Fórum - Téma


P11 - 2.0 nestartuje


Fórum Primera P11 P11 - 2.0 nestartuje

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-08-07 00:25:43

P11GT SR20DE : Při otočení klíčkem palivové čerpadlo jede, všechny pojistky jsou OK, OBD hlásí kód 55 ( všechno v pořádku ), startér točí motorem ,ale jako kdyby to vůbec nedávalo jiskru ( palivo tam jde, protože jsem měl po delším zkoušení startu svíčky mokrý ) Motor ani neškytne, nemá snahu naskočit. Zkoušel jsem i náhradní klíček, jestli třeba nezlobí imobilizér, a pořád nic. Předtím jsem bez problémů jezdil, pak zaparkoval auto do garáže a po týdnu už nenastartovalo. Nemáte někdo nějakej nápad, čím by to mohlo být?

2009-08-07 06:51:05

nejjednodušší je to dát na počítač - nejlevnějšía nejrychlejší.

2009-08-07 08:23:13

Vyresi se tim neco, kdyz mu to hlasi bez chyb?

Co baterka, zkusil si? Me to delalo prakticky to same a byla to baterka.

2009-08-07 08:38:05

včera som mal ten istý problém, menil som tesnenie pod hlavou a po zložení motor nechcel naštartovať. Zistil som že bolo zlé ukostrenie rozdeľovača a škrtiacej klapky. Kabliky sú uchytene zozadu na sacom potrubí spolu s takým držiakom... Skús...

2009-08-07 12:17:19

Stále to nejede Zkoušel jsem vyměnit svíčky, mechanik zkoušel jestli do hází jiskru, tak prý jo, i když mu připadá slabá. Mám podezření na cívku v rozdělovači .Při vyblikání chybových hlášení stále kód 55 - vše OK. Mám domluveno zkusit jiný rozdělovač, tak uvidíme.. Je nějaký zádrhel při výměně rozdělovače? Mám pocit, že by neměl jít do výřezu ve vačkové hřídeli zasadit jinak, než správně. Nebo je tam nějaká finta?

2009-08-07 12:22:58

jasně že vyřeší, protože Consult v nissanu ukáže víc než univerzální přístroje!

2009-08-07 12:42:42

musí být chyba v rozdělovači! cívka...snad to pujde normálně vyměnit, max. bych si označil jak byl nastavenej přestih,a musí to šlapat!

2009-08-08 00:20:46

Tak rozdělovač vyměněnej, ale auto pořád stojí. I když po výměně rozdělovače už mělo jednu chvíli skoro chuť naskočit, zabafalo to ,ale pak to stejně zdechlo. Po pár pokusech o nastartování byly svíčky zase mokrý, takže něco do válců teče. Jiskru tu dává taky. Asi ještě zkusím odčerpat trochu paliva z nádže, abych vyloučil možnost, že jsem teď na dovolený natankoval nějakou sračku ,co prostě nechce hořet. Po posledním tankování jsem s autem najel 300km, a v pořádku. Potom stálo týden v garáži,a po tom týdnu už nenastartovalo. Cítím že se holt blíží ta chvíle, kdy budu muset nechat Primeru naložit a transportovat do Nissanu. Ale pokud jsou ještě nějaký věci, který si můžu ověřit svépomocí, tak je vyzkouším.

2009-08-08 00:28:10

A nemuze to bejt ta civka ze dava spatne malo ? U civky by mel jit zmerit odpor .

2009-08-08 12:10:06

chová se to jako kdyby byla odpojená váha vzduchu,ale to by ti nevyšel kod 55....zkusil bych jí vyměnit taky jestli máš možnost

2009-08-08 12:13:10

I bez vahy by mela chytnout a behat v nouzaku nebo jak to je. Leda ji skusit odpojit a zda chytne ,ale to se mi moc nezda.

2009-08-08 12:25:04

no já když zkoušel odpojit, tak horkotěžko chytla, spíš až po přidání plynu, chce to zkoušet postupně odpojovat

