Fórum - Téma


P11 - 2.0 TD rada před koupí


Fórum Primera P11 P11 - 2.0 TD rada před koupí

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2008-04-13 23:22:23

Chtěl bych pořídit Nissan Primera 2.0 TD r.v. 1999. Na netu jsem ale našel dost nelichotivé recenze na naftový motor. Máte s tím někdo zkušenosti? Prosím o radu.

2008-04-14 07:50:16

Najdi mě jeden jedinej Nissan, kterej má dobrej naftovej motor (kromě těch posledních DCI).

2008-04-14 08:56:46

No já mám 2.0 TD z r. 2000. Motor má najeto 120.000. Já s ním najel zatím nějakých 3000. Problém vcelku žádné, jediné, co jsem měnil, byla váha vzduchu. Motor je na tak těžké auto docela slabý, zátah tak od 2200ot, ale nic moc. Při srovnání s koncernovým VW motorem 66kW TDi (jo, Oktávka rv. 2001) mi připadne ten nisaňácký jak z minulého století. Spotřeba okolo 6,5l, jezdím spíš po městě. Ale jezdí to, i předjet se s tím dá, když se člověk snaží ... musí se točit ale někam až ke 4000 ot....

2008-04-14 12:29:37

Jánemyslel dobrej z hlediska životnosti, ale z hlediska síly apod..

2008-04-14 13:34:39

tak tak. Dynamika toho motoru je bída.. no ale jezdí, no...

2008-04-17 15:37:36

Neviem ako ostatny majitelia TD r.v.97,ale moja jazdy ak chcem dost dravo,pricom staci ked mam otacky od 22OO kde mam dobry zatah az do priblizne 4OOO kde sa potom nic nedeje.Ak mam nad 22OO otacok tak nemam problem ani si poobehovat auticka az do rychlosti 185km na dialnici.Aj na 5-ke citim zatah motora ak potrebujem,len keby to malo priame vstrekovanie,lebo ta spotreba vecsinou po meste je dost velka okolo 8-8,5l,ale nedavno brat bol na nej mimo mesta 900km a priblizna spotreba vysla 6,5l ale malo co sa pod 100km/h dostal ak nepocitame fakt hlupe dediny,ostre zakruty,pomale auta v kopcoch...Jeho jazda bola castejsie okolo 140-160km/h--3-ja v aute a plny kufor batoziny.

2008-04-17 18:37:32

Tak s dynamikou 2,2dti je supr kam se hrabe nejaka ochcavka

2008-04-17 23:35:35

Tak už ho mám doma ! Je to Nissan Primera 2.0 TD r.v. 1999 červená metalíza. Motor šlape jak hodinky a zatím mi výkon neschází. Uvidíme až to naložím a pustím se někam do kopců. No, ale na závodění jsem si to nekupoval... Nemáte k tomu někdo Manuál? Nikde ho tu nemůžu najít ...

2008-04-28 11:30:48

ja na ten motor nemozem povedat ani pol kriveho slova,bud mame stastie alebo neviem ta moja zelena na obrazku je tiez 2.0TD slapala ako hodinky a dufam ze este aj bude ziadny problem a vykon docela postacujuci otec ma rv00 ten novsi model od mojej a tiez bez problemou motor ten isty a oby dve som roztiahol na 195km rychlost po rovine takze si myslim na tych 90konikov dost slusne a nechodime niako pomali ked sa niekde ide tak tych 160-170 stale po dialnici myslim a spotreba vychadza okolo 8L takze asi tak este nikdy nas ani jedna nikde nenechala a na tej mojej sme uz najazdili 110000km co ju mame mi a celkovo ma uz 240000km a krasne slapala pokial sa nestala malicka nehoda ale hadam co skoro pojde zas

2008-05-10 17:15:57

Zdravím všechny nissanáky s díeslovým motorem .

Po roce co ji mám ,už asi vím její slabiny a její výhody. Jednou mě nechala na silnici stát , když se přetrhl klínový řemen od vodního čerpadla a pak i praskl chladič

( jsou tam tři klínové řemeny - není kontrolka na vodní čerpadlo s posilovačem - takže jeden nedostatek).

Spotřeba 7.5 l nafty, jedno jak jezdím ,stálej průměr .Po dálnici jezdím svižně 130 - 180 km/h max byl 195 km s

kopce.Je problém s předjížděním ,nemá ten rozjezd jak má benzínový motor ,není to závodní auto - spíš je to

pro plynulou jízdu pro pohodového jezdce, ale jezdí opravdu rychle.

Dál to tvrdé pérování, má to výhodu pro jízdu v zatáčkách ,sedí jak přibitý - suprové .Ale kdyby se to někdy dalo přehodit na měkkčí pérování po těch děravejch silnicích ,by nebylo k zahození.

