Fórum - Téma


P11/144C - 2.0i 103kW pár otázek


Fórum Primera P11 P11/144C - 2.0i 103kW pár otázek

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2009-04-29 18:40:32

ahoj,chci se zeptat-nevíte někdo kolik hvězdiček bezpečnosti euroncap získala primera model 144 (1999-2002),je to bezpečné auto?sháním nějakou pěknou zachovalou,nevíte někdo o nějaké-pokud možno dvoulitra 103kw?dík

2009-04-30 00:35:12

P11 v roce 1997 mela 3 hvezdicky

P11 99-02 se crash test nedelal ale vzhledem k tomu ze je to temer stejny model jako predesla primera tak ty 3 hvezdicky urcite ma k tomu aribagy v sedackach taky neco pridaji ,protoze minula P11 byla testovana bez side airbag- njn GT tam nechteli znicit

P12 - mela 4 hvezdicky

2009-04-30 19:47:22

Jo tak to ujde,myslím si že všechny modely 144 mají 4 airbagy Už jen sehnat nějakou pěknou dvoulitrovou 144 a budu happy

2009-04-30 23:47:45

http://www.nissanclub.cz/...hp?topic_id=105218&kols=3

clen i.ggy asi svou prodava ... vypada moc pekne

2009-05-01 00:26:01

Tak ta je nádherná,fakt moc pěkná-pochvala -ale mám jen 95tis.,musím se do toho vejít-ale hned bych ji bral bez přemýšlení

2009-05-01 12:17:56

Jenom bacha na systém řízení spalin a tu elektroniku kolem. Rády se serou váhy vzduchu, škrtící klapky a po 160.000 km je doporučeno měnit lambdy. Poznáš to tak, že auto nejede, jak má a občas svítí Engine Check.

2009-05-01 13:31:02

No zohnať peknu 2.0 p11c-144 je umenie. Je to pomaly nemožné, aj v nemecku su poriadne kusy drahé. A treba počítať s tým že už nie je taká kvalitná ako P11-120.

2009-05-01 19:16:06

Přesně tak ..... nejlepší je koupit P11-144 do roku výroby 2000, po spojení s Renaultem se začalo dost šetřit. Ale i tak je P11-120 spolehlivější a také trošku živější, přestože má SR20DE "jenom" 96 kW ... je tam totiž docela velký rozdíl v hmotnosti. P11-144 má ale lepší brzdy a také interiér je podstatně modernější. Mám obě auta .. v P11-144 vozím rodinu, v P11E blbnu ...

2009-05-01 19:23:47

jo,je to umění sehnat pěknou...zatím sem narazili asi jen na tři ale byly přes 100 tis Kč

2009-05-01 21:14:51

To sedí. Já jsem kupoval za 90.000 kč a přidával dalších 30.000 na opravách a úpravách. Něco jsem si vymyslel a nebylo to nezbytné (komplet podvozek GTS Performance za 11.000 kč a Pirelli Snowcontrol 190), další věci ale nutné byly (váha, zadní brzdy). Jsou dvě možnosti (i v DE).. koupit auto přes 4.000 EUR, které by mělo být plus minus v pořádku, nebo něco levného a počítat s tím, že se do toho musí něco vrazit. P11-144 má typické slabiny, ale jsou celkem čitelné. Já osobně jsem chtěl SRDE ve výbavě Sport a stříbrné metalíze, ale čekal jsem tak 4 měsíce na vhodnou. Pak jsem musel jednat rychle.

2009-05-03 12:07:35

franta: 10 - 15kg rozdiel v hmotnosti medzi P11 a P11c sa mi nezda "docela velky" , skor typujem na rozdiel v prevodovke, nie hmotnosti... . Ja mam este k tomu CVT co je urcite narast hmotnosti a v TP mam prevedzkovu hmotnost 1270kg, kedysi som tu niekde nasiel hmotnost GT uz neviem kde to bolo (snazil som sa to najst, aby som netaral...) a rozdiel bol na moje prekvapenie minimalny. Z toho co tu v klube kazdy pise ze P11c je tazsia a tak, som cakal ze to bude aspon o metrak a viac...

2009-05-03 12:39:04

Jakou máš verzi? Moje straší P11E SE s 96 kW má v TP v pohotovostní hmotnosti 1280 kg, novější P11-144 Sport se 103 kW (je to ale kombi ) pak 1410 kg ... tam je ten rozdíl potom cítit ... kdybychom srovnávali srovnatelné (sedany), je tam rozdíl cca 30 až 80 kg. Strašně ale záleží na výbavě, něco určitě váží větší kola, prahy na GT atd.... GT verze P11E je o dost těžší (50 kg),než běžný dvoulitr, GT pro P11-120 (Top Sport) je už zase o 25 kg lehčí než starší GT ... pak si vyber. U mě je rozdíl docela markantní, mimo jiné i v komfortu jízdy, samozřejmě ve spotřebě (plus 0,5 až 1 litr). Dynamika je pořád dostatečná, ale musí se na to trochu víc šlapat.

