Fórum - Téma


P11/144 - starter, xenony, řazení......


Fórum Primera P11 P11/144 - starter, xenony, řazení......

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-01-07 19:33:14

Ahoj všichni, mám tuto asi měsíc. Má najeto cca 130tisíc. podle servisky a podle papírů od STK. V zimě -7 při startování než chytne motor se objeví ve startéru zvuk, jak když se nevrátí pastorek a zaskučí. Občas bliknou-restartují se xenony hlavně při nárazu nerovnosti např. retardéru , Dále když chci zařadit y5ky 4ku tak ji musím dát mírně od sebe nebo když ji namířím mírně k sobě a nebo klasicky zasebe, tak bud nezařadím nic anebo dvojku... v -10 jsem slyšel skučet větrák od topení. Tak já nevím jestli je to v toleranci 10 letýho auta ale přece jen 130 tisíc je málo ne? Díky za reakce...

2010-01-07 19:53:47

Z vlastni zkusenosti, stejne auto, stejne najeto ... Nevim, jestli je to nejaka fíčura tohohle auta, ale problemy s 4tym rychlostnim stupnem mam obcas taky, nekdy z vysokych otacek se radicka jakoby zasekne a proste na ctyrku skocit nechce .. neni to pres zuby, nic, proste jak kdyby tam ta rychlost nebyla .. Tak je mozny, ze nase prevodovka ma od vyroby vadny synchron nebo mame chatrnejsi kulisu, ktera se vylagruje driv, ale ctyrka me taky obcas zlobi..

Add xenony, jestli to jsou jeste puvodni vybojky, tak to je naznak jejich smrti ..., nejdriv blikaji pri hopsani(nevim proc, ale me to taky tohle delalo), pak zacnou problikavat treba pri brzdeni pak budou uz blikat furt a nakonec uz bude startovat ruzovou barvou, nebo uz vubec .. kup novy vybojky a uvidis, ale nejdriv zkontroluj, zda mas funkcni motorky a kabelaz do svetlometu je OK, zda nemas problem v kabelazi... Me napriklad hned po nastartovani levy xenon vzdy problikne, kdyz vracim volant z plnyho rejdu (???)

Add skuceni pastorku.. me se nekdy pomalu vraci ted v zime (teploty chladnejsi nez -8°C), kdyz mi to stoji dyl nez den.. po nastartovani to pul sekundu az sekundu jeste zachrci (proste se neodpoji starter)..

S vetrakem nastesti problem nemam..

Je to stary auto, a je evidentne jiz delany pod politikou, kdy automobilka pocitala, ze po dvou letech majitel auto vymeni Je to tak, era kvalitnich JDM vozidel konci daleko driv, nez v 2000...

Ale kdyz tohle auticko opucujes, tak ti bude jeste slouzit leta

2010-01-07 21:23:33

mě to problikávání xenonů po přejetí nerovností taky dělalo.časem se to zhoršovalo.obě výbojky nové,v konektorech přihnuté kontakty,pořád blik.

asi před 14 dny to přestalo,tak uvidím.ale výbojky to nejsou.

2010-01-08 10:33:01

tak to jsu rád, že to není jen moje auto. O té spolehlivosti bych zas tak nepochyboval. Podle recenze je to vzor jízdních vlastností a spolehlivosti. Ty xenony jelikož to blikají zaráz a už se mi stalo že shasla obě ve tmě a musel jsem vypnout a zapnout světla na páčce, tak bych řekl, že je chyba práve v té páčce. Taky mi padá palivoměr. Jednou ukáže správně, pak nulu s rezervou-kontrolka a pak vůbec nic: -páčka padne na dno -, shasne rezerva a na dojezdu pal.PC se ukáží jen čárky. a tak střídavě. To bude asi kontakt na palivoměru co..?

