Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 23

2010-11-09 10:16:24

jaký prase zase.

2010-11-14 15:18:42

Upravil jsem za pomocí spolujezdce AFR a předstih.Žádné detonace,ale už to tak nejede.Asi to bude chtít trochu vrátit předzápal.

Primera Turbo -overtaking uphill

12Psi pressure turbo, the test time and treatment AFR.Any detonation, but it's so low power.necessary more tuning ...

SDC11368 ...

2010-11-14 15:30:08

Další kopec.Jen podotýkám,že to jsou dost prudké kopce,kdyby se někomu zdálo,že to jede pomalu.

Tam kde jsem měl teď 160 bylo před úpravou předstihu 180km/h.Možná i trochu snížit AFR,tak na 11,5 max?

Primera Turbo-hill

12Psi pressure turbo.Test adjustment timing and AFR.

SDC11364 ...

2010-11-14 17:28:25

AFR na 11 co mas ted je zase bezpecne no ,ale na tich 11.5 by melo bejt v pohode . Myslim ze do jednoho baru je v pohode i 12:1 zalezi na motoru no . Ale ty to casem doladis na ideal jak smes tak predstih chce si to hrat no.

Jinak ta detska sedacka vzadu

2010-11-14 17:49:27

Zkusim nejdřív předstih,když budou detonace OK pak AFR.Od 11,5 se snižuje výkon.

No kameraman, spolujezdec se musí polepšit Mám tam dvě autosedačky,mám dvojčata.

2010-11-20 19:38:46

ahoj, nevíte někdo, kde a jak by se dal rozumně sehnat knock sensor SR20DE na nissan primera P11? Samozřejmě nový. Díky za typy.

2010-11-20 23:07:43

pokud to chceš vědět kvůli sledování detonací motoru při tuningu SR20DE+T,tak ti poradím.Jinak sis vybral špatnou diskusi a jdi do pikačiu.Protože se to už na foru řešilo a stačí google........

2010-11-21 00:19:26

parada... ta sedacka je super... co zvuk? nebude nejaky upgrade?

2010-11-21 18:24:36

Už jsem ve věku,kdy mám radši ticho

2010-11-21 18:39:07

to ja taky ale nejaka optimalizace zkrz vykon ne??

2010-11-24 19:06:59

zatím ne.Vím,že to není ideální,ale pro mě zatím dostačující.

2010-11-24 19:11:17

abys neupalil nejakej ventil, ja kdyz sem mel na aute trubku ns ktere byl seriovej koncak tak to bylo dost znat motor vic hřál zadnej vršek takovy gumovy ve strednich otackach...

2010-11-26 18:00:34

Budu nad tím přemýšlet.Je fakt,že na plnej kotel se to nějak dusí.Auto se nehřeje i když mu dávám knedl.

Prvně zkusim vyndat koncák,jak se bude chovat a pak bych to pořešil průchodnějším.Nejdříve ale najaře.

2010-11-26 22:17:27

nejde o to ze provozni teploty by byla moc vyskoka ten rozdil je mirnej ono se to uchladí ale znas to jak otevres kapotu a motor hreje a nebo uplně žhne.... asi tak bych to popsal... upalenej ventil zacpanym laufem uz sem videl aj udelal... rekl bych to asi tak ze vznikaji lokalni teplotni extremy...

k hlučnosti:

turbina dost tlumí zvlast jak uz se trochu točí s atmo motorem to skoro neni srovnatelne... navic nechal bych seriovy prumer potrubí budes tam mit cca 50/52mm a to uplne stačí budes mit lepsi spodek a nebude to takovy uřvaný....

2010-11-27 20:09:04

No koukám po koncáku trhrush dynomax turbo.Průměr mám vepředu 60(původně 50,kus mezi katem a vlnovcem 45??) a dozadu origo 55mm.

Myslím dobrý koncák za dobrý peníz s větší průchodností ,pro mě s "dobrou hlučností"

2010-11-28 00:16:34

urcite, ja to budu resit taky nejak... prumer bych zbytecne nezvedal...

ja hodlam pouzit origo pruchozi tlumic co je na seriovym laufu a pouziju dva,... ted tam mam jeden a zadnej extrem hluk... se dvema to bude idealka...

2010-11-28 23:25:20

fizz tym ze tam prihodis origo tlmic znizis hlucnost?ja mam stavany vyfuk od AMA cely nerezovy a poviem ti nedavno som vyhodil otvorene sanie von pretoze mi vadi ten hluk!a to som pytal plnoprichodny a co mozno najviac tichy vyfukmyslite ze by este jeden tlmic pomohol hlucnosti?a k tomu mam objednane tlmiace platy tecsound 3mm hrube a chystam sa vylepit auto z dnu!

2010-11-29 11:46:25

to si pis ze pomuze jezdil sem trubku... me to nevadilo ono jak zabere turbina tak to zase tak moc nerve ale nez se to roztoci (cca do 2500) je to fakt kraval jako krava... tak sem tam hodil origo středovej tlumic cou je pruchozi a absobční (origo z NA) a ten zvuk neni tak ostrej,... pokud se podivas do profilu tak uvidis ze konec laufu je trubka s koncovkou... misto te trubky prijde jeste jeden ten "stredovej " tlumic... restrikce minimalni ucinnost pouzitelna... ono pokud mas opravdu porad nad 3000ot/min tak je to v pohode ale to je cca 100km/h a v hustym provozu jet s kolonou to je tak 80 a to je hruza... uvidim... az budu jezdit budu resit lauf... stejnak ho budu celej predelavat aby nezavazel kardanu

2010-12-09 23:00:22

Jifo super ze uz jazdis s DET, som to tu dlhsie nesledoval. fandim ludom co sa neboja nieco take urobit.

2011-01-07 17:42:19

díky Blesk.

Další poznatek-spojka =K.O.


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 23