Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 23

2010-06-03 08:25:40

to Jifo: tak to mam spravene aj ja, ale budes v kabine citit smrad napriek tomu ze to nebude tiect. Idealne riesenie je namiesto toho oddychoveho filtrika odviest separatne hadicku do nejakej nadrzky s vodou a budes bez smradu... Chystam sa na to aj ja...

2010-06-03 08:47:39

jifo ale rikal ze to ma jako ja tak mu z toho zadny smrad jit nemuze...

na deklu mam taky minihribek ale větrání skříně mam zapojené do sání... a prave tam dam OCT aby mi to nesralo olej do turba resp do sání.

2010-06-03 10:23:24

no mam tam ještě odvětrání přes PCV,ale ten bude asi funkční jen při volnoběhu.Tak uvidím,vlastně ucítím

jestli bude něco nutné vymýšlet.

Jinak když to bylo N/A tak ta hadice co šla do sání byla uplně suchá,ani známka oleje.

2010-06-03 11:10:52

no ja som tu hadicu ktora isla do sania uplne vyhodil a nahradil prave oddychovym filtrom... Zbytocne to ohrieva potom sanie... Hadica bola tiez sucha a aj filter bez znamok nejakych vacsich necistot alebo oleja, ale smrdi to tak ci tak - hlavne ked stojis - ked si v pohybe, je to O.K.

2010-06-03 11:19:41

Ja jsem tam tu hadicku vzdycky nechaval. Nejak nevidim zadny duvod ji davat pryc...

2010-06-03 15:08:19

ohrieva ti sanie - jediny dovod... Preto to robili chalani aj v UK na AOC fore, lenze potom niektorym zacal vadit troska smrad, takze to vratili spat... Ale nema to asi nejaky velky vyznam...

2010-06-03 15:08:28

ohrieva ti sanie - jediny dovod... Preto to robili chalani aj v UK na AOC fore, lenze potom niektorym zacal vadit troska smrad, takze to vratili spat... Ale nema to asi nejaky velky vyznam...

2010-06-03 15:08:30

ohrieva ti sanie - jediny dovod... Preto to robili chalani aj v UK na AOC fore, lenze potom niektorym zacal vadit troska smrad, takze to vratili spat... Ale nema to asi nejaky velky vyznam...

2010-06-03 15:24:51

Sani se ohriva z teto malinke gumove hadicky? Sani se ohriva ze sacich svodu (zkus si na ne nekdy sahnout)... tahle mala hadicka nema zadny vliv na ohrivani sani.

2010-06-03 16:06:24

jasne, ale ohrieva sa aj tam, preto sa to robilo...

2010-06-03 16:28:37

Jak to myslis, ze se to proto delalo? V serii je to odvetravani, protoze sani si pod tlakem natahne vzduch/olej. Ale ja mel treba vzdycky tu hadici suchou. Nevidel jsem proste duvod ji davat pryc.. a ze to ohriva sani je proste blbost, to se na me nezlob.

2010-06-04 13:01:46

napojenie odvetrania motora spat do sania ma jediny vyznam-ekologicky.

akonahle vsak ide cez odvetranie motora do sania olej, je zle (nech je to z akehokolvek dovodu) a treba tomu zabranit a to je zaroven jediny dovod preco sa odvetranie odpaja od sania, urcite to nie je z dovodu ohrievania sania alebo vzduchu nim prechadzajuceho . jedna moznost je zachovat seriove zapojenie odvetrania a vlozit catch can (cize odlucovac oleja) medzi odvetranie a sanie. druha moznost je odvetranie uplne od sania odpojit a odviest do separatnej nadoby (odveranie priamo do priestoru motora cez maly fitrik nie je prilis dobre riesenie, pretoze sa moze stat ze cez filtrik zacne valit olej na horuci motor alebo sa casom proste upcha kvoli mastnote a bordelu) a otvor v sani uzavriet. pozor, hadica v nadobe nesmie byt ponorena v kvapaline, pretoze by vznikala restrikcia v odvetrani. treba na to myslsiet, pretoze hlavne v zime sa v nej kondenzuje pomerne dost vody. v pripade, ak sa odvetranie odpoji od sania, musi sa zrusit aj PCV ventil, inak by motor sal falosny vzduch.

Odvetranie nefunguje tak, ze si sanie taha vzduch, ale opacne, motor pri praci vytvara pretlak v odvetrani a tento je "pretlacany" cez odvetranie do sania, odvetranie sluzi na odvetranie pozitivneho tlaku z motora (z hlavy a z klukovej skrine ako dosledok prieniku spalin cez kruzky a ventily)

2010-06-04 17:22:31

takže musím zrušit PCV?

2010-06-04 17:49:29

standardne je PCV zapojeny tak, ze saje od krytu vaciek smerom do sania. kryt vaciek je odvetranim prepojeny s vanou a rovnako je prepojeny so sanim za filtrom (hadica od krytu vaciek za filter vzduchu o ktorej je tu rec). ak odpojis hadicu odvetrania za filter, tak tade bude cez kryt vaciek PCV tahat falosny vzduch. ak chces zachovat PCV, tak musis do hadice odvetrania (ktora je teraz len v nadobe) dat jednosmernu klapku ktora pusta smerom von, ale nie dnu, do motora.

povedal by som ze pre ucely kazdodennej prevadzky je lepsie pouzit kvalitny odlucovac oleja a nechat system odvetrania zapojeny seriovo.

2010-06-04 18:16:38

nemám tu hadici momentálně kam napojit.musel bych to nějak vymyslet.možná je menší zlo ta jednosměrná klapka,ještě to zvážím.

myslíš že přidáním turba se zvýší průtok vzduchu a množství oleje tou hadicí

2010-06-04 18:45:24

pridanie turba vyrazne zvysi prienik cez kruzky (oproti stavu v atmo podobe toho isteho motora), takze sa nevyhnutne prejavi aj na odvetrani...na druhej strane je jedno ci atmo alebo turbo motor, ak je v dobrom a tesnom stave, tak naroky na odvetranie nie su nijako extremne.

2010-06-05 20:00:48

Jifo, nad tymto si rozmyslal, ked tam uz mas to turbo?...

http://www.quaife.co.uk/catalogue/products/qdf6l-1

2010-06-05 22:03:35

to by bylo dobrý,ale všechno je o penězích...

dnes jsem to poprvé projel a hned vylítla jedna hadice,ale bude s tím sranda

2010-06-06 15:35:39

Tak dnes delší projížďka-další poznatky

trochu mě omezovala ta vyskakující trubka-nutno předělat

nevím,jak jsem s tou piggy zblbnul počítač,ale ukazuje to 7l/100km-to by bylo super,kdyby to byla pravda

nekupujte si ty brown budíky s tmavým sklem-nejsou dobře čitelné za slunce

dost dlouho trvá než se to natlakuje-asi velký IC,ale tlačí až do omezovače.kolem 5000 ot/min. je to nej.

2010-06-06 17:30:42

Ked to bude hotovo, pojdes to odmerat na brzdu?


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 23