2010-01-08 14:13:30

tohle blbnuti palivomeru je taky casty, nekdy je vyresitelny, ale nekdy se nevi co to je. Takovy problem ma tatkomacko, ktery to resi v patricnym chlivku, ktery tu o tomhle problemu je (nekdy je to plovak, nekdy kabelaz, nekdy je sotek v palubovce).. Obecne byr rekl, ze palubovka je asi nejvetsi uraz elektroinstalace tohohle auta. Me napr neustale problikava indikace airbagu, mam studenak v palubce...

2010-01-08 14:16:17

Stačí si pohledat toto tema, je toho tady o tom dost.

2010-01-09 10:11:28

Jo airbag taky trvá než shasne. 4 sec. někdy kratší dobu někdy delší. Je ještě něco co mě čeká a ještě jsem o tom nenapsal? Snad už neee... Na to, že jsem to kupoval s tím, že stav perfektní, najeto nefalšovaných 130 000km a auto se vzorem spolehlivosti... tak je toho docela dost teda...

2010-01-09 11:10:26

Je to v pohode, mam Primeru P11c/2001 a podobne problemy. Piskanie ventilatora, pri minusovych teplotach (ale len ked zatacam dolava), tie xenony, sem tam sa zatrasu, ale zatial neblikaju.

Inak ale na auto nemozem nic zle povedat, ma 139.000 nabehane originalnych, mam ju od cca 109.000 a ide pekne.

Menena iba gumova manzeta, meneny vlastenec vyfuku a zavarena zadna cast vyfuku.

Inak len bezna udrzba, zatial je to jedno zlate auto.

2010-01-09 17:46:43

Speeker: to vyzerana na viac ako 130 000km. Na tu servisku by som velmi nespoliehal, mrkni sem - http://www.tachoservis.cz/nabizime.php , stocia ti km, predaju cistu servisnu knizku a niekde som videl podobnu firmu, ktora ti odblokovala ukradnute radio, odstavila alebo prestavila imobilizer, predala nevyplnenu servisku a samozrejme zmenila kilometre... Na nete je vsetko, nasiel som dokonca navody + vybavenie pre zlodejov na otvorenie akychkolvek zamkov (normalnych aj auto), pomocky na vniknutie do auta... ale aj navody na samovrazdu + popis ako dlho to bude trvat, co potrebujes, co zazijes, aka je sanca ze zomries a pod...

Upss, trochu som odbocil od temy , no kazdopadne to vyzera, ze predchadzajuci majitel sa "len" vozil a drobnosti neodstranoval. Podla mna ziadna hroza. Ten starter si nechaj repasnut za mozno 1500czk, s xenonami ti nepomozem a ani s prevodovkou - ten problem nemam. Vetrak sa tu niekde uz preberal a tusim to niekto rozobral, vycistil, namazal a klud... No a ten plavak, to je katastrofa . Pracujem na tom a urcite sem napisem vysledok, ked sa mi to podari vyriesit... Hlavu hore, tie xenony su dost neprijemne, urcite by to mal vidiet nejaky schopny autoelektrikar, bude to nejaka prkotina. Vela stastia

2010-01-11 09:16:36

So xenonmi som mal podobny problem po kupe auta... Preblikavali a obcas zhasli. Problem je v starych vybojkach, ktore sa blizia k smrti, ako pise Arteee. Po vymene sa nic take viac nezopakovalo. Ventilator mi pri nizkych teplotach tiez vydava podivne zvuky, ale trva to len minutku, dve a len v zime, po zahriati je tichucky.

2010-01-12 18:54:37

Díky za příspěvky. No tak jak vidím tyto problémy mají tak nějak všichni. Takže až bude pěkně, tak to zkusím sám to opravovat. Protože jak to vidím, tak někomu to dát, tak to možná spraví a možná ne, ale bude mo to trvat a penízky za čas naskáčou. Toto radši rozvrtám sám . Trocha semtexu a už to bude lítat Taky jsem četl, že to chce posílit originální antikorozní ochranu. Takže dutiny, podvozek. Ale to je vše? Víc se s tím dělat nedá???

ty km jsou asi pravý...jelikož kromě servisky jsem viděl i všechny papíry od STK...

