Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 19  20  21  22  23

2011-02-12 20:25:54

Jde to mnohem lépe za plynem,dřív to šlo např.do kopce na 1/4 plynu,pak se to po přidání dusilo.Teď to letííí...

Novou spojku tam ještě nemám,stará nestíhá ani náhodou.Raději jsem to moc nehonil,abych nespálil setrvák.

2011-02-12 20:27:41

Do me furt bracha husti at do ni nacpu taky turbo a ja mu furt rikam ze ne ze chci SX nebo snad ZX ?

2011-02-12 20:32:50

pokud bych nepotřeboval i praktické auto=daily car.Tak bych šel taky do ZX asi 31,možná do Z280

Ale primča s turbem je taky good.

2011-02-12 20:39:17

Jo jenze vis co to kdyz si to spocitam . Brzdy ze sky..,spojka,veci na turbo , nejlip pruziny na ty koni tlumice,vyfuk...

Nevim no a nikdo to pri prodeji poradne neoceni a hlavne nevim me to prijde moc na ten predek . A rodinny auto nepotrebuju vecne stejne jezdim sam nebo ve dvou a kamosi by to prezili . A kdyztak bych si pujcil taty auto.

Me se hrozne libi 240Z ,ale jinak asi ZX 32 nebo S14a

2011-02-12 20:44:54

To máš jedno jestli to dáš do primery nebo koupíš Z-ko,do něj napumpuješ stejnou sumu ,aby to bylo na cajku a bude to serie.

U Z-ka to každý čeká uhne ti,ale na primeru to každý zkusí a to je potom kladivo na "tunery".

2011-02-12 20:48:56

Tak jasny ja to spis myslel koncepcne pohonem , potencialem a proste taky ze uz je to takovej pravej sportak . Ja bych ho dal na plyn

Jo to bych chtel videt jejich vyraz . Na me si furt taky troufaj casto to jeste staci ,ale slaby

2011-02-12 21:00:32

dokud neco nedelas nebo nemas stejne je to jen nejaky sneni a tlachaní a predpokladany naklady si vynasob minimalne 1,5 nebo 2ma zvlast kdyz takovou vec delas poprve. ani jedno ze Ztek nemas sanci zaplatit Z240 pravdepodpbne myslis S30 ta je nejhezci ale plati se za ni zlatem a klidne čtvrt mega jen za dbrou kastlu predpokladam ze jsi videl devil Z kde je swaply L28 v big bore kitu s big lift klikou jen ta klika treba 30t atd... takze je to sen. ale je to OT a nebudem to jifovi zasírat...

koncepne pohonem problem? jel jsi v tom? jasny ze to neni jak ridit 80kW... ani tisic stranek prectenejch na netu ti nerekne ani tuk... udelej to svez se vylepsi zavrhni.... pokud si myslis zž z placu udelas nejaky auto tak vubec ne stovky hodin chyb omylů záseků a zkurvenejch dilu nez vis co si muzes dovolit a co ne atd...

2011-02-12 21:11:15

Jo samozrejme Z240 nezaplatim ani nahodou to bylo jen ze jifo napsal 280 - takze to vis ze to je sen kterej nebude.

Jo kdyz bych to delal tak abych se neco priucil a neco dokazal. Nebo nejsem naivka proto rikam ze ti to pak stejne nikdo nezaplati ty prachy a praci na tom stravenou . Jako nerikam ze to nejde ridit ta predokolka ,ale nevim ja bych chtel zado nebo 4x4 i kdyz ta zado je obcas pekna mrska chce si to na ni zvyknout no. A taky bych sni pak nemohl jezdit do vrchu bych sel k evum ne . Stejne ted nejsou tolik prachy mozna pristi rok bud sni neco udelam nebo koupim neco silnejsiho

2011-02-13 01:35:56

proč píšeš,já jsem napsal......240 není 280...hodnota/náklady /váha /potenciál.je u každého jinde...

Jak píše fizz.biker,kdo něco začal ,investice času ,peněz,ten uvažuje jinak

2011-02-13 02:40:50

Tak promin no . Ja to myslel jako tak ze obe uz jsou spise jako veteran a ne na normal jezdeni

2011-02-13 11:11:48

tak stejné dilema řeším já, udělat s primery něco víc? nebo radši šetřit na něco jiného. ať se budu snažit sebelíp Evo z ní nikdy neudělám:Dproblém je že nissan nic pro mě ideálního v nabídce nemá. nemá nadupaný sedan s uživatelským rozhraním jako primera a technikou Eva nebo GT-Rka či něco na styl Imprezy. 200SX S14a super ale je to malé auto kor vevnitř. zadní sedadla jsou pro chlapy prakticky nepoužitelná pokud nejste japonec. asi budu muset šetřit a doufat v sedmičkové Evo jinač nevím.

2011-02-13 11:30:30

U Primer je take dobry to,ze jezdi dost slusne a v podstate spotreba je dost nizko,pokud se na to vylozene nedupe. Take jsem koukal na EVA, SUBARU Impreaz WRX, to jsou kary smozrejme super,ale jakmile s tim jezdite v pohode,tak to stejne stale dost zere a to je naprd. S primerou se da jezdit za 7 litru normal. S Evem normal tak o 5 litru vice, alespon co jsem tak koukal...

2011-02-13 12:03:52

To máte pravdu s tou spotřebou,taky cena dílů a celkově provozní náklady jsou hodně nízko na to co to umí.

Když jezdím v klidu mám spotřebu 8-11L/100km.Prostě ideal daily car.

2011-02-13 12:27:26

JIFO máš aj nejaké referencie o tom koľko Nm Hp by mala preniesť ta nová spojka?

2011-02-13 12:39:59

toto říká výrobce,tak snad nekecá

Pressure Increase 25%/Torque Capacity 268ft/lbs/Hold 280HP.

2011-02-13 14:15:54

tak mě napadá co je vlastně primera? střední třída nebo vyšší střední třída?

2011-02-13 14:25:41

vtip?Jasně,že střední a to ještě rozměry patří k tomu menšímu ve své třídě.mám ještě mazdu 626 r.v.93 a ta je prostorem /vnější,vnitřní úplně někde jinde.

Dřív jsem měl vyšší střední a to bylo teprve něco.

2011-02-13 18:31:49

Tak dnes se rozsvítil Check engine-MAF SEN/CIRCUIT*3 P0100

MAF asi nestíhá,bo co...

2011-02-13 18:34:30

to snad ne? nebo zrovna nahod AFM z Z32

2011-02-13 18:40:26

Sakryš,aby to nehodilo provoz do nouzovýho módu,jinak mi to je celkem jedno až na to,že mi bude svítit konterolka.Mám totiž MAP.

3k za MAF jo...víš kolik je to piv?


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23