Fórum - Téma


P11 2.0 TD 1996 z bubnů na kotouče


Fórum Primera P11 P11 2.0 TD 1996 z bubnů na kotouče

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-07-08 09:58:18

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli tohle někdo nezkoušel. Důvody jsou asi jasný... Za prvý to fakt hnusně vypadá na elektronech a taky bych rád udělal revizi brzdového obložení. Moje otázka zní

Je zadní náprava na primerách stejná pro kotouče i buny, nebo by se musela celá měnit? (kdyby se musela měnit pa se na to asi vyprdnu )

A další věc je seřízení brzdného ůčinku, čidla ABS atd... Díky za odpovědi a pokud by tu taková diskuze už někde byla, omlouvám se za založení tohoto témaru a budu rád za odkaz

2010-07-08 10:04:59

Podle me to bude jine od naboju mohl bych to nafotit mam jednoho darce organu na zahrade.

2010-07-08 10:47:21

Jestli můžeš pošli, budu rád, protože z manuálu to není tak patrné. Díky.

2010-07-08 11:07:22

Jasne po obede to vyblejsknu

2010-07-08 11:27:31

nu na primere nevim resil sem to na sunnym N13 naprava stejna je a predpokladam ze to ta bude i na primere ale budou kazdopadne jine těhlice....

2010-07-08 15:08:41

Tu mam nejaky foto ,ale budu muset schodit kotouce ,aby to slo poradne videt.

2010-07-08 15:44:39

Díky, byl bych rád kdyby se to povedlo, přece jen kotouče jsou kotouče .

2010-07-08 19:46:51

To uz bych tam dal rovnou i do predu z GT na 280 mm . Jo a to jsem zapomel rict to co mam ja ten zadek i predek tak je to prave to vetsi Gtckovy 280mm

2010-07-09 10:25:43

Možná by ty brzdy z GT opravdu nebyly k zahození. Já jsem spokojenej s brzdama u mojí P11, co se týče nástupu brzdného účinku a při lehce zmáčknutém pedálu jsou to flekovky, ale jakmile máš trošku dýl brzdit rozjetej z kopce třeba ze 160 na 70 tak se rychle přehřejou a účinek je najednou poloviční, prostě se blbě chladí a neni to ono, i když byl předek nedávno dělanej ktouče i destičky.

2010-07-09 10:36:59

Me zvadli i ty Gtckovy na moji pri ostre jizde nedokazu si to predstavit stima malyma to bych se v GT zabil

2010-07-09 10:59:10

To je zvláštne. ťažšia P11 TD má vzadu bubny a lahšia P10 v Diesli po facelifte má vzadu kotúče

2010-07-09 11:00:18

Taky nechápu co by jim to udělalo, kdyby dali rovnou kotouče...

2010-07-09 13:45:29

Nevim no nase stara W10 (kombi) 2.0D mela kotouce vsude a brzdilo to paradne tak nevim co jim jeblo u te novejsi a jeste k tomu je silnejsi mozna mas nejakou social edition kde se setrilo .

2010-07-09 17:16:08

Když to je právě to co nechápu... Má to klimu, 2x airbag, všechny okýnka v elektrice i zrcátka a ale prostě dozadu museji dát bubny, štvou mě .

2010-07-09 20:16:34

To je fakt divny nebo ze by je mel akorad kombik v zakladu a pak nejaky spesl ?

2010-07-09 21:31:16

A jako naschvál většina primek co jezdí a má TD a jsou třeba i sedan nebo hatchback, maji vzadu kotouče, no nic, nechám toho, tady posílám zase já pár fotek jak je to vzadu udělaný na těch bubnech, snad to bude vidět. Porovnám to s fotkama od tebe .

2010-07-09 21:35:01

Ja kdyztak schodim kotouce a pujde to videt poradne stejne je musim sundat ,aby mi neodesli .

2010-07-09 21:44:02

Díky za spolupráci

2010-07-12 15:07:47

Tak nevim nevim... Koukal jsem znova na nápravu a a vypadá to že je od provedení s kotoučema různá, protože mi tam chybí "oka" na uchycení brzdiče, no teda potěš koště jestli to bude muset ven celý kvuli tomu .

2010-07-12 15:21:22

chlape dyt sem ti to psal, na neplet si pojmy. to o cem mluvis je těhlice, naprava je cele to vzadu (ramena tehlice stabilizator tlumice), vymena tehlic je brnkačka.


Odpovědět

1  2