Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 23

2010-05-14 17:38:49

prirubu bych delal jen jednu, prodlouzil ten svod aby vlastne končil az na konci CATu... budes mit o spoj méně tak usetris tesneni a vyrobu jedne priruby ...

2010-05-14 17:40:46

Vyfuk urcite ven. Idealne otevreny 76mm.

2010-05-14 17:42:22

no já nevím stejně bych potřeboval 2 příruby mezi dump pipe a středním dílem výfuku,ne

2010-05-14 17:50:14

aha sem myslel ze tu mezi DP uz mas...

2010-05-14 17:57:04

mám hotový mezikus 2příruby+kus kolene se vstupem pro lambdu.

Ještě je na té trubce vlnovec.

2010-05-14 18:03:23

za ten vlnovec pridej kus trubky o delce CATu a mas vystaráno....

hele hned ti pribyla jedna stranka v topicu...

2010-05-14 18:07:40

Podle me nema zadny smysl to bastlit na seriovy stary vyfuk/kat. Normalne 76mm potrubi, az dozadu, jeden tlumic a je hotovo.

2010-05-14 18:10:44

Presne u turba nejlepsi vyfuk zadnej

2010-05-14 18:16:20

ale on nestavi zavodak je to auto do provozu... sry teda ale jezdit s uřvanym kravalem pod autem?? ne diky... nehledě na PČR... je potreba rozlisovat auto treba na vrchy nebo na vikendovky a pak auto se kterym se jezdi kazdy den...

2010-05-14 18:17:56

Tohle je naprosto bezne i na auto na normal jezdeni. Je rozdil turbo a atmosfera. Turbo je o dost mene hlucnejsi. Kamarad ma na EVO8 jediny tlumic na konci a je to naprosto v poradku pri bezne jizde. Seriovy vyfuk je k nicemu, to pak rovnou nemusel turbit. Nehlede na to, ze je to nebezpecne pro motor. A pokud se to zda hlucne s jednim koncakem, tak pridat sport. kat a nejdelsi rezonator, co se dela.

2010-05-14 18:20:29

Jagy jo presne kamos ma taky na desitce trubku az do zadu a vzadu je tlumic sice to ma zvuk jak proudovej motor ,ale ma to na deni jezdeni . A druhej tam neni zadnej tlumic jen sirsi roura ,ale to auto neni na bezny jezdeni .

A kdyz das dozadu kvalitni tlumic tak to nebude tak hrozny pripadne potom rezonator jeste nebo tak.

2010-05-15 16:45:37

netreba zabudat ze turbo motory su tichsie kedze za spalovacim priestorom to nefuka do atmosfery ale do turba ktore ten hluk tlmi, preto turba tak nevrestia ako atmo aj ked je vyfuk otvoreny uplne

2010-05-16 20:23:51

Problem nastane az te stopnou policajti. Sefa s EVO X pustili az po nekolika vymluvach a pokecani o aute.

2010-05-16 22:02:17

ako preco ho zastavili? pre hluk?ci preco?

2010-05-26 18:37:45

Tak po delší době opět postupuji.Aktuální stav na foto.Přívod oleje do turba,snímač tlaku oleje.

2010-05-27 18:39:12

Turbo usazené ,ještě napojit vodu a výfuck.Vše je na mm,a musel jsem to několikrát rozdělávat a znovu s pasovat.

2010-05-27 19:18:28

to jifo:

pekne draku... nakonec se ve full-ready stavu svezes drive nez ja... jo ty jo a ze ja tam mam malo mista...

jeste me napadlo jak mas resene PCV?

2010-05-27 19:22:20

jako ty

2010-05-27 19:27:48

doufam ze se ti budou stejne klepat ruky jako me az se stim poprvy poradne projedes,,,

2010-05-27 19:38:40

no doufám,že pojedu samo,že se budu klepat a plenku si vezmu


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 23