2009-05-03 13:44:31

Ja mam 144 sedana ve vybave Elegance, hmotnost dle papiru 1345kg, a je fakt, ze 144 je ladena hodne jako cestovni, vcetne prevodovky(asi fundovanejsi by vedeli cisla, ale je znat jinej stalej pomer), jen ten sesty rychlostni stupen tomu hoooodne chybi, vykon na nej urcite ten motor ma(zrovna vcera jsem se vratil ze sluzebky s mazdou 6, 2l tdi(84KW) a sestka na dalnici je zazrak, clovek jede klidne 170 tacho a motor toci 2tis, je tichoucko a klid, 130tacho jede clovek na nejakych 1600ot a auto krom gum uplne mlci). Sedacky v Elegance jsou krasne pohodlne, u ridice se tam uvelebis nadherne, ale jakmile stim autem zacnes blbnout na okreskach, tak ty sedacky proklinas a chces verzi sport, protoze pokud nevazis 200kg ci nejsi sirsich rozmeru, tak te to jejich decentni bocni vedeni vubec nepodrzi, a ses rad, ze se drzis alespon volantu.... Ale dlouhe cesty po dalnicich je to, na co to auto bylo zamysleno, primera je zatim jediny auto, ze kteryho sem vylezl po 4tis km a necitil sem se zkroucenej jak paragraf.

2009-05-03 15:16:35

P11- 144 2.0 ma kratšiu prevodovku, a z mojej skusenosti keď porovnam tak P11-144 103kw je živšia ako 96kw ale hlavne vďaka tej inej prevodovke. Sprevodovanie ma veľký podiel natom ako to auto "ide". Su iné dvojlitre ktoré idu pocitovo lepšie ako 2.0 v Primere ale maju väčšinou "kratšie" prevodovky a tým padom su živšie avšak zase nadosahuju takej dobrej spotreby ako 2.0 v Primere kde točí pri 100kmh/ 2600ot.

Typ výbavy Comfort a Elegance bola myslená hlavne na komfort v ramci možnosti ktoré Primera P11 v tomto smere ponuka. Su omnoho lepšie autá určene na jazdu po dialnici ako Primera P11. P12 sa nato viac hodi.

2009-05-03 17:22:57

Hlavně ty motory jsou v P11E resp. 120 a P11-144 nalděny trošku jinak, ta novější jde plynuleji, zato zase chybí to kopnutí nad 4.000 ot /min. Celkově mám ale z nové Primery o dost lepší pocit ... Sedačky Sport ... mne naprosto maximálně vyhovují, ale třeba moje přítelkyně je nemá ráda a bolí jí záda ... Já osobně ty 6-tky moc nemusím, pro většinu aut stačí 5 rychlostí, pak už jsou ty převody moc těžké, viz nové Octavia 1,8 TSI.

2009-05-03 17:58:03

To že kopnutie chybí nie je pravda len nie je tak zvýraznene pretože to ide lepšie odspodu ako P11 96kw a tym pádom to menej pocítš.

2009-05-04 21:26:57

franta: teraz som to nepochopil, mas P11 SE 96kw a mas 1280kg pohot. hmotnost. Ja mam P11c 103kw CVT sedan, vo vybave mi chyba koza, el. siber a hadam el. sedadlo vodica (cize skoro full...) a este mam automaticku prevodovku, ktora vazi urcite aspon ako pol motora a mam prevadzkovu hmotnost o 10kg menej ako ty na starsej primere, neni mi jasne kde si nabral rozdiel medzi sedanmi 30 - 80kg ...? Kolega ma p11c kombi 1,8 a ma prevadzkovu hmotnost 1370kg a o asi 5cm dlhsie auto, ale mensi motor, to len tak okrajovo, akurat sme to dnes porovnavali...

Arteee: neviem co riesis, hodim 6 - ku a idem...

2009-05-05 17:43:06

Milane ... tak se ti přiznám, že si začínám myslet, že máš v tom TP chybu .... zkusím se ještě někde podívat po něčem oficiálním, ale nová P11C by neměla jít s SR20DE pod 1340 kg .... zkusím ty data ještě prověřit ....

2009-05-05 17:44:47

http://magazin.auto.cz/te...y/nissan-primera-2-0.html ..těm číslům věřím, ještě posílám tento odkaz ... http://www.sunny78.de/ind...x.php/content/view/57/45/

2009-05-05 19:43:27

tak to neviem franta, pisem to co mam v TP... Jedine zeby som natankoval full a skusil niekde na srote odvazit auto, inak ma nic nenapada...


Odpovědět

1  2