Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1  2  3  4  5 ......... 23

2009-08-25 11:08:23

Zrovna s těma samodomo xenonama mu to teda přeju.... No ale věděla bys tedy, když už jsme u toho, jakým způsobem teda lze legálně přidat do primery turbo, tak aby to bylo všechno jak má být? nebo to legálně vůbec není možné?

2009-08-25 11:08:55

Doris, je to možné, ak auto prejde veľkou technickou kontrolou, akoby znovuschválením na premávku po pozemných komunikáciach. Robia sa tuším v Prahe a stojí to 50 tisíc

Keď bolo u nás obmedzenie pri dovoze áut podľa veku a niekto chcel priviezť staršie, musel prejsť danou procedúrou, tak si domyslíš, koľko tých áut sa asi priviezlo...

2009-08-25 11:21:20

nevim.. mozna by slo nechat zapsat sr20det, ale ja to neresim. Nikde neni psano co tyhle zkratky znamenaji. Z dokladu nejde poznat jestli ma motor turbo nebo ne, podle me je to fuk.. Nikdo se v tom nikdy nevyzna, neumim si predstavit jak nekdo rozebira auto a zjistuje ktery dil je origo, ktery amatersky opraven, ktery ma neplatnou homologaci a kdo to tam kdy dal... vzdycky muzes rict ze nevis

2009-08-25 11:27:08

kajencik: No právě proto se ptám. Ráda bych znala způsob, jak třeba toto udělat legálně , abych mohla v klidu auto užívat. Zda to musí schválit technik v autorizáku, nebo výrobce auta, či jen technik na STK, nemám s tím zkušenost. Ráda bych však znala odpověď, zda to jde udělat legálně, či ne? Třeba u těch xenonů není problém nechat si udělat přestavbu i v autorizácích, kde nahodí JEN HID sadu, ač je to neofiko. Výjde to asi nastejno, jako by si to člověk vyměnil sám v garáži. Bavila jsem se na toto téma s technikem a na rovinu mi sdělil, že mi to tímto zjednodušeným způsobem udělají, ale je to na moje riziko a mohu dopadnout jak ten frajírek v mém předchozím příspěvku..... Legální cesta je mnohonásobně dražší samozřejmě, protože obnáší výměnu a doplnění mnoha dalších dílů, což třeba u Mazdy 5 příjde na neskutečných 150.000,-.

Kibo: Jj, to jsou pálky.

mekitch : No právě, protože tento motor se s turbem dělal i od výroby. Jen mi jde o to zlegalizování té přestavby, což asi tak jednoduše nejde, pokud vůbec.

2009-08-25 11:32:00

pokud vim tak xenony muzes mit jaky chces jen musi byt doplneny ostrikovacema .. na stk.. nic jinyho je nezajima. Ty autorizaky jak rikas to zapisou do TP? co to jeza blbost?

2009-08-25 11:45:49

mekitch: Není pravda, legální xenony musí mít nejen ostřikovače ale i automatiku naklápění parabol dle zatížení náprav. A zápis do TP je možný, jen když je to uděláno se vším všudy, to jest ta dražší varianta. Jinak ne. Pokud se ti něco nezdá, klidně dodám kontakt na toho technika, je přímo z autorizáku, zná dokonale i právní stránku věci a vysvětlí ti to. Takže nepíšu blbost, jen sis to nesprávně vyložil po svém.

2009-08-25 13:44:45

Prosím vás nechcete si otevřít vlastní téma a tam se hádat o legalizaci xenonů a dalších pitomostí.

Tohle téma jsem založil pro příznivce tuningu,abych tady řešil postup přestavby,její tech.problémy,rozšířil vědomosti o této v naší republice málo známé problematice,případně někoho inspiroval.

Začínám mít po chuti sem už cokolivo dávat a případné problémy budu řešit po SZ s některými členy.Začínám mít pocit,že mě hned zítra někdo nabonzuje.To je hnus.

Tohleto je snad v každém tématu,že se to zvrhne v chytrolínskou válku.

2009-08-25 14:33:40

No ale to sú riziká voľnej diskusie, nemôžeš sa dať našími blbými rečami znechutiť

Choď si za svojím, veď kým si sa do prestavby pustil, určite si zvážil všetky pre a proti. Vždy sa nájdu aj neprajníci, ale tu som zatiaľ žiadneho nevidel. Sú ľudia, ktorí by do prestavby nešli, keďže by ju nedostali do TP a potom sú nadšenci ako Ty, Mekitch, atď., ktorí si idú za svojim. Ja Ti držím palce a verím, že neprestaneš so stavbou a hlavne prispievaním do tejto témy. Nevidím dôvod, prečo by Ťa mal dakto bonzovať

2009-08-25 15:04:24

V Nemecku tohle vse jde. U nas je to pomalu nerealny a hlavne to stoji hromadu penez a kdyz ti to neschvalej o vse prijdes. Nezapomente ze pri autonehode Vam pojistovna nemusi priznat pojistnou udalost protoze treba mate jiny rozmer kol. Nehomologovanou sadu spoileru a podobny veci. Z toho jedineho mam strach. Treb a kamard takhle splaci 650tisic za to ze mel v technicaku 15" kola a na aute 17". Zboural auto a pri tom vzal jeste nejaky a pojistovna mu to neuznala a jeste dostal pokutu.

