Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 23

2010-10-31 10:13:06

...nějaké nové info, foto, videjko...?

2010-10-31 11:40:32

čekám na novou pumpu 255l/h,stará seriová nestíhá.

2010-11-03 18:59:19

Tak už je doma.Samo kopie Walbro 255 Snad tam půjde ...není to přesně na můj ročník.

2010-11-03 19:01:46

No tak kopii bych tam osobne nedaval. Vzhledem k tomu, co stoji original se to snad ani nevyplati... na kolik to vyslo?

2010-11-03 19:05:04

1500 i s dopravou,no nekup to .

Jako bys tam nedal kopii turba a BOV,a levnou spojku,že...

2010-11-03 19:17:01

Samozrejme. Nejsem bohaty, abych mohl setrit na dulezitych vecech... radsi to koupim jednou a poradne. Klidne jete Garrett turbo a zgeneralkovat, jety seriovy BOV a spojky Exedy, ACT, apod... staci si vygooglovat jak tyhle dily "funguji" a i laik si udela jasny nazor, co ne a co ano. Ale jsou veci, ktere funguji dobre, napr. svody, intercoolery, atd. S tim nemam zadny problem.

2010-11-03 19:24:11

takže fungují jen levné věci,co se nepohybují.Tak to s tím nemůžu jezdit?

2010-11-03 19:26:05

Ja jsem nerekl, ze to nemuze nebo nebude fungovat. Ale pokud urcite dily maji 50% "uspesnost" nebo se turbo vysype do 10tis. km, tak nemam potrebu to zkouset a znicit si motor.

Jak jsem rikal, vygoogluj si zkusenosti lidi ve svete a uvidis, ze tudy cesta nevede.

Ale opet jsem chtel jen poradit a usetrit budouci problemy. Slo jen o konstruktivni kritiku, nic ti nehanim. Kazdy si muze delat veci dle vlastniho uvazeni...

2010-11-03 19:57:08

Pro upřesnění ,auto je Daily car,do práce,děti do školky,nákupy v supermarketu.

Šel jsem do toho,protože jsem přešel z 2,5TD ,auto vyšší střední třídy ,na benzín střední třídy,a primera v obyč 2.0 je fakt naho.no s výkonem/kroutákem a dost jsem s tím trpěl.Taky prostor je fakt skromný.Další problém je koroze,která mě dost překvapuje.

Na druhou stranu mě uchvátilo lehkost řízení,jízdní vlastnosti Primery.Taky mě bavilo vzdělávat se o problematice motoru celkově a turbení obzvlášť.

Momentálně zvažuji zda si primeru ponechat,či koupit něco jiného.Pokud bych mohl vyhodit cca o 45 tis víc ,nebo byl přesvědčen že si ji nechám,tak bych samozřejmě šel do kvalitních osvěčených značek a neexperimentoval s FAKE.

Primeru stavím tak ,abych ji mohl za jeden den dát do serie a případně prodat.,nebo kdyby se něco podělalo a neměl bych na to, jezdit dál v serii.

2010-11-04 00:17:23

to jifo: asi jsi udelal chybu ze jsi si nekoupil sunny GTi a do nej VE motor od Jagyno... pak by jsi byl mozna pochválen...

to jagy: promin ale slyším jen CA je nahovno, tam to je k nicemu, to je zbytecne, tp bych nedal, to bych nedelal,...

ne kazdy ma na to aby narval do auta pul mega, taky nepotrebujes super neopren kdyz chodíš jen občas do aquaparku. ale mozna se pletu a kolem jezdí spousta turbených P11/144 stačí prece jen okopírovat a nahazet to pod kapotu... fakt me to se*e, jifo odvádí peknou práci, je to bezva chlap, kdyz sem resil eletriku na aute tak vsicni chytráci zmizeli a jifo kterej bydlí odeme 350kiláků sedl do auta a zabil tři dni tím ze delal mě - cloveku ktereho vzivote nevidel- na aute. za jeden vikend odmakal nejakych 30hodin a nic si za to nevzal,...

je sice super ze v americe to tak nikdo nedelá, ale to je mi celkem šuma fuk protože neziju v americe ale v centralni evropě a jenom proto ze neco je americký si z toho na prdel nesednu,... takze asi tak.

jifo ma muj respekt za to co umí a za to co udelal a kdyz budu moct tak si klidne zamachruju ze ho znám... a naproti tomu ze se proti nemu spikla celá amerika tak mu to jezdí a funguje no a kdyz se mu neco vysere muze to postupně obměňovat at replikama nebo origama, jde o to ze ma low-price koncept a nemusel cekat az bude mit v prasátku 200litrů, ale jezdí v podstate hned... a argumentu ze se v tom musí hrabat, kdyby nechtel tak neturbil a nejvice dane problematice porozumis resenim problémů a odhalováním zaludností.

hawk

to jifo: sry za zasírání tematu ale uz me to fakt nedalo...

2010-11-04 00:27:58

Byla to konstruktivni kritika a "poradne" dily jsou jen o malinko drahsi, nez ty kopie. Vubec to neni o tom, ze by to stalo mnohem vic. Nevim, co do toho tahas nejakou Ameriku, o tom nebyla zadna rec. O Jifove praci nebyla ani zminka, pro priste mozne lepe cist a nebyt vuci me zaujaty.

