Fórum - Téma


P11/144 SHANIM SPOILERY


Fórum Primera P11 P11/144 SHANIM SPOILERY

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-05-24 16:20:36

Jojo, jagy ma pravdu. Radeji fakt premyslej nez aby Te to jednou doslova s*alo co za zbytecnosti jsi s tim delal. Nejlepsi je ale se zeptat, pokud nevis co a jak a pak si to v hlave rozumne poskladat.

Jinak at Ti matura klapne, ale jinak s tou CJ to mas fakt nic moc jak ctu (bez urazky)

2010-05-24 21:33:28

Hahaha =D tak tady nad tim moc nepremejslim co pisu...=) ale ja vim bracha mi to taky rikal ze delam blbosti ale az mi bude vic tak me taky tohle nebude zajimat, ale dokud na to mam vek tka si to chci vyzkouset =) ale nevim asi udelam jak rikate jen neco decentniho...snizit, folie, kola a ten vykon asi poladit trosicku...preferuju jizdni vlastnosti nez vzhled ale ideal je to mit zkombinovany...=)

2010-05-24 21:38:22

jizdni vlastnosti musi byt lesi nez vzhled...

jeste sem nevidel auto co bezne jezdi po silnici a potrebovalo by spojlery... a i kdyby tak urcite ne ty co se prodavat v tuning kseftech... takovym tipokum se vysmivym do xichtu nekdy je mi aj lito ze sem auto nalakoval bylo to fakt takovy junk-yard a to jsi me vide ty xichty v ochcavkach a podobnych sráčích...

2010-05-25 22:39:26

Blesk McQueen ....

Ještě chybí gumy od Luigiho.

2010-05-25 22:59:54

Ach jo to jsou zas kecy. Panove a za co vlastne vyhazujete penize vy? Premyslel nad tim nekdo? Na spouste aut kdyz se da bodykit vypadaj nadherne plus velky kola. Nemusej letet jak svin. Kdyz zustanu u Nissana tak S13, S14, Z32, 350Z, 4dverovej skaj . Spojley z GTcka udelaj hodne na P11. Nejdriv si musis ujasnit co vlastne od toho auta chces jestli "tuning" nebo aby to litalo. Oboje sice jde ale na to je Primera nepouzitelna a stoji to hodne penez.

Treba zajimava vec je ty EBC kotouce a desticky kolik pak to stalo? Delal si repas i brzdice a daval pancerovane hadice, vymenil brzdovou kapalinu za lepsi, repas brzoveho valecku a nove brzdove trubky pod autem?

KN kit nu pokud ho tam jen das neudelas poradnej privod vzduchu a neoddelis ho od motoroveho prostoru je jen defakto na ozdobu. Jo lastne ma to lepsi zvuk kdyz nasava. Prani a olejicek taky neco stoji. Na zimu je lepsi dat origo sani a za tu cenu mas X origo filtru ktere muzes menit kazdy rok.

Svody je kapitola sama osobe . Jak tu uz popisoval Blesk a Jagy, kdyz vyfuk tak poradne udelat. Muze se lehce stat ze i vykon ubere. Sice to prida nejakyho toho ponika ale poradnej vyfuk vyjde na 16 az 20tisic od AME.sk dokonce za silenejch 26000,- poradnej filtr na 6000,- a kolik koniku to prida? No a za ty penize je skoro motor SR20ve co ma v zakladu 190k a jezdi to na seriovj vyfuk a filtr a narust je u GTcka 40k. Smyslplnot nekterych uprav pak prestava mit smysl. Vyfuk a filtr nerve. To ze ted nejsou penize neznamena ze se neda nasetrit. Jelikoz to opravdu vyjde casem na stejne penize.

A musim podotknout ac nerad ze yb jste meli vyuzit Jagyho dokavad to dela zahubicku. Sam si ted resim motor SR20VE a ze bych to mel levnejsi mozna usetrim na tom ze si ho tam dam sam ale za praci se plati vsude a mozna mi to nepojede.

