Fórum - Téma


P11/144 - xenon - modely


Fórum Primera P11 P11/144 - xenon - modely

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2009-02-09 11:00:37

Caute, moze mi niekto vysvetlit ako je to s P11-144 modelmi a xenonovymi reflektormi?

Dodnes som si myslel ze kazda 144ka ma xenony, ale ked pozriem napr. inzeraty... tak pri niektorych v popise xenony niesu (aj ked sa tym popisom jasne ze neda verit) a niektore modely ani nemaju ostrekovace na prednom narazniku, ktore by mali pri xenon svetlach podla mna byt.

Ako to teda je? Diky

2009-02-09 11:04:31

Myslím, že xenony měly jen ty nejdražší verze Elegance a snad i Sport, které byly vybaveny dvoulitrovým benzínovým motorem. Comfort 1.6 a 1.8 měly halogenky a totéž asi i diesel.

2009-02-09 11:05:59

Samozrejme, ze vsetky P11/144 xenony nemaju. Nie je to ziadne premiove auto.

Mal som P144 s, aj bez xenonov. Xenony maju vacsinou verzie Elegance, pripadne SPORT, verzie Comfort asi velmi nezvyknu mat,

2009-02-09 11:14:03

ejha, tak diky ze ste ma vyviedli z omylu...

2009-02-09 14:36:28

Ahoj, Xenony má jen Elegance a Sport, teď sem koukal do katalogu, co mam k P11C

2009-02-09 14:51:32

Pokud jsi měl xenony i bez, můžeš porovnat, které jsou lepší? Četl jsem pár názorů, že v P11C ty xenony nejsou nic moc. Měl jsem P11C 1.8 s halogenama a svítilo to výborně (proti P10).

Dík.

2009-02-09 14:56:19

Xenony p11C svítí moc dobře, pokud už nejsou vysvícené xenon. výbojky

2009-02-09 16:25:05

Ono na kvalitě osvitu se podílí více věcí - opotřebené paraboly, zašpiněné či zaprášené sklo světlometu zevnitř, špatně nastavený sklon světel a vysvícené výbojky či nekvalitní žárovky, ale sama jsem se mohla přesvědčit o docela zajímavém fenoménu, že P10 s kvalitními žárovkami svítila líp a intenzivněji, než P11c s pravděpodobně vysvícenými xenony. Akorát ty xenony měly hezčí barvu. Mohla jsem porovnat i halogenky v bývalé P11 a P10 a pokud byly u obou aut stejné žárovky, intenzita osvitu tlumených světel byla srovnatelná. Světlomety obou aut nejevily žádné známky opotřebení. Původně jsme uvažovali o přestavbě na xenony, ale jak jsme pak pořídili kvalitní žárovky, už nebylo třeba nic předělávat, protože to svítí dost účinně. Navíc to mám ofiko a nemusím se bát STK nebo policajtů či pojišťovny v případě nehody. Tolik moje postřehy.

2009-02-09 17:25:54

Ja si myslim, ze aj halogenove verzie svietia super. Naprv som mal 1,8 Elegance s xenonmi, tam ale bol nejaky problem,na pravej strane mi behom mesiaca dva krat xenon zblbol a prestal svietit....potom som 1,8 comfort a svietilo to super.Aspon myslim.Auto ma teraz uzivatel Edward,tak on bude vediet tiez.

Teraz mam 2,0 s xenonmi a je to super,fakt sa nemozem stazovat, svietia vynikajuco...

2009-02-09 17:39:59

Tak tak, U tech xenonu je nekolik aspektu "starnuti" ... ted sem menil po hodne letech vybojky, a je to nebe a dudy, zase vidim paradne, byt nedavno se zblaznily a zacly se stavet desne nahoru, takze se obavam, ze mam v haji senzory. I tak to sviti dobre, jen trapim ridice proti, proto ted moc nejezdim, nez to vyresim. Takze jak se rika, neco za neco ... halogen je jistej, xenon je ucinej, ale je kolem toho vic veci (staveni elevace, sesla odrazova plocha, udrzeni skla svetlometu furt ciste, to jsou veci co samotne svetlo z xenonove vybojky degraduje)

2009-02-09 17:52:57

Ja mam na P11 Sport xenony a svietia na nič, jedine že sa to inak nastavuje ako klasické halogeny pretože "profici" v Nissane mi to nastavovali ako normalne svetla. Proste mi to svieti do zeme. Podla mňa je u staršieho auta lepšie mať obyčajné. Určite P11-144 svieti výborne aj s halogenmy a je to jednoduchšie a celkovo lacnejšie v prípade poruchy. Pretože veci ktoré sa na Primeru nedajú kúpiť v druhovýrobe ale len originál a že tých vecí je hodne su pekelne drahé a keď to chcete mať v poriadku nič iné neostáva len platiť. A to u auta ktoré neskutočne stráca hodnotu mrzí.

