Fórum - Téma


P11 - 2.0TD - nestartuje


Fórum Primera P11 P11 - 2.0TD - nestartuje

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-12-25 13:23:08

Čus kluci.Hledám radu pro bratra. Má toto auto a dělal mu problém nastartovat.Musel točit třeba i 20 vteřin než to chytlo. Nakonec vyměnil celý motor i s převodovkou z jiného auta kde to chytalo jak drak na otočení klíčku, ale problém stále přetrvává ,ba je to horší (sítko v nádrži čisté jak nové a trubičky profouknu pusou, takže palivová soustava asi dobrá. Nevíte v čem je problém? Díky za odpověd.

2009-12-25 13:25:51

Začal bych žhavičema - vyměnit za nové

 Svobi
2009-12-25 13:27:30

A zkontrolovat baterku,palivovej filtr vymenit

2009-12-25 13:28:03

Měnil i čerpadlo?

 Svobi
2009-12-25 13:28:33

Ted jsem se chtel na to dozeptat

2009-12-25 13:36:27

Měnil celý motor i s čerpadlem a vše okolo.Žhavení tudíž taky i s motorem a když to jelo v původním autě jak drak, tak natom bych problém nehledal.

Baterka dobrá, palivový filtr nový.

2009-12-25 13:51:50

Skús pozrieť žhaviacu skrinku - tá nieje súčasťou motora a asi zostala pôvodná. Žhaviče rovnako aj keď predpokladám , že keď motor v pôvodnom aute chytal na ťuk tak musí buť niečo blbé v tom bratovom. Podľamňa to zle žhaví a to vidím najskôr na skrinku žhavenia - buď žhaví krátko alebo nežhaví vôbec... Treba skontrolovať aj kabeláž od žhavenia a skrinky žhavenia. Vychádza to aj z toho čo si písal že s prívodom paliva je všetko v najlepšom poriadku...

2009-12-25 13:56:47

Skříňka žhavení.... Máš namysli to relátko žhavení? Nebo kde se to nachází? Bratr tvrdí že relátko je vyměněné taky ,pokud myslíte tu samou věc. ?

 Svobi
2009-12-25 14:03:21

Udelejte jednoduchou vec budte dva a vem kablik a pripevni ho na prvni zhavicku a napoj na + baterky. Tak aspon 15 vterin to nechte a pak teprve zacni startovat proste si udelas manualni zhaveni misto toho relatka. Tohle by melo mit jeste 12V zhavicky tak by nemel mit problem stim napojit to na primo a poznas hned zda je to napajenim zhaveni ci ne.

2009-12-25 14:21:41

Na žhavících svíčkách je normální napětí 12V. takže to asi funguje...

 Svobi
2009-12-25 14:23:20

A jak je tam dlouho ? Chce to zmerit melo by se tam obevit se zapnutim klicku a bejt jeste chvilku po tom co zhasne i kontrolka zhaveni . A zkontrolovat jestli vsechny zhavicky maj tich 12V jestli se to neztraci nekde jak jsou propojeny a zda jsou dobre ukostreny.

A ted me,ale napadla jedna vec a to nam nestartovala primca z jednoho duvodu ten samej motor ,ale bez turba.

Problem byl vtom ze to viko jak je na nadrzi a jdou tam hadicky tak bylo schnily a prisavalo si to vzduch a bylo to spatny.

Takze za naftovej filtr dej pruhlednou hadicku a podivej se zda tam nejde vzduch

2009-12-26 20:14:59

Tak problém vyřešen.U palivového filtru, jak je ta pumpa prý byla špatná nějaká zpětná klapka a zapadávala nafta.

Ale vyskytl se jiný problém.

S původní řídící jednotkou to jede, ale je to línější při akceleraci.Ale když se připojí počítač ten co byl s motorem (z druhého auta), tak je to živější, ale na větší kvalt jak jednička to při prudší akceleraci odpojí počítač (zobrazí se kontrolka) a nejede to (cca při 2500 ot/min ,ale na volnoběh a jedničku je to OK).Problém?

 Svobi
2009-12-26 22:29:18

Hm super reseni kvuli klapce menit motor a pak to vymenit stejne .

A stim ze to na jedno RJ hazi chybu to chce napojit na diagnostiku a uvidi se co to pise za problem nebo vyblikat chybu

2009-12-26 23:11:23

Původní motor byl už nějakej divnej, takže toho vubec nelitujem a hlavně šlo i o převodovku, která se taky měnila.Takže vše ok až na tento problem...


Odpovědět