2010-11-04 00:39:10

nejsem zaujaty vuci tobe, a nemyslis si ze to prave byla chyba ze o jifove praci nebyla ani zminka?? protoze si myslim ze je to hlavne jeho práce a zvlada to s celkem omezenejma prostredkama...

mozna nez vecna konstruktivní kritika by bylo lepsi ocenit dobrou práci, a trochu si to ujasnit tady do jifa rypes kvuli neoriginalni pumpě a nedávno si pamatuju ze jsi obhajoval sání ktery si kdosi vyrobil z novodurových trubek

2010-11-04 00:47:59

Praci jsem mu chvalil hodnekrat, tema si klidne muzes projit nazpet. A znova se opakuju - pokud by pouzil lepsi, vhodnejsi dily, tak by ho vyslo stejne nebo nepatrne draz. Napr. svody GTiR koupis hodne levne a zvladnou pres 400HP. GTiR turbo zvlada take pres 300HP, opet se da koupit za super penize a pripadne zgeneralkovat.

Sani si nepamatuju, jake jsem chvalil - mas odkaz? Obecne na "samo-domo" praci nevidim nic spatneho, pokud je to udelano spravne. To nema s tim, co jsem psal nic spolecneho. Nikdo nikde nepsal, ze tam musi mit jen dily od HKS, Nismo, Greddy, apod.

2010-11-04 12:33:41

uz presne nevim vlakno nicmene to bylo proste jak odpad k umyvadlu...

nechcu mu tu OTčkovat jen sem vyjadril svuj nazor...

2010-11-04 17:34:22

fizzbiker: dík za podporu,stejně tak si vážím toho co děláš ty.Každý dělá co může a když je Budget omezený člověk hledá kompromisy.

Třeba jsem neměl dost prostředků na kvalitní kolena a použil provizorium,které teď obměňuji za kvalitnější a pod.

Důležité pro mě je,že jezdím i když to chce pořád dolaďovat ale aspoň se učím přímo v praxi.

Jagy: k tobě mohu říci to,že si vážím toho že máš snahu poradit a pomoci a jsem rád ,že mám názor pro srovnání.Protože já jsem člověk ,který nejde přesně podle předlohy,ale vybírám si z mnoha názorů a jdu si svou cestou.Možná někdy ne úplně správnou,ale to je už můj úděl.

Tvrdit,že kvalitní díly sou jen o něco dražší je trochu zavádějící.Samozřejmě každý jedinec má jiné postupy ve vyhledávání dílů,objednávání,vyhnutí se clu a podobně.Také je nutné posoudit stav cen před 2 lety (kdy jsem začal nakupovat)a dnes.

Pro srovnání Turbo GT2560R origo bych já dostal(tenkrát) za cca 25-26 tis. a Fake mám za 10tis.Turbo má najeto 5tis.km a kontroloval jsem ho a má stejné vůle jako nové,nekouří,nežere olej.Tím ,ale netvrdím,že nemůže odejít.A pokud by odcházelo,můžu udělat stejnou generálku jako na použitém ,protože jde o stejný problém u obou.(pokud nechci tlačit 3bary)!

Další třeba spojka ACT ,kterou bych měl za 10-12 tis. a já mám za 3500,a zatím drží.

Tak bych mohl pokračovat dál,ale nemá to asi cenu.Každý si může udělat svůj názor podle sebe.

2010-11-04 17:52:44

Skoda, ze to vyznelo takhle vuci me, ze delas neco spatne a podobne. Protoze to tak mysleno ani napsalo nebylo.

Spojku si vyresil dobre, v tom nevidim problem. China turbo bude proste uplne jinde v kvalite - prvni jejich turba byly lepene lepidlem (). Ano, sly kvalitou nahoru, ale porad je to kopie. Noveho Garretta GTiR nebo S15 koupis okolo 16-17tis. vc. posty nebo jete v dobrem stavu za 8-10tis...

Me osobne se nelibilo pouziti turba, pumpy a BOVu. Zbytek jsou dobre dily.

2010-11-04 18:14:11

O tom turbu s lepením housingů jsem taky slyšel,ale nikde jsem nenašel nějaký konkrétní případ,a ani jsem to nijak zvlášť nehledal.Jde o použití při vysokém tlaku,kdy se to roztrhlo.Taky jsem viděl na Ebay vykloktané china turba po ujetí cca 5 tis.mil.

Při použití na neorigo aplikacích jde hlavně o správný přívod/odvod oleje a jeho tlak v celém spektru otáček.Pokud se udělá někde chyba odejde origo Garret jako neorigo a tam už je cenový rozdíl znát.Nový GT2560R za 17tis. ,tak takovou možnost nemám....

Jinak dneska se dělá snad všechno v Číně,ale něco se prostě hlídá je kvalitnější a něco je úplný shit.To je můj názor.

Ta pumpa je kupovaná od dealera co prodává taky Walbro,Hayg,Bosch,Denso a má upozorňující video FAKE vs.WALBRO(zvuk).Moje Fake má stejný zvuk jako walbro,tak nevím....

2010-11-08 18:58:09

tak co? už lítáš?

2010-11-08 20:10:38

pumpa v autě.první dojmy -kuckání odstraněno.Nemohl jsem to moc zkoušet naplno,protože na vodě to je na zabití.

Trochu poladím směs a pak udělám nějaké videjko.

Ještě jsem zapomněl-tlak turba je 12Psi...tak to bude sranda.

2010-11-08 22:28:53

prase...

btw chce to "mokré" gumy....


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 23