Fórum - Téma


P11 - 2.0 nestartuje


Fórum Primera P11 P11 - 2.0 nestartuje

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2012-09-24 19:35:07

mám vstrekovaciu lištu z SUNNY GTi... Ak by pomohla... Je tam niekde tuším aj ten PFR... foto by malo byť niekde v inzercii... na 103KW nemám nič...

 Svobi
2012-09-24 19:53:44

Zkus to roztahnout poradne na lane treba se rozbeha. Chova se ti to jakoby to bylo uchcane. Zkus pomlatit ten regulator paliva.

2012-09-24 20:14:27

Chrener: Díky za nabídku, koukal jsem na ni, ale ten FPR je tam jinej, pasoval by do P10 podle nissan4you.com.

Svobi: Regulátor jsem už "propleskl", ale asi je opravdu po smrti. Tahání na laně bude poslední varianta, zatím neztrácím naději s pořízením FPR

2012-09-25 11:38:38

Pokud ho odseknes, tak od nej muzes odpojit ten podtlak. Tlak v liste pak bude furt 3bary, bude ti to asi trochu smrdet, rozjizdet se budes na bohatou smes (nicemu nevadi krom vetsi spotreby). Muzes tak nouzove jezdit, dokud nesezenes jinej (Filip, Sjandus). A nebo muzes koupit regulovanej FPR a rovnou si stim trochu hrat

2012-10-05 18:25:29

Tak ak zháňaš veci na sacie tak mám celý motor P11 ale pred faceliftom... No FPR by mal byť rovnaký... tak že ak máš záujem tak mi navrhni cenu a bude tvoj...

2012-10-06 18:51:35

Zdar všichni, hlásím úspěch, motor naskočí a jede . Díky Jagymu za FPR-ko. Problém byl teda asi komplexnější, po výměně jenom FPR už motor chytal ale neudržel se v chodu. Tak jsem mu dopřál ještě nový svíčky NGK FPR6G a to už pomohlo definitivně.

Samozřejmě dík všem za rady a nápady!

2012-10-06 20:21:59

Jsem rad, ze to pomohlo.

Mozna jak bylo spatne FPR, tak byly svice uchcane...

2012-10-27 08:50:33

Ahojte, chcel by som Vás poprosiť o radu. Dnes sa mi stal prvý vážny prúser na mojej primere p11 rv 97 1,6 66kW. Ráno som išiela autom, všetko bolo úplne v pohode, chytilo na prvýkrát bez problémov. Silno pršalo, všade veľa vody, došiel som domov, zaparkoval, zhasol motor a že idem zamknúť auto, pri zamykaní som zistil, že nefunguje centrálne zamykanie, tak sadnem do auta, že skúsim otočiť klúč, čo je, dal som klúč otočil a palubovka vôbec nesvieti, žiadna kontrolka nič, svetlá idú, benzínové čerpadlo začne podávať benzín, štartér točí, ale motor samozrejme nechyti a kontrolky na palubke sa vôbec nerozsvietia, ale žiadna.

Neviete v čom môže byť problém? Mi to príde ako nejaká zrada v elektrike. Nemôže to byť len nejaká odídená poistka alebo tak? Nemal som ešte čas na to mrkať, lebo leje ako z krhle a pohnúť sa s tým neviem. Aspoň, že som s tým prišiel domov v poriadku.

Vďaka za námety, čo pozrieť.

2012-10-27 10:03:04

to auto vyzerá ako mŕtve, nejdú ani stierače, ani rádio, svetlá v kabíne, vonkajšie svetlá ale svietia aj podsvietenie palubky a podávacie čerpadlo sa rozbehne

pozrel som poistky v kabine: turn signal, electronic parts, engine control 2x, meter, refer vyzerajú, že sú všetky ok, ostatné som zatiaľ nepozeral

pozrel som aj malé poistky v motorovom priestore a vyzerajú ok, nezdá sa mi celkom tá 80A veľká v motore, ktorá je že BATTERY

2012-10-27 10:15:09

Tú poistku si pozri, skôr to bude 40A poistksa, tú môžeš skúsiť vymeniť za inú, sú tam 4 či koľko, mne to robilo tiež, po otočení kľúča vyhorela, bol to zlý rozdeľovač. Skús ho odpojiť a otočiť kľúčom, či to bude OK. Ak áno, máš rovnaký problém ako aom mal ja.

Poistky kúpiš v www.narva.sk...

http://www.narva.sk/Defau...p?cls=stoitem&stiid=16476

alebo nejakí mali aj tu:

http://www.novosedlik.sk/

2012-10-27 10:27:56

diky, mrknem sa na to

rozdeľovač som menil asi pred pol rokom, ale ja pravda, že nebol nový, ale používaný z iného auta, no šľapal v pohode

2012-10-27 10:56:40

pozrel som FL40A IGN SW, ABS MTR, ABS SOL, RAD FAN1, POWER WINDOW

poprehadzoval som ich a a odpojil aj rozdelovač, stále to isté

čo som ale zistil, z čoho som v šoku, že tá poistka 80A BATTERY je zletovaná, to som skoro odpadol, rozmýšľam, že čo by sa mohlo stať, ak by mala prdnúť a ona by neprdla, to som ešte nevidel, aby sa poistka zletovávala, samozrejme som o tom nevedel, že je taká, nemal som dôvod ju pozerať......

2012-10-27 11:00:25

V narve majú aj tú 80A poistku, ale pozor, tá sa naspodku šróbuje...

Popozeraj ešte aj relátky, či nie sú out.

2012-10-27 11:32:58

ako zistím, že sú relátka OK? a na ktoré sa mám zamerať?

sú tam AIR CON, ABS VALVE, HORN, HEATED MIRROR a RAD FAN1

tú 80A skúsim v pondelok kúpiť novú........

2012-10-27 12:32:18

Kúp si rovno aj tie 40A,ale tie Ti asi budú musieť objednať.

Relátka sú buď prepínacie alebo spínacie, obyčajne cvakajú, keď sa zopnú.

2012-10-27 14:46:15

skúsil som aj iný kľúč, ale všetko rovnako, zistil som, že nevidím ani stav kilometrov ani teplotu, ani stav paliva ani kontrolka teploty kvapaliny nejde, proste nič, predné svetlá idú a čerpadlo benzínu vrčí, takže to vidím na elektriku alebo žeby riadiaca jednotka?

2012-10-29 20:22:19

ahojte, tak 80A poistka vymenená a nissanék si zase bublá

2012-10-30 11:02:25

Hlavni battery pojistka (u me jiz 100A) je predevsim k altiku... takze ti muselo nejak slusnout pres dobijeci kabel na altiku, zkontroluj si tu gumovou cepicku zezhora alternatoru, zda ji names nejakou prasklou, nebo jestli se ti tam neco nevali, co by mohlo tenhle sroub ukostrit, at si to zase neodpalis.


Odpovědět

1  2  3