Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 23

2010-10-14 21:59:25

Bono: s timhle bohuzel nejde souhlasit. Ja se vsadim, ze s 200PS SR20VE budu rychlejsi na kopci, nez s 250PS turbo. A cim vic koni turbo bude mit, tim horsi to bude. Tak to bohuzel je.

K brzdam v USA reknu jen to, ze meri mnohem presneji, nez vetsina levnych brzd u nas. Na 250PS neni potreba nic sloziteho, takove auta jezdi i v Polsku, merene na stejnych brzdach jako v CZ/SK (Maha3000).

Na 210ps staci svody ssac, sr16 vacky, sani, ecu a vyfuk. To je vse. Na 250PS je potreba 4-1 svody, N1 vacky, vyfuk, sani, N1 pisty, saci svody a ecu.

Vim, jak jezdi seriovy Civic TypeR s LSD a podvozkem a to auto je na kopci rychle jako prase - rychlejsi nez seriove STi/EVO.

2010-10-15 20:40:52

tak ještě že máme rovinky a táhlá dálniční stoupání,kde můžeme toho šneka pořádně roztočit.

2010-10-15 20:46:29

Tak urcite, na rovince a od vyssich rychlosti ma turbo jasnou vyhodu. Takze treba na denni jezdeni je to urcite fajn a dosti rychle, ale ja jezdim radsi zabavnejsi zatacky... a tam tu vyhodu turba tolik nevyuzijes. Jak jsem rikal, kazde ma sve vyhody i nevyhody. Je jen dobre, ze kazdy dela neco jineho, jinak by to byla nuda.

Co spojka, uz je v aute? Drzi?

2010-10-15 20:51:52

ta spojka mě trochu vypekla,nezkontroloval jsem to a lamela LUK nešla do AP přítlačáku

takže soustružnické práce a kompletace na tento víkend.

Převodovku jsem nahodil už dnes,Je to pěknej oser vystředit lamelu,když v setrváku není ložisko pro tisícihran převodovky.

2010-10-17 20:14:22

Tak první poznatek z nové spojky...od 4-4,5tis.ot. to neudrží a prokluzuje to.Možná to sedne,neb jsem trochu "leštil"setrvák od spáleniny.Pokud ne tak jedině kovokeramika.

Ten nával krouťáku je neuvěřitelný.Pokud by se povedlo to přenést,to by byl zážitek.Protože od 4tis.ot. to teprve pořádně začíná....

 Svobi
2010-10-17 20:21:55

Podle me hlavni problem bude pritlak toho pritlacaku moc malej.

2010-10-17 21:10:23

asi jo,koupím celou sadu s kovokeramickou lamelou z US a bude po pokusech.

2010-10-18 18:16:11

sakrys to by me teda "rozvzteklilo"... co spojka z GTiR? ta by to mohla vyresit ne?

2010-10-18 18:25:12

Nepasuje. Neni duvod vymyslet bastly...

2010-10-20 18:38:32

Tak jak se zdá spojka si sedla.Už to neprokluzuje.

Ale objevil se staronový nešvar.Od cca 4tis. na plný plyn to cuká až do 5,5tis.ot. pak už to zase jede normálně.

Když povolím trochu pedál,tak to přestane.Připomíná to omezovač,takže předpoklad je palivová pumpa.

2010-10-20 18:42:34

a co tam mas? serii?? ono ze dava dostatecnej tlak neznamena ze bude stacit litráž...

WB ti neukazuje chudou smes kdyz to cuka???

2010-10-20 18:44:27

Seriova pumpa bez problemu zvlada vetsi vykon. Samozrejme zub casu se na ni mohl podepsat a muze byt jiz KO.

Dobra zprava ohledne te spojky... mozna to bude pekna levna alternativa, pokud vydrzi dele.

2010-10-20 18:57:31

jj sériová pumpa.taky mě napadlo ucpané sítko.No AFR ukazuje něco od 13,5-12,5,ale přeskakuje to.

Navíc jsem to zkoušel na okreskách za provozu a v rychlostech kolem 140 se snažím udržet na silnici a moc neriskovat,než sledovat budíky.Budu muset zkusit se spolujezdcem na delší rovince,aby hlásil hodnoty.

Ještě dodám,že nemám zapojený regulátor na pal.liště

2010-10-21 01:34:22

Proc nemas zapojeny regulator? Jak pak vis, kolik to tlaci baru?

13.5 AFR pod zatezi je hodne chude na turbo. Jestli nechces motor znicit, tak ideal pasmo je 11.5-12.5 AFR max.

2010-10-21 16:57:33

... pri akej zatazi / otackach mas 13,5 AFR? pri velkej zatazi je to chudobne, ako pise jagy - priklanal by som sa skor k verzii 11,5 AFR pri velkej zatazi... pri nizkej zatazi je to samozrejme O.K.

2010-10-21 20:41:36

To není tak jednoduché ,do určitého otevření klapky to reguluje lambda a snaží se udržet 14,7:1 i třeba ve 4tis.ot..

Do té doby to emanage neovlivní.Po určitém natočení klapky to přejde do režimu jiných map a to už jede podle modulace Emanage aspoň se to tak jeví.Každopádně mi nejde datalogging ,kvůli starému HD a nemůžu použít nový SW,který to umí.Takže jedině podle budíků,což je dost těžký...

Si představ,že jedeš 140,koukáš na otáčkoměr,na cestu ,na AFR budík a prřitom kontoluješ Knock monitor budík a vedle na sedadle mám Notebook ,kde sleduju kde zrovna jsem v mapě Předstihu nebo vstřiků...abych to pak popřípadě mohl upravit.

2010-10-21 21:17:28

To ze ti to ECU/lambda reguluje do urcite zateze na 14.7 AFR je ok. Jakmile tohle pasmo prekrocis, udava to AFR primo z udaju z ECU.

Asi to chces si nekoho vzit do auta a zkouset.

2010-10-21 22:19:38

nebo na brzdu...

btw co mas za WB?? a jaky budik?

2010-10-22 16:23:36

Tak nějaké poznatky do debaty.Jedu do kopce,šlápnu na to a ve 4tis.ot.auto uplně vynechalo až jsem šel do předklonu,pustím plyn ot spadnou,znovu na to šlápnu a v pohodě to plynule přešlo přes 4 tis až do 5 bez problémů,super zátah.

Další den ten samý kopec ,šlápnu na to a v pohodě to přešlo přes 4,5,6tis.ot.,AFR šlo až k 11:1.pustím plyn ,ot klesnou ,znovu na to šlápnu a ve 4,5 tis. AFR 16:1

Jedu a při pohodovce to ukazuje 12:1 a naplno 14,5:1 ????

Tak to už fakt nevím co je špatně.

fizzbiker ,jsem nevyhrál ve sportce

2010-10-26 12:23:29

zasada pre akekolvek vacsie ladenie znie: seriova lambda pocas ladenia vzdy zasadne odpojena kvoli ovplivnovaniu riadenia zmesi. Odpoj lambdu, docasne sa nestaraj o AFR pri ustalenej jazde a skus akceleraciu pri plnom plyne. Ak sa teraz potvrdi opakovany problem, treba to riesit priamo v mapach.


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 23