možná má fakt špatnej benzin

chtělo by to vidět no

jsem zvědavej, čim to nakonec bude

2009-08-08 12:30:03

TO ja jsem taky zvedavej co to bude nakonec nejaka poistka

2009-08-08 15:52:06

Primera už ( a zatím ) jede Další z věcí, který jsem chtěl dnes měnit, jsou fungl nový svíčky a palivový filtr. Při té příležitosti jsem chtěl vyzkoušet, jestli při startování palivové čerpadlo dává benzín. Nejdřív jsem vyměnil svíčky, zkusil nastartovat. Motor se jakoby na vteřinku rozběhnul a zase zdechnul.Pak už se mu nechtělo startovat vůbec. O to bylo ale najednou pravděpodobnější, že problém bude spíš u paliva. Odpojil jsem hadičku od filtru směrem ke vstřikovačům, napojil tam provizorní, tu jsem dal do sklenice a chtěl jsem zkusit, jestli jde při startování přes filtr od čerpadla benzín. Otočil jsem klíčkem , čerpadlo krásně pumpovalo do sklenice, ale především : motor naskočil Schramstnul zbytek benzínu z potrubí a chcípnul. Znovu jsem připojil hadičku od filtru ke vstřikovačům, zkusil nastartovat a nic. A zase dokola: odpojil jsem hadičku, šoupnul jí do sklenice, otočil klíčkem a motor dobrých šest sedm sekund krásně vrčel. Mezi vstřikovačema a palivovým filtrem toho moc není, prakticky jen regulátor tlaku paliva. Trochu jsem promačkal benzinovou i podtlakovou hadičku regulátoru, trochu jsem ho poklepal ráčnou, připojil hadičky, otočil klíčkem a motor hned naskočil. A teď raďte: Protože při odpojeném fitru byl v palivovém potrubí před vstřikama tak jako tak nízký tlak a přesto motor běžel, tak , netěsný , regulátor paliva by problém se startováním asi nezpůsobil. Jediný co mě napadá je, že regulátor prostě vůbec nepracoval, tlak paliva byl vysoký a auto odmítalo startovat. Může vysoký tlak paliva u Primery P11 způsobit to, že auto odmítá startovat?

2009-08-08 21:04:02

Tak jsem ještě hledal na netu nějaké info o problematice, protože mi to pořád nešlo do hlavy. Motor SR20DE nikde nemá snímač tlaku paliva, který by vysoký tlak nabonzoval ECU a ta znemožnila start. Navíc po každým startování byly svíčky mokrý od benzínu. Takže můj laický závěr je to, že regulátor tlaku paliva nepřepouštěl, byl tam velký tlak benzínu, ECU o tom vědela prd a nastavila obvyklou dobu otevření vstřiků při startu, a motor se prostě uchlastal ( protože z těch běžných veličin může množství benzínu vstříknutého do válce ovlivnit buď tlak paliva a nebo délka otevření vstřiku ).

2009-08-08 21:11:30

No ,ale zajmavy ze by ten regulator nefachal chvili ,ale jinak delka vstriku a tlak to mas pravdu . Tak to nevim no ,aby te to nekde nevypeklo znova mozna koupit tunerskej a nastavit ho na predepsanej nebo nejakej jinej tam dat . Origo by mel bejt podle myho programu 2.4 baru vstrikovaci a systemovej 2.45

2009-08-08 21:24:48

Já nevím. Podle mě prostě tenkrát po zaparkování auta do garáže a vypnutí motoruu ten regulátor zavřel ( to je OK ) a při dalším pokusu o nastartování ( to bylo asi po týdnu ) už neotevřel. Buď se zadrhnul regulátor, nebo přicpala podtlaková hadička ( protože právě při volnoběhu je podtlak v sání nejvyšší a regulátor by měl hodně otvírat ).....ale fakt mě nenapadá jinej důvod, proč se to takhle chovalo a proč po poklepání na ten regulátor a promačkání hadiček motor naskočil. Regulátor se pokusím sehnat jinej, to je jasný, už teď jsem moc zvědavej, jestli se mi ráno podaří odjet z práce domů

2009-08-08 21:30:43

Jo je mozny ze tim poklepanim nebo pomackanim se zase uvolnil a ted by zase slapal

2009-08-08 23:19:23

sice jsi na to asi přišel, ale zkus udělat tohle i do budoucna regulátor tlaku paliva (FPR) má přivedenou podtlakouvou hadičku ze solenoidu, tu hadičku zaslep a na to fpr přived ze sání (z parohů) podtlak přímo, občas se může stát že ten solenoid zablbne a nedá vědět FPRku že je podtlak v sání a FPR potom drží v liště tlak 3bar, zatím co by měl být okolo 2,2 bar (v daný moment), je to v podstatě stejný problém jako jsem radil pucmelounovi a to bohatá směs při startu, jen příčina je jiná, samozřejmě sežen i nový regulátor a zkus to zapojit jak jsem napsal

2009-08-09 09:55:38

To je zajímavé jak to tam popisujou, a nemá to i nějaké vedlejší negativní efekty? proč by tam byl ten ventil pro volnoběžné otáčky byl když není potřeba....?


Odpovědět

1  2  3