Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 23

2010-09-27 21:58:59

Oleje tam bylo dost.Kontroloval jsem to často=obava z turba.Taky jsem poslední dny doléval,myslel jsem,že to žere turbo/motor-točky.Ale teklo to z toho spoje.Jen jsem se toho dotknul,tak to upadlo..uff

Nechci domyslet,co by se stalo,kdyby to upadlo za jízdy....

2010-10-07 17:19:48

Nejaky progress (spojka,..)?

2010-10-07 20:14:23

Spojka je v plánu na víkend.Dnes dorazila poslední část-lamela.

2010-10-07 20:18:03

pekne pekne... seriove parametry?? predpokladas ze to bude dostačující???

2010-10-07 20:41:45

Lamela má obložení HDS,dle Renovaku přenese mnou odhadovaných 250koní/300Nm.

Akorát se mám vyvarovat opakovaných rychlých rozjezdů přes spojku

No,na sprinty se nachystám.

2010-10-07 21:42:02

Vypada to pekne. Co vse v Renovaku udelali? Meni i pruzinky pripadne jine opravy te lamely?

2010-10-07 22:18:10

jj to je dobre jako kdyby ti u brzd rekli ze nemas moc brzdit... snad teda v pohode preju at slouží...

tak v lete na sprintech??

nema renovovanou lamelu ale novou ne??

2010-10-08 07:33:31

tak oni mi nabídli keramiku,která vydrží ty "opakované rozjezdy přes spojku",ale vzhledem k ceně 4-5tis.a čekačka 14dní a pro můj předpokládaný provoz jsem šel právě do renovace lamely do obložení HDS,které snese větší zatížení,ne ale to co keramika.

S těma brzdama je to podobné,jsou lepší brzdy než standard,ale na okruhu by šli do háje,tam je potřeba keramiku ,na normální svižnější svezení ale stačí.

Jagy:dělají jen obložení na tvojí lamele,proto musí být mechanicky v pohodě,pak dokážou i keramiku na tvojí lamele,jak už jsem psal.

2010-10-10 21:17:24

kolik vyslo to oblozeni lamely ? A je to primo od tich renovak.cz ?

2010-10-11 17:59:17

doprava do renovaku 100kč

cena očištění,nabarvení kovových dílů,výměna obložení 500kč

doprava ke mě 150kč

http://www.renovak.cz/

2010-10-11 20:51:28

neviete či niekto podobný robí toto aj na SK?

2010-10-11 22:23:36

lamely robi napr. Klempa - ale on robi kovokeramiku - upravi lamelu... Ja mam od neho - ale svojho casu to bolo dost drahe:

http://www.motortechnik.sk/index.php?aID=25

2010-10-14 09:54:38

jifo mozes tuna napisat aspon orientacne investicie?ci oplati sa ist v 2.0 do turba alebo VE? odhadujes 250+?

2010-10-14 14:29:58

Turbo i VE te vyjde na podobne penize. U turba budes mit samozrejme vyssi vykon a lehci upravy dal. I VE jde upravit na 250PS, ale u atmosfery ty kone nejsou nejlevnejsi. Kazdy musi vedet, co chce a k cemu auto bude vyuzivat.

2010-10-14 16:13:37

ja by som určite išiel radšej do turba ako do VE . navyše tam máš okrem koní hlavne nárast newtometrov .

2010-10-14 17:06:59

Neni to tak jednoduche rozhodnuti. Nejde se ridit vylozene papirovymi udaji, to nic neznamena. Zalezi na vyuziti auta, vaze auta.. dalsich uprav (podvozek, prevodovka, pneu, brzdy). Dalsi veci je udrzba, spolehlivost.. podle toho vseho se musi kazdy rozhodnout, kazde ma sve pro a proti.

2010-10-14 18:35:00

A ty otacky u VE

2010-10-14 18:43:13

S turbom sa dostanes uplne inde ako s VE. Je to inak kategoria, osobne si neviem predstavit VE s 250PS, mozno tak v USA kde nameraju blbosti.

2010-10-14 18:44:56

Houby proste VE+T

2010-10-14 18:46:15

Už jsem to tu někde psal,ceny budou pouze orientační.Přesně jsem si to nikde nezaznamenával,a navíc se hodně odvíjejí od kurzu dolaru.

Turbo KIT 25000

uprava svodů,výroba trubek k IC 1500

Emanage,soft,MAP 8000

Wideband MAF 5000

knock monitor,senzor 2000

silikonové spojky,kolena 4000

vstřiky,rezistory 1500

různé fitinky,vrtáky,hadičky,apod.. 2000

spojka 3500

výfuk,přední část 2500

celkem 55000

Studium , práce,ladění 75-100000 -tohle jsem samo neplatil

brzdy-kotouče,desky,brzdovka 8000

poloosy 5000

část brzd a poloosy jsou investice do budoucna

Investice se mohou lišit dle použitých komponentů a jejich kvality.Dále zda se dají nové nebo použité a podobně.Samozřejmě již zminovaný kurz dolaru.

Výsledný výkon a životnost je závislá od nastavení a vložených investic a znalostí.


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 23