže dva.nula benzín je optimální volba pro tuhle primeru.

otázka na závěr: máš čisté filtry a všechna potrubí? je to jen moje domněnka, ale třeba tam de málo nafty, váha nedá povel k nasátí většího množství vzduchu a turbo se tolik neroztočí. možná mam ten samý problém

2010-07-07 07:18:57

všechny filtry mám už vyměněné,nové rozvody.Asi to auto prodám a budu mít klid.Je to to nejhorší auto,co jsem kdy měl.A to jsem jich měl 17.Je to tvrdý auto,který nejede a žere jako kráva.

2010-07-07 20:19:48

nazdar,ja som primeru 2.0td mal 2 roky a bol som maximalne spokojny spotrebu som mal 6.5L a to som ju nesetril,najazdene mala takmer 300000km a nepotiahla si ani deci oleja na 10000km okrem vymeny nejakych drobnosti som jazdil bez zavady(motor bez jedineho zasahu),na 2.0TD je citit vykon od cca 2400 ot. ale trhac asfaltu to neni.

2010-07-07 20:23:38

P.S.-ak cakas nejaky kopanec od turba tak cakas marne a turbo je pekne pocut od cca 2000 ot.

2010-07-07 21:16:49

tomv78: co znamená pojem "strašně žere"? já se nikdy nedostal přes 8L a to jí nešetřim. mam těžkou nohu, tak si to běžně vezme kolem 7-mi litrů, trasu plzeň-praha po D5 jsem dal za 6.5 ve třech lidech. a narozdíl od W10 žere přesně podle techničáku ..opravdu to neni trhač asfaltu, ale svezení je to pořád velmi kvalitní. já jsem s autem jinak spokojen.

2010-07-08 20:20:56

Cauko tomv78,

vidim tvoj postoj ku Nissanu. My mame iste auta, okrem toho ze je nas combi. Ked som si ho kupil, tak som mal isty pocit ako ty. Uplne isty,... dokonca volali ma s Nissanu z Madarska (centrum zakaznikom) a pytali sa ma rozne otazky. Na konci sa ma pytali ci by som si zase kupil Nissan. Odpoved bola ako s pusky NIE. A teraz vidim len prednosti. Nie je to Skoda Oktavia, ale nie je daleko. Co sa tyka vykonu 66kW hovori same. Ja som mal nabalene auto a siel som hore kopcom (12%). Nemal silu. Bolo to skrze palivoveho filtra + male otacky. Niekde som sa docital/dopocul ze Turbo pocina sa stupnovat vo svojej aktivite ked sa prejde 2200ot/min. Skusil som a je to tak. Ked sa rozbehavam tak je ako slimak, ale ked pride po 2200ot/min stava sa mustangom. Sice v tedy podstatne skace spotreba, ale vykon je zvirazneny. Podosial som nepocul ten karakteristkycky zvuk vrtulky pre turbo, na nasom aute, a teraz ako bolo teplo podstatne mozem rospoznat ten zvuk vrtulky na rostiekovanie paliva... Inac ja som mal taky pocit uplne isty pocit,...

Maj sa a dakujem za radu ohladne vzduchoveho filtra,...

2010-07-10 19:53:24

předem se ti omlouvám,že píši do diskuse,i když nemám primeru TD.Měl jsem dva TD od jiné automobilky s excelentním zátahem.Pokud máš vše v pořádku problém bude asi v tom,že motor má 66kW a "jen 177Nm",což beru u TD za tragedii.I dvoulitr benzín má krouták 181 Nm ,a to jsem musel jít k oturbení abych dosáhl uspokojení v zátahu.

2010-07-18 18:43:21

Turbo znát je, ale jen velmi slabě. Teď sem se touhle Primerou vrátil z Norska. Spotřeba po Norsku 6,1 litrů - téměř přetížené auto (3 lidi a věcí tolik, že si nebylo skoro ani kam sednout). Maximálku jsem v Německu dal s takhle naloženým autem 190 z lehkého kopečku. Za celých 7200 km, které jsem po skandinávii ujel během minulých třech týdnů, nebyl nejmenší problém, auto krásně šlapalo. Po Polsku při předjíždění tahala - tak do 110-130, pak to je slabý, jelikož se tam musí dát za 4 a to už moc tahat nechce. Takže já jsem spokojený, je fakt, že výkon tomuto auto chybí a v Polsku při předjíždění jsem měl kolikrát smrt v očích. Auto prostě zrychluje pomaleji, ale podle mě dostatečně, i když pár koní navíc by se rozhodně hodilo. Člověk s tím musí holt počítat a při předjíždění si nechávat větší rezervu. Jinak jinde mi chybějící výkon nechybí a brzda provozu rozhodně nejsem.

PS: Nejezděte autem do Polska, poláci jsou sebevrazi, jezdí snad i hůř jak rumuni. Nechápu jak je možné, že tento národ ještě nevymřel na silnicích.


Odpovědět