2009-02-09 18:28:04

Mám osobní zkušenost,že xenony na 144 C nesvítí nic moc.Koupil jsem nové výbojky 4 300K ,prý to hodně pomůže.Momentálně to svítí tak,že si za deštivého počasí musím vypomáhat mlhovkami.Oproti druhému vozu P 11 ,kde mám H 1 plus 50 procent,se to nedá srovnat.Ty svítí perfektně.nemám žádných výhrad.Jen životnost je kratší.Prý je důležité u xenonů teplota.Nejlepší je 4 300 K,ta je dodávána do prvovýrob.Čím vyšší teplota,tím modřejší světlo a menší rozlišitelnost.Vyměním a podělím se o výsledek...

2009-02-10 08:42:44

Ja menil original Osramy za Phillipse s teplotou 4300K, a musim rict, ze me prijde, ze maji vetsi svetelnej tok, nez ty osramy, kdyz byly novy, ale je to par let, ze. Takze subjektivni dojem.. Zase na druhou stranu cely zivot auta me svitili ty xenony dost pod auto, takze sice na tech 50m predeme bylo videt suprove, ale pri 130km/hod na dalnici to bylo jak jet poslepu, protoze xenon ma uzasnou vlastnost tim, ze proste kam nedosviti tak se udela lomova zed, takze v mem pripade reaktivni doba byla skutecne mala ... alespon sem to v noci nehnal... teda naopak svitim do dalky, znacky na dalnicich (i ty nad silnici) zari jak slunicko, ale hodne lidi me problikava ... takze nastaveni spravne elevace svetelneho kuzele je asi alphou a omegou u xenonu...

Add teplota, jednou jsem jel sluzebni fabii s xenonama, a nas firemni tuner tam prdnul 6000K druhovyrobu, a musim rict, ze byla docela sranda hledat bile znaceni na silnici (teda pokud uz v CR nejake je), protoze ta barva svetla nasviti silnici temer stejnym odstinem, co jsou ty bile cary. A pak sem videl znatelne hur do dalky, nez s 4300K

2009-04-09 13:47:54

ahojte, potrebujem radu od fundovaneho cloveka

Mam rozbite svetlo-xenon, poulamovane su vsetky uchyty, ale svieti, naklapasa, funguje normalne.

Otazka: je mozne prehodit moju mechaniku zo xenonu do normalneho H7/H1 svetla?

dakovala

2009-04-10 08:16:14

No jde i nejde. je to hrozná práca, světlo se musí celé rozřezat a pak zase svařit, nebo odlepit sklo, celý předělata pak znovu nalepit. Nedělali jsme to, nestojí to za to. Moc práce a výsledk nevalný.

2009-04-11 17:52:12

... do noveho svetla je lacnejsie a menej narocne hodit HID prestavbovu sadu,balast bude mimo svetla ale inak vsetko rovnake ... alebo sa pohrat s vyrobou new uchytov ...

2009-06-18 00:13:05

Mam P11 2,0 benzin so xenonmi, svietia suverenne vyborne. Problem som mal iba s automatickym nastavovanim, tiahelka obe ulomene. Vplyvom hrdze sa zasekli a a zlomili. Rozhybane, premazane a zvarene za cca 15€. Nove sa dodavaju vyhradne aj s potenciometrami, cena za jeden cca 155€. Si snad robia srandu Chystam sa menit vybojky, jedna zacala preblikavat, vraj je to signal na vymenu ... mam osram so 4300K, tak som zvedavy ...

2009-06-18 17:20:09

ja sa na svetla nemozem stazovat, svietia super... , chvilu ma stvali, svietili skoro pod auto, potom som ich trochu zdvihol a to bolo namiesto dialkovych, teraz ich mam nastavene v servise na nulu (ako sa u nas v robote hovori ) a max spokojnost. Vybojky maju rok a svietia ako new (to bude asi koly tym svetlam na denne svietenie ). Dik Tibi...

2009-09-18 14:12:28

@tatkomacko:

ako si ich "dvihol"? ja ma tiez origo xenony, ale svietia velmi do zeme. na svetlach som nasiel len take plastove "sroby", ale tie mi hybu svetlami do stran, nie hore :( da sa to nastavit nejako inak (ten reset 5x zapnut a vypnut mi nepomohol)?

2009-09-18 21:10:19

Ja mam verzi p11/144 comfrot a xenony ma, kupodivu i naklapeni funguje jak ma


Odpovědět

1  2