Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 23

2010-09-11 18:57:31

Taky jsem přemýšlel o www.renovak.cz.Asi to bude chtít ale větší přítlak.Ten krouťák je asi nad sílu serie přítlačáku.

Lukyisek:Skončilo to v prudkém kopci.Od 4 tis.to začalo prokluzovat na 3,4,a jeli jsme vedle sebe na stejno s prokluzující spojkou(dva pruhy),jinak bych ho dostal s rezervou.Ten širší výfuk +Cat out je sakra znát na zrychlení ,krouťáku.(serie tam má jednu část jen 45mm trubku???)

2010-09-12 10:46:24

muzu potvrdit... vyfuk trubka 52mm a na tom byl serie koncak vubec to nejelo nechtelo se to tocit prez 4,5t ot/min no pak sem vymlaskl koncak a zase to zaclo hrabat aj na trojku teda nez zacala klouzat spojka... jezdit se stim da ale jen na pul plynu a nebo proste zadny ostrý přidávání hlavne na 4 a 5.....

2010-09-15 02:40:21

dovolil by som si zastat sa spominanych pneu - Continental Sport Contact3 ak tam mas tak pneu nebude limitujucou - jazdil som par dni dozadu na najnovsom Cliu RS v limited edicii Gordiny a nechapal som coho je to auto na tych pneu schopne v zakrutach. Patria urcite k absolutnej spicke medzi cestnymi UHP pneu

2010-09-16 23:06:55

tak půjdu do výměny obložení za HDS+nový přítlačák a ložisko.

Informace z renovaku jsou,že by měla přenést můj odhadovaný výkon 200-250 koní,kolem 300 Nm krouťáku.

odhadoval jsem to z info seriových výkonů motorů SR20DET

Jinak já mám kompresi 10:1,tlak 10Psi

2010-09-16 23:11:48

Co to vyjde?

Btw. na 10psi s T28 musis mit o dost vic, nez 200ps. T25 na 7psi ma 220ps a vic.

2010-09-16 23:18:44

výměna obložení na mojí lamele za HDS obložení cca 700kč-dodání 2-3 dny poslání DPD nebo na počkání 1,5 hod. osobně.

Nebo keramické obložení na mojí lamele 4-5tis.kč dodání cca 3-4 týdny.

2010-09-16 23:23:53

Za tech 700kc ma zvladnout ten vykon jo? Myslis, ze seriovy pritlacak bude stacit?

2010-09-16 23:26:38

to nevím,= zkouška.moje turbo-kopie zatím taky zvládne 10psi

ps.přítlačák z výprodeje od AP jsem objednal za 800kč,tak proč to nezkusit.

2010-09-16 23:29:34

Jo, pak dej vedet, jak to funguje, cena je pekna kdyby to zvladlo. Spis bych mel strach z toho turba, jak pises.

To je serie pritlacak? Taky pekna cena.

2010-09-23 14:22:09

na zkousku nove spojky sundej vyfuk...

tusim ze uz si na tebe davaj tuneři z okolí pozor ne???

2010-09-23 19:06:17

uz takhle se to nedá na dvojku udržet na silnici ,když na to šlápnu jede auto do boku.

Spíš by to chtělo vstřikování vody/alkoholu,jinak budu muset jít s tlakem dolu,nebo to zaplavit palivem a předstih hodně ubrat.

2010-09-23 19:19:12

joo ted sem byl po delsi dobe projet pulsa a uplne stejny pocit

2010-09-23 21:23:12

Proc ubirat tlak? Hodne lidi jezdi mnohem vetsi tlaky s T28 na serii motoru a nemaji vstrikovani vody/alky.

2010-09-24 09:08:57

jifo: predpokladám že máš ešte otvorený diff.

Na takéto výkonu a hlavne Nm už by bolo treba samosvor

2010-09-24 10:21:06

to jagy: tusim ze jifovi jde hlavne o pouzitelnost auta v normalnim provozu...

patricius: ten by se asi do jifova low-price konceptu nehodil... kdyz da treba slicky melo by se to vyrazne zlepsit...

2010-09-24 16:46:31

jagy: detonace=pokud bych chtěl udržet výkon a dlouhodobě ho používat a nezničit motor

2010-09-24 17:10:41

Fizz: Ale ja nerikam, ze ne.. chtel jsem tim rict, ze 10psi je naprosto v pohode. Problem musi byt jinde.. v palivu nebo predstihu. Samotny tlak na detonaci vliv nema.

2010-09-24 18:22:08

tak jasně však jsem psal -nebo změnu AFR,předstihu.

Nevím jak spolehlivě ukazuje Knock monitor a nerad bych oddělal motor,protože si to nastavuju sám.

2010-09-27 19:07:47

Tak konečně rozebráno.Všechno spálené,nejhůř dopadla lamela,ta je na uhel.Navíc je vymačkaný ten 18-ti hran ve středu lamely,takže z repase nebude asi nic.

Kdyby měl někdo mechanicky dobrou lamelu nabídněte.

Navíc jsem zjistil,že mi tekl olej kolem T-čka přívod oleje do turba.Bylo naprasklé jedno šroubení,takže pár chvil od zničení motoru.

2010-09-27 21:15:10

Kolik si tam mel oleje?


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 23