Fórum - Téma


P11/144 SR20DE+T


Fórum O vozech našich členů P11/144 SR20DE+T



1  2  3  4  5 ......... 23

2009-08-19 20:53:23

Tak po dlouhé době ,shromažďování dílů a info jdu na to.

Tak začínáme.

2009-08-19 21:02:10

Test jesli to tam půjde........bez úprav to tam nepůjde.

2009-08-19 21:04:21

To mě zajímá, držím palce .... inspirace ....

2009-08-19 21:25:15

Jsem zvedav, jak si s tim poradis. Hodne stesti.

2009-08-19 21:37:39

Tak to já taky,díky oběma.

Test upravených svodů a dump pipe.Bez chladiče je to v pohodě....................s chladičem ,místy je to těsné...jo snad to tam půjde.

2009-08-19 21:42:49

Ty svody jsou hustý ........ nějak mě začíná šimrat v zádech ....

2009-08-19 21:50:26

osobne bych svody omotal termopaskou,preci je tam trosku teplo

PS-fandim ti

2009-08-19 22:12:25

lorry dik.tu pásku tam dám,až to bude všechno dopasované

2009-08-19 22:17:03

taktiež držím palce a budem s napätím sledovať

Tiež som nad tým už silno uvažoval, ale zatiaľ som našiel iné priority a možno iné alternatívy

Možno niečo prinesie Ježisko, ale zasa zabudol povedať, že ktoré Vianoce

2009-08-19 22:55:56

Tak drzim palce jen tak dal a at se vse povede .

2009-08-19 23:05:59

Jen takova pripominka.. instalovat vse najedou je docela chyba. Jakmile to slozis a najednou zjistis, ze to nejde natocit nebo cokoliv, tak budes mit velky problem zjistit, kde se stala chyba.

Prvne se davaji nove vstriky, ecu a pripadne MAF, pokud menis. S tim staci lehce pojezdit, jestli auto jede, jak ma. Pak zacit delat mechanicke prace.

Jinak jak mas tu dump-pipe, tak nemusis zatim zapojovat na vyfuk, jede to v pohode i bez toho (nekteri v usa jezdi takhle v otevrenou schvalne kvuli usetrenym kg a mene zpetnych tlaku), jen to bude lehce hlucnejsi, ale na test, jsetli vse funguje je to ok.

To jen kdyby si to - jak jsem psal slozil - a pak musel zase rozkladat a hledat chybu..

Jinak to turbo je co zac? MAF pojedes jakou? ECU? Vstriky?

2009-08-19 23:09:18

Taky držím palce a pravidelně nás informuj

2009-08-20 08:06:06

jagy nedá mi to ,musím reagovat..nevím jaký problém by mohl nastat v mechanické části.problém by mohl nastat v elektrice,možná v nějakém podtlaku-v tom si ještě nejsem jistý i když mekitch říkal že je to v poho.

Jinak všechno dělám tak,aby to šlo vrátit do série,kdybych to nerozchodil.nechci mýt auto nepojízdný 3 měsíce.

Dávat tam větší vstřiky,emanage,MAP a dělat na to program,aby to nebylo bohatý to je podle mě pěkná blbost.Díky tomu bych to nemusel taky nastartovat a pokud by to nešlo,hledal bych chybu stejně jako s nahozeným turbem tak bez něj.

A jezdit s otevřeným dump pipe....to musí být teda řev a co na to lambda 10cm od té díry.

2009-08-20 13:43:34

Kdyz myslis.. otevrena dump-pipe staci, aby si to zkusil, jestli je vse ok. Ale jak chces, ja se chtel jen podelit o nejake zkusenosti...

2009-08-20 14:01:40

kdyz jifo potrebuje nejdriv zjistit jestli se tam vubec vejde, tak bych to taky asi delal takle. Ja jsem daval prvni emanage vstriky a pumpu, ale je to vicemene jedno. Ale jinak ta zmena vstriku v emanage je hodne jednoducha vec, pokud je emanage nastavena pro spravy typ ecu/auta (coz bude trochu problem, protoze p11c nezna, ale pokud nejak stahnes romku z ecu a podivas se na prubeh Mafu, tak muzes porovnat z jinyma nissan mafama a vybrat ten nejpodobnejsi... anebo mozna bude primo podporovan).

dump pipe = j pipe = hned ten kus za turbem? nejlepsi by bylo tu lambdu odpojit co nejdriv a otestovat jak se to bez ni chova. Nejlepsi by bylo do seriovky dat hned wideband a nebo aspon udelat consult log pri zapojene a pak pri odpojene lambde

jinak drzim palce, svody vypadaj dobre, je to cina? hodne lidi rika ze je potreba jim udelat vyztuhu a jeste opravit svary jinak ze praskaji... na druhou stranu, kvalita nekterych cinskych vyrobku se zlepsuje.. v usa je dneska hodne funkcnich aut s cinskymi turbokity(hondy)

2009-08-20 14:32:37

jagy tak se hned neuražej,jsem rád když poradíš...možná máš pravdu a nerozchodim to po el.stránce,ale už to budu mít připravený po mechanický a vědět,že to tam vůbec nacpu.

mekitch:když budu používat MAP,tak MAF emanage používá taky.

No ta druha lambda bude problém,P11C má velkej kat ve svodech.Takže budu asi místo ní muset použít O2 simulátor.

Ty svody nevím jsou z US,kde to kupujou nevím.asi v číně za tu cenu.

2009-08-20 14:53:12

jiste.. vim ze s emanage blue nejde maf uplne odstranit... ono ten map v emanage je podle me dobrej jen na logovani.. Nebo se da pouzit kdyz se zvysi prutok vzduchu nad limit mafu, ale i tam je lepsi koupit Z32 maf, protoze ten map se da pouzit jen v tabulce additional injection ktera umi pouze obohacovat smes a ne ubirat. kdyz pak pouzivas tu zakladni airflow map a jeste tuhle addition tak to zacne byt pekne neprehledne a upravy se delaji slozite a nejiste. Ja jsem s emanage pouzival jen tu zakladni airflow tabulku rpm x tps coz od narozdil vsech moznych jinych nastaveni fungovalo podle ocekavani

ale ten map je dobrej na nastaveni predstihu! tam je to perfektni.

2009-08-20 19:46:08

Tak další foto:kvůli IC jsem musel přemístit chladič na servo,přendat vzpěru na ten přední profil,přendat klaksony.

Ten IC je tam doslova narvaný,být to o centimetr vetší tak to tam asi nedostanu.

 tofoj
Tomáš Fojtík
2009-08-20 20:26:12

To je teda pořádnej macek

2009-08-20 23:01:31

To je fakt macek mozna az moc do tvojeho narazniku a masky


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 23