2008-05-10 17:44:25

kerim61: presne maš pravdu ten motor je na vozenie,na jazdenie radšej benzínovy 2,0 a spotrebu mam taku istu ako ten diessel

2008-05-10 21:32:52

Já nevím, mám v Primerce atmosférický diesel, ale problém s předjížděním nemám a spotřeba se drží kolem pěti litrů kvalitní nafty na 100km. Není to samozřejmě živé jako benzíňák, ale jede a zrychluje na svůj papírový výkon velice solidně. Emise má hluboce pod předepsanými, z výfuku se skoro nekouří, je absolutně bez poruch a nedělá mu problém v zatáčkách ujet i mnohem silnějším vozům díky vynikajícímu podvozku, ač trochu tvrdšímu pro pohodlí. Nedám na tento motor a auto celkově dopustit. Nikdy nás nenechalo ve štychu. Prakticky ho není třeba nijak rvát, všudeomezující rychlostní limity mi to ani neumožní a nejsem z těch, co by si hráli na veřejných cestách na Kobru 11 . Pro ten účel, pro který jsme Primeru pořidili, je naporosto dostačující. Četla jsem různé recenze a negativní názory na dieselové motory v Primerách a jsou mi fuk, kdo moje auto zná a viděl ho v akci, chápe proč....

2008-05-10 21:48:54

dorisko: diesel je motor na pracu nie na preteky ,a velmi zalezi kto ten diessel mal. Udrzba diesslu nie je tazka ,ale zalezi na tom ako sa s nim zaobchadza ,ak to mal rozumny clovek ,nie je problem . Ale ak to mal nejaky hnup , a lial do toho co prislo,a jazdil co to dalo,tak sa nedoplatis, cerpadlo,vstrekovace ,zhavice,filtre,rozvodove remene atd. v tomto smere som toho nazoru ze benzinak z RETAZOU je odolnejsi.

2008-05-10 22:00:41

Jozef: To máš pravdu, na stav motoru a auta celkově závisí především zacházení majitele. Benzínový motor má bezúdržbový řetěz, který při slušném zacházení vydrží velmi dlouho, ale pokud se vytahá, je problém a jeho výměna je myslím o dost dražší a složitější než klasický rozvoďák u dieselu. U dieselu není problém stav řemenu kontrolovat, sama to jednou až dvakrát ročně provádím, alespoň tedy vizuálně). Už jsem taky narazila na majitele, kterému rozvodový řetěz u benzínového motoru v Primeře prasknul a motor šel do kytek. U toho čerpadla je to fakt, špatná nafta mu dá zabrat, vstřiky totéž, jenže tyhle staré motory nejsou tak choulostivé, jako třeba moderní Common-Raily, kde při tankování méně kvalitní nafty vznikají vážné a na opravu drahé závady, které už nechtějí uznávat v rámci záruky v ČR ani výrobci aut. Každé má prostě své, u benzínových Primer praskají poloosy, u dieselu jsem na to ještě nenarazila, že by se někomu ukroutila. Na sportovní jízdu jsme si P10 nekupovali, chtěli jsme nenáročné, spolehlivé a úsporné auto a to nám na 100% vyšlo.

2008-05-10 22:16:42

tak tak spolahlive,usporne ,pohodlne - ziadne vrrrrm vrmmmm,

2008-05-10 22:24:18

Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit,že diesel od Nissanu vůbec není tak špatný jak v některých recenzích uvádějí.Hlavně je velice spolehlivý,což se o moderních dieselech nedá ríct.Kolega servisák tvrdí,že 500 000 km není nepřekonatelná hranice.Sice škoda,že nepoužili řetěz jako u benziňáku,ale jinak start,hlučnost i výkon,aspoń pro mne a ženu,jsou plně dostačující.Dobrá údržba,oleje,palivo,to je základ bezproblémového provozu.Mimochodem,plně mohu potvrdit slova Dorisky,její Primerka jede jako šlak,z výfuku i při akceleraci žádný kouř.Kde se hrabe VW.

2008-05-11 22:43:58

Já jsem zatím maximálně spokojen. Jen marně sháním nějaký manuál. Nemáte někdo ho někdo k dispozici?Ještě jsem se chtěl zeptat jaký olej kdo používáte a u kterých benzínek tankujete naftu? Levná nafta v JZD asi nebude to nejlepší...

2008-05-12 07:56:01

Miroslav: Děkuji za podporu.

2008-05-12 09:24:03

Lišák: Kvalita levného paliva odpovídá jeho ceně. Tankujeme jedině Shell (diesel extra), maximální spokojenost už dlouhá léta. I laboratorně tohle palivo vyšlo vždy na výbornou, jak jsme dělali rozbor. Oleje používám buď Castrol Magnatec nebo Shell Helix , obojí 10W-40.

2008-05-12 15:24:48

U nás manuál se špatně shání,ale v POlsku vyšel manuál Almery s tímto(dieselovým) motorem.A je opravdu perfektní.Podařilo se mi ho sehnat,mám ho doma,ale neprodám.


Odpovědět

1  2  3