Fórum - Téma


P11/144 - zahřívání kotouče


Fórum Primera P11 P11/144 - zahřívání kotouče

Informace o modelu: Nissan Primera P11



Zamčeno: 2010-03-11 07:35:57, ALMERKA
2010-03-06 18:12:00

Řeším zajímavý problém.Na P11 144C se začalo zahřívat zadní kolo(kotoučová brzda)Po rozdělání jsem zjistil,že je prasklá prachovka a nečistoty přidřely váleček a zlikvidovaly destičky.Po důkladném vyčistění(váleček ještě nebyl rezavý) jsem vše smontoval,dal novou prachovku,destičky,novou brzdovku,řádně odvzdušnil,ale váleček po odbrždění se nevrací jak by měl.Neustále drhne a zahřívá se a pak je to ještě horší.( Kotouč se teplem zvětší a více drřhne.Po zabrzdění ruční brzdou a odbrzdění dře také více,s kolem nejde skoro potočit.Kotouče jsem sjel na soustruhu,jsou rovné.Bowdeny ručky jsou v pohodě,páka na třmenu je v krajní poloze.Jakým systémem se nastavuje provozní vůle brzdy?Těsnící kroužek ve třmenu jsem nechal původní,může to mít souvislost?Jinak už nevím.Jo a nové desky jsem zbrousil,do třmenu jdou lehce zasunout.Poradí mi někdo?Vodící čepy jdou zlehka,jsou namazány

2010-03-06 18:54:59

Ten pístek se při montáži musí zašroubovat dovnitř do brzdiče,vůle se nastaví sama několikerým zabržděním

2010-03-06 18:57:21

Tak,tak.

2010-03-06 20:15:46

Zítra to zkusím ještě rozdělat,zašroubuji pístek úplně dovnitř a uvidím.Nebo ho několikrát tlakem kapaliny vytlačím (s tenkou destičkou),prostě ho zkusím rozhýbat.Pak písnu.

2010-03-06 20:26:27

Rozhýbat můžeš,zašroubovat MUSÍŠ.

2010-03-06 20:26:39

řešil jsem to taky cca 3x během roku pokaždé jsem to rozebral jako ty složil a zase na hov... třeba 3x zasebou,

ted vypadá že mám klid snad, dal jsem nové lanka obě, nové kotouče (moje měli cca 8mm), nové desky, a na oba třmeny jsem koupil nové sady těsnení, takže celé rozebrat a přetěsnit v třmenu i pístku, jo a taky jsem koupil jiné pístky měl jsem na jednom takovou tu důlkovou korozi, tak pro sichr. cca 5000,-

to je moje zkušenost, prostě bomba, tak doufám že to bude ok jinak už budu KO já

2010-03-07 21:11:51

z vlastnej skusenosti ti radim, ze opakovanym zasunutim piesta nic neopravis, len si predlzis trapenie, ak je piestik uz zkorodovany, lebo bola prasknuta manzetka, tak treba brzdovy valec rozobrat, hrdzu na piestiku odstranit, vsetko dokladne vycistit a vymenit poskodene dielce ... atd. atd... http://www.nissanclub.cz/...posts.php?topic_id=139593

Z opravnej sady som pouzil iba novu tesniacu gumicku, ktora sa zasunie do drazky v brzdovem valceku a novu manzetu na brzdovy piestik, poistne kruzky a ostatne diely som nemenil, nebolo to nutne.

2010-03-07 22:13:55

Vždyť to psal že vše důkladně vyčistil Chce to číst celé zprávy

2010-03-08 07:46:12

duplicitní téma zamykám!!