2010-01-12 19:11:05

speeker:lepší něž semtex je vypálit do auta bazukou

Ale primera si to nezaslouží,na to je to moc dobrý auto.Chce to jen vychytat nějaký ty mušky.

2010-01-12 21:23:52

myslel jsem, že si dám energy drink aby se mi líp pracovalo. Ale taky dobrý! : Jakože tam dám rozbušku a ono se to spraví samo.

2010-01-12 21:34:27

ac je toto auto na prelomu, tak se da jeste upravovat starym garaznickym zpusobem (zaplat panbuh), nejaka OBD diagnostika neni na skodu, pak kdyz clovek ma auta pod kuzi, je schopen lecos udelat/identifikovat sam.

Pokud mas auto neopecovavany, tak se asi nelekej, az ti neco bude bouchat na nerovnostech od naprav, to budou horni ramena a to je asi opravdu tak vse, co te muze v nejblizi dobe potkat. Kdyz budes do toho motoru (pokud mas 2l) lit dobry olej (10W-40, shell, mobil 1, Motul, LM, proste ne sracicky za babku), tak te jen tak nezradi ...

2010-01-13 19:08:45

ok to jsu rád. -ramena prý měnil borec předemnou a výfuk taky No a až to všechno dám do kupy, tak se chcu zeptat na další věc: Baví vás tah motoru? Mě teda moc ne... nemáte někdo zkušenost, jak si příjemně polepšit? Co všechno se dá udělat, aby to jelo líp? snížit hlavu? sportovní filtr? ostrá vačka? lepší svody? nebo ještě něco...?

2010-01-14 21:20:38

Co tam mas za motor...? Ked mas nahodou 2,0 a je ti malo, naco si to kupoval...? To zvysovanie vykonu sa tu niekde preberalo, skus sa tu pohrabat. Naco ti je silnejsi motor - 50,90,130 to zvladne s prehladom a vodicak mas len jeden...?

2010-01-16 12:34:49

1. úprava sání ............ 3.000 kč plus 3 koně

2. svody .......................... 6.000 kč plus 10 koní

3. vačky ........................... 12.000 kč plus 15 koní

... hodně optimistické ....

Výměna motoru SR20DE za SR20VE, za 40.000 kč se dostaneč na cca 190 koní.

Nebo turbo kit, za 30.000 kč můžeš jít rozumně až tak do 220 koní ... podle plnícího tlaku

Pokud Ti ale nestačí na normální ježdění cca 150 koní, tak něco není v pořádku ...

2010-01-16 19:39:00

Tenhle motor je ucinej opravdu ve velikem rozsahu otacek (do znacne miry tomu napomaha sprevodovani 144ky) Proto se ti mozna zda, ze to nejede.. Kdyz chces akcnit, tak proste musis motoru doprat otacky a plyn, takze motor se kroutakem probouzi nekde u 3500, kdyz podradis tak aby si mel tyhle otacky, tak reakce na plyn bude uz asi takova, jak ty chces .. proste necekej od benzinu atmosfery "zatah" jako u TDI (nauc se pouzivat motor ve spravnem spektru otacek a odveci se ti)... protoze pak skutecne nevim, proc sis toto auto kupoval, primera neni zavodak, je to ladnej korab, nema prilis optimisticky pomer HP/kg na zavodeni... ale je schopna prohnat hodne aut, jen pocitove je to lehce "nudne", ale na silnici to auto zrychluje a jede rychle ...

2mato  
Mato
2010-01-16 20:18:51

odmeraj na tom zrychlenie z 0-100 alebo natoc a daj to sem....pokial to bude vyraznejsie nad 9,5s tak to je lekvar a treba s tym nieco robit

2011-03-18 13:19:59

Zdarec po roce čtu zprávy a píšeš tu turbokit za 30000? Do toho bych šel. A kde to seženu a kdo mi to udělá? Prý nemůžu jen tak dát na normální motor turbo. Prý moc tlaku nebo co a písty že by to chtělo jiný atd. Nebo jak to chodí v praxi to oturbování ? Dík moc za odpověď


Odpovědět

1  2