2010-05-26 08:47:41

Honza, taky evidentne manipulujes s neoverenyma datama.Reaguju na to jak pises, ze neodstineny filtr je na ozdobu. Ja to totiz meril (mam JWT popcharger, neodstineny). Pri jizde (20km/hod) je teplota nasavaneho vzduchu (mereno pred filtrem, moje 144 tam ma teplomer, a tedy z OBD2 si ctu hodnoty) defacto rovna venkovni teplote. Odstineni se uplatni jen pri stani, a to jen taky docasne, neb vzduch (za predpokladu vypnute savany, ktera udela behem 3sec pruvan a vyrovna teplotu) tam stoji a teply vzduch diky vzlinani se stejne dostane za stit (tady je reseni pouze CAI). Za jizdy je v motorovem prostoru vymyslen prutok vzduchu tak aby chladil co muze, a kolem baterky/filtru proudi taky, takze odstineni alespom u P11 neni az tak zasadni. Defacto pomuze odvetravani kapoty, ale nevim, jak se tvari sr20 na naporove sani, neb odvetravani zvysi prutok vzduchu pod kapotou...

jinak ja sem pouze s SSAC svodama a popchargerem a odlehcenim kol (7.5kg rafky) vymazal rozdil na sprintu oproti Honde Civic SI (americka verze s motorem KA20A3 - 160HP), ktera je jeste o 100kg lehci. na 0-100 zaostavam o desetinu. A to mam starou vahu vzduchu, ktera nevykazuje optimalni kondici puvodni lambdu atd...

Spis si urcit strop, u me by melo asi smysl dodelat vyfuk az na konec, vic uz z toho za rozumny peniz nevytahnu na tu vahu jakou disponuju (1400+kg). Dalsi krok je swap a to je konecna. Pokud chces, muzu poskytnout srovnavaci time-sheety z onech jizd.

Jinac mas pravdu, ale to uz mu tu bylo psano, zvlaste k jeho veku ma clovek hodne idealistickych predstav, ktere jen sezerou penize, ktere muze v dnesnim koncourkove investovat ke ziskovosti a ne totalni ztratovosti, coz je kazda investice do auta :-/

2010-05-26 12:54:09

To ze si vymazal ten rozdil by me zajimalo az z 10 rozjezdu tech dvou aut ne jednoho kde vis hovno jestli reagoval stejne. JWT je delanej primo na SRka pokud si pamatuji. Ale porad mi jde o cenu jako takovou co ma a nema smysl. Ja ti to nebereu samozrejme je tam rozdil ale opravdu stoji za to?

2010-05-26 12:57:46

Myslim, ze Artee jezdil vic chyb - neni blbej.

A JWT popcharger patri jednoznacne k veci, ktera se vyplati. Nekde jsem tu daval graf seriove SRka jen s JWT popchargerem a myslim, ze neni, co resit.

2010-05-26 13:09:46

HonzaGT, neboj snazim se objektivitu, jezdilo se cely pul den, potom sem vzal od kazdeho nejlepsi cas... Jak rikam, mam casy po 10km/hod, po 10m, i rychlosti, zadne amaterske mereni ale trochu sofistikovanejsi, amaterskou technikou (GPS + SW). Myslim, ze auto melo dost, hlavne spojka, chtelo by to alespon Exedy stage 1, i kdyz ta skoro nova v Corole na konci uz taky rikala sve protesty ... na casech byl i videt ohrev gum a vetsi grip v prvotni fazi rozjezdu...

2010-05-26 14:35:42

Arte ja JWT nezkousel Jagy mi ho sam doporucoval. Mam KN kit a tedy proste nic jen to ma peknej zvuk. Kluci tu poukazovali koupit KN filtr nepsalo se koupit JWT. Problem byl ze ho ani Jagy na P11 nemel. Zajimave treba je ted u zavodu jeden ma filtr jak krava a druhej stejnej jako je JWT a v boxu uzavrenej druhej volne a oboje funguje. Je jen zajimave ze Jagy sam psal ze samotny svody nedaj vykon a bylo by dobre to od motoroveho prostoru oddelit.

2010-05-26 14:41:08

JWT dela pro vsechny Nissany.

Samotne svody urcite pridaji.. nikdy jsem netvrdil opak. Kazdopadne omotavani svodu paskou, oddeleni filtru od motoru... to neni zadna novinka, bezne se to pouziva v motorsportu a cim nizsi teplota nasavaneho vzduchu, tim vetsi vykon. Idealne je mit kratke sani, airbox a spravny privod vzduchu. To je uplne nejlepsi reseni, ale casto u vetsiny aut neresitelne a taky nejdrahsi.

2010-05-27 12:51:51

JWT Popcharger (Arteee) a SS-Autochrome s Thermotec na P11-144 103 kW kombi a BMW 320i E90 se 110 kw a papírovými 9 sek z 0 na 100 km/h nemá do 150 km/h nárok ....


Odpovědět

1  2