Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 23

 Svobi
2011-01-08 22:53:33

A co je to nove auto ?

2011-01-08 23:10:46

nevím jestli je vhodné se na tomto fóru o tom zmiňovat.

 Svobi
2011-01-08 23:20:36

Fabia TDi RS z milionem koni a spotrebou 2l/100km ? .

Neni to jedno ?

2011-01-08 23:22:49

OK... je to SAAB 2.3 Turbo

PS to jsi mě fakt odhadoval na TDI-čkaře?fuj...

 Svobi
2011-01-08 23:47:17

Prave ze ne delal jsem si srandu.Ty saaby nejsou vubec spatny takze to urcite jeste natlacis vid . Akorad je to tezky ne ?

2011-01-09 00:02:10

Jasně,že primera je tak k 9-3.Já jdu k(s vému věku a pohodlí do )9-5 tam už musím jít vzhledem k hmotnosti min. k 300PS.Taky swapnu motor z 9000...atd.

 Svobi
2011-01-09 00:29:49

Tak na cestovani po dalnici a tak a hlavne z detma vzadu celkem v bezpeci je to fajn auto . Akorad tich 300 na predku ?

2011-01-09 07:40:04

no mám rád větší auta,´,jsou tam docela dlouhý převodovky,třeba Aero v serii 250 koní .300 není na předek nic extrémního.S kratší převodovkou bude i těch 250 stačit.

Ještě je ve hře maxima(že by první maxima v turbu tady?)

2011-01-09 08:42:51

Tak maxima v turbu by byla zajímavá. Taky jsem jeden časbyl rozhodlej pro změnu auta, ale nakonec mi srdce nedalo a zůstal jsem a jsem šťastnej. jinak to bylo tohle: http://sauto.cz/detail-in.../osobni/volvo/s60/7839450

2011-01-09 10:49:22

maxima s motorem VG30DETT?? :-D

jifo,... ty jsi prase

2011-01-11 16:48:50

Saaby jsou krasny auta, ale vzdy kdyz sem do toho sednoul, tak se mi udelalo nedobre z te palubky, to je jedine, co me kazi dojem ze saabu, ale je to pohodlny tank, vozil sem se prave v 9300..

Jinak taky sem ted stal pred rozhodnutim, zda primeru opustit a jit dal. I kdyz ji mam z Prahy pekne otriskanou. Ale proste me posledni leta zkouseni nepresvedcily o zadnem aute, ktere by me uspokojilo. Tedy byly takove, ale cenou sly pres milion. Takze sem zustal u primery... A chci jit stejne jako Jifo s ni dal, tak resim, zda nejak vydumat ten swap na VEcko nebo zkusit to turbo, ale nejak se toho furt bojim, jak ti to tady Jifo ctu...

Mam pochroumane rozvody, takze rozhodnuti musi prijit co skoro, bud novy rozvody a turbo nebo zacit shanet motor... tezke

2011-01-11 18:24:12

Arteee.ty to máš právě jednoduchý.U turba ,přesně víš čeho se máš vyvarovat aby to fungovalo.

Navíc ti bude odměnou nádherný zátah motoru.

2011-01-11 18:47:34

No je to vsechno pekny,ale asi kdyz uz,tak bych sel radeji do VE-cka.Preci jen motor vypada seriove,nikdo nikde nic nepozna,jak STK,tak kdovi kdo pripadne jeste. To oturbeni je lahoda taky,ale uz to preci jen pak dost bije do oci jakmile otevres kapotu.Proste VE-cko a v tom skrytych moc peknych cca 200 kobyl mi prijde optimalni. Navic i kdyz s tim clovek jezdi "normalne" porad (prace,skola,apod.)

2011-01-11 19:24:16

kdyz to udelas poradne a nebudes tam mit trubky k umyvadlu pozna leda prd... libi se mi jak lidi vidi samy duvody proc nic nedelat su zvedavy az jifovi nekdo napise: ty vole ses machr mas to moc pekne ja bych to nedokazal... nemluve o tom ze kdokoliv to ted bude delat ma to vic easy protze kdyz nebude vedet tak mu jifo poradi atd tenhle thread je v podstate navod. opravdu nektere z vas nechapu...

s turbem se jezdi nenormalne?? atd... kluci zamyslete se nez neco napisete...

 Svobi
2011-01-11 19:38:32

Ty vole presne tak dalsi auto jedine turbo benzin nebo aslespon nejaky sestivalec . To by ta atmosfera 4 valcova musela byt v malim aute a narvana .

Akorad by byla skoda kdyby to Jifo prodal protoze mu tu praci co si stim dal nikdo neoceni.

2011-01-11 20:01:34

Lukysek, 200 koni je hezkych, ale musis si uvedomit, ze VEcko toto ma az od 6800rpm, do otacek asi cca 6200rpm se chova jako SR20DE, a to prave na to "normalni jezdeni" nic neprinese... 144ka je proste nechutne tezka na ten motor, furt vytacet motor neni to prave orechove. Neco jineho je dat VE do jednou tak lehkeho sunnika.

Jinak Jifovi fandim od zacatku, kdyz o tom zacal mluvit, a uprimne ho neskonale obdivuju, ze se do toho pustil a to i kdyz v ceste mel financni trable a podobne... Hodne lidi limituje uz i to, kde to bude delat, ne kazdy ma vybavenou garaz u baraku. Ja mam sice garaz, ale pekne daleko od bytu a jeste tam nemam ani elektrinu... Jifo mi plni muj uz 8lety sen.. Mit v 144 turbo, a vzal na sebe obrovske brime prukopnika slepych ulicek

Jifo, mas predstavu, jake si mel tlaky, nez stim vsim zacal?

 jagy
2011-01-11 20:28:43

Artee, to si myslis prave uplne spatne. VE prinasi i na bezne jezdeni hodne velky rozdil oproti DE prave diky NeoVVL. Motor ma vice sily od nizkych otacek, v tom je ta hlavni vyhoda toho systemu.. kazde DE se sbira az cca od 4tis. ot. protoze s "beznyma" vackama nemuzes dosahnout idealniho prubehu v nizkych i vysokych otackach. V P11 se seriovym VE jsem jel a urcite bych netvrdil, ze by to nejelo nebo se tomu nechtelo.. sice to auto neni nejlehci, ale motor si s tim bez problemu poradi. Mimojine posledni Type-R ma cca 1400kg a 201HP.

2011-01-11 20:31:05

Arteee,tlaky motoru jsem neřešil.Motor si nebral(nebere) ani kapku oleje,a tak jsem předpokládal,že byl(je )v pohodě.

Těch 200 koní pojede asi o něco líp než 140,ale pořád to má jen 200Nm..S turbem když bys měl jem 200-250 koní tak budeš mít kolem 300Nm.A to už bude znát.

Garantuju vám,že turbo s tou vysokou kompresí motoru zatahuje už od 1800 ot. neskutečně a když každý den vezu rodinku do města a na čtvrt plynu zrychluji do kopce s neuvěřitelnou lehkostí na tom samém místě si řeknu

"ta primera jede skvěle".

A když chci někoho předjet v 90km/h,podřadím a během 3 vteřin jsem před ním včetně zařazení se tak si to řeknu hned 3x.

2011-01-11 21:29:37

možno od veci ale dá sa niečo poriešiť aj s motorom 1,6 16 v GA16DE? diky

2011-01-11 22:21:05

hodne od veci... asi da nekteri se pokouseji pouzij funkci hledat... tohle tema je o necem jinem.

jifo: a jak tu spojku teda poresis? mas neco vyhlidnuteho??


Odpovědět

1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 23