Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 23

2011-01-07 21:29:03

tak co bude? spojka z S14 na nejakej vetsi stage ? nebo z GTiR??

2011-01-07 21:45:06

to nejde z origo sr20DET je větší spojka 21/24 a trn má víc drážek18/24,nevím jestli je i silnější ten trn.

Musím vybírat z sr20DE pro větší výkon.

2011-01-07 23:14:09

no kdyby jsi mel obe lamely dokazal bych asi zajistit slozeni pozadovaneho kompletu...

a co vic kdyby jsi netrval na odpuzene spojce bylo by to uplne easy... setrvak a pritlacak by jsi vzal z DETu

2011-01-07 23:28:19

tak nevím,jestli do výměny mám ještě jít.Přítelkyně mě láme abych jí ho opravil a nechal,protože já jdu do jinýho auta.

2011-01-07 23:34:04

Vymena spojky z RWD/AWD nedava vubec zadny smysl... Spojka seriovych rozmeru zvladne pres 600HP, takze nevidim duvod proc vymyslet drahe bastly.

2011-01-07 23:56:11

jagy: to je pekne... nicmene spis by me zajimalo jaky prenese kroutici moment... seriove rozmery sou jedna vec a dimenze přitlaku a trecich segmentu vec jina... da tam tvdej pritlacak a bude manzelce chodit mačkat spojku?

jifo: parada jen ji to nech... at se zaškolí

2011-01-08 18:15:39

To s tim nema nic spolecneho.... na jeho vykon koupis spojku naprosto bez problemu, ktera bude chovanim (tuhosti) jako seriova.

2011-01-08 18:43:25

no tak neco navrhni.... hm?

2011-01-08 21:04:43

Tech moznosti je hodne, ale namatkou treba Exedy Racing stage 1, JWT nebo ACT.

2011-01-08 21:23:34

myslím,že stage 1 bude jen na chvilku.Ta Exedy 1 je jen do 325 Nm a to je fakt málo.

Vzhledem k tomu,že mi technik z renovaku garantoval na serii přítlačák přenos 250 koní 300Nm.A vydrželo to jen 1,5 měsíce zimní daily provoz(bylo to jen pár zrychlení do omezovače),tak stage 1 je na nic.

2011-01-08 21:30:28

Na Exedy Racing stage 1 jezdi lidi s vyssim vykonem/kroutakem bez problemu. To si muzes na netu dohledat.

S tema upravama a seriovym vyfukem taky nemas zadny extra kroutak, ktery by trhal spojky. To bude spis problem toho Renovaku...

2011-01-08 21:37:33

no a s tvýma zkušenostma z internetu, kolik tam teda mám krouťáku a výkonu

2011-01-08 21:40:38

To zalezi na turbu, tlaku turba, vyfuku, downpipe a naladeni ECU... ale pokud jedes 370cc vstriky na seriove 3 bary (nebo si zvysoval?) tak bys nemel mit pres 300HP. Dival ses treba jaky mas duty cycle u vstriku? Od toho se da taky vykon odhadnout.

2011-01-08 21:59:38

jak to myslíš-pracovní cyklus vstřiku

2011-01-08 22:14:53

Jo, vytizeni vstriku v %.

2011-01-08 22:19:17

v emanage je koeficient 0.7(změna z 266 na 370) a jedu od 30 do 80 %

kolem 3-4tis.ot. v krupetu je to kolem 45%-50%

Jen dodatek-mám odpojený podtlakový regulátor paliva

2011-01-08 22:24:28

a co ti na to rekli v renovaku??

2011-01-08 22:26:14

neptal jsem se.je to bez záruky,...takže o ničem.

2011-01-08 22:37:09

bylo mi jasny ze ti to nevezmou zpatky ale za pokus by to treba stalo

su zvedavy co ti tam nakonec bude fungovat...

jagy: vyborne ted jsi nam vypsal nekolik znacek, a ted konkretne kdo dela spojkovou sadu na P11C ktera by s rezervou vydrzela na jifově autě rikal jsi ze je toho spousta, tak predpokladam ze napises nekolik moznosti aby si jifo mohl vybrat... a ja abych si rozsiril obzory a nevymyslel drahe bastly jak si napsal...

2011-01-08 22:44:01

No než to nový auto bude k obrazu mému,musím ještě nějakou dobu vydržet s primerou.A vzhledem k tomu,že od 3tis.ot.to prokluzuje jak sviňa,tak to asi budu muset rychle řešit,protože se s tím nedá ani rychle předjet.


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 23