Jinak drzim palce at to vyjde.

2mato  
Mato
2009-08-25 17:44:38

Nerad by som prispieval do mlyna ked to Jifo nechce, ale s tym turbom to nieje take jednoznacne... ked si vymenis lepsiu vodnu pumpu lepsi filter lepsie sviecky alebo vstreky alebo tlmice brzdy ? Kopec z tych veci co som vymenoval su legalne zakon neurcuje do akej miery a co konkretne je legalne...turbo ? no a ? ked si daju chrochtaky nacipovat tiez to zvysuje vykon a pri havarke nikto neriesi ze tam bol chip... navyse DET sa pouziva a je cely motor brany ako suciastka co sa da vymenit, preto prehodene komponenty ktore su na tieto motory schvalene su podla mna normalne... Plyn je nieco uplne ine koli nemu ti auto moze vybuchnut vznietit sa atd tam su uz realne rizika ohrozenia.

Jifo na tvojom mieste by som siel za niekym sikovnym a na emisie ti to spravi tak ze sa zmestis pretoze turbo s otackami ale bez zataze nerobi take emisie ako ked mas pod plnym kotlom a dava max vykon...cize lahkou nohou ked to vyzenie na 4000 nebudes mat moc vacsie emisie myslim... a tiez by som skusil si dat do technicaka DET motor , malo by to ist a je jedno ze napr si ho predelas bymenou hlavy ci doplnenim turba... aspon by som to skusil riesit ako vymenu motora...pokial budes mat legalne emisie a motor zapisany si za vodou...

inac drzim palec nenechaj sa odradit, pocas prestavby sa pozri aj na tie emisie to by nemal byt problem a aj to DET do tech mozno sa podari...

2009-08-25 18:13:27

Cau Jifo.Verim ze se ti prestavba povede a moc drzim palce.Uz jen pro ten pocit jak natiras ty blbecky v jejich koncernovych TDIckach a jinych plechovkach.To s tim zapisem DET motor je docela dobrej napad,pokud je to jeste dnes mozny.Kazdopadne mas muj obdiv

2009-08-25 20:33:57

Tak takhle tam půjde

2009-08-25 20:39:12

Ja si taky myslim ze turbo neni takovej problem ktery by ohrozovalo okoli a navic to ani nepoznaj zda tam ma nebo nema bejt jsem nevidel ze by v technicaku stalo turbo a v kodu motoru taky nemusi bejt T . Proste bych to neresil . Teda mel by si na to mit patricne prizpusobenej i podvozek .

2009-08-25 20:53:51

Presne tak.... pokud to bude ciste udelana prace tak nikdo nic nepozna... mozna trosku ten IC ..ale pokud to nebude prilepeny izolackou na koberce a omotany vazacim dratem tak by mne to nejak netankovalo... a ruku na srdce,kolik lidi v CR zna prostor pod kapotou p11/144... ja kdyz nejakou potkam na ceste tak malem oslavuju

2009-08-25 21:45:19

2mato, dobre sa to počúva, ale od pravdy si ďaleko. Máš pravdu v tom, že motor je braný ako súčiastka, ale iba v rámci jedného typu auta. Do 1,6ky Primery motor z GT legálne nedáš, pretože sa vyrábala iba ako 1,6ka. To, že aj GT je Primera policajtov nezaujíma, tobôž nie DET, do Primery sa nedával, čiže legálne ho tam nezapíšeš... Takto je to u nás, neviem ako v ČR

2009-08-25 21:58:49

Venujte se prosim diskuzi na tema DE+T a nereste STK.. tema se nejmenuje DE+T a STK.

Progres - pekne, pekne.. co te ceka dal?

2009-08-25 22:13:12

Dál bude trochu pakárna se vymotat s trubkou z turba do IC,výměna vstřiků z CA18DET+rezistory,napojit emanage-což jsem plánoval na víkend-jenže dnes jsem se dověděl,že 2 měsíce objednaná W. lambda není ve skladě v US....no to snad není možný....atd.

2009-08-25 22:29:59

Tvoje SRko ma TOP FEED vstriky?

Moje lambda tu byla za 10dnu cca.

2009-08-26 07:34:50

tohle snad jsou top feet vstřiky.

2009-09-01 22:24:43

jifo... jak to ide dalej?nic nove?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 23