Fórum - Téma


P11/144 Přestavba na LPG


Fórum Primera P11 P11/144 Přestavba na LPG

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2010-04-03 19:46:37

Ahoj chtěl bych se zeptat jestli někdo má už na primeře přestavbu na LPG teď o tom celkem uvažuji o přestavbě mám 2.0 103 kw s CVT převodovkou. Má to vůbec cenu.

2010-04-03 19:48:53

Jestli to ma cenu musis vedet sam. Podle toho, kolik najezdis km, aby se ti to vubec vyplatilo.

Ja bych to treba nechtel ani zadarmo. To bych si radsi koupil diesel od VW.

2010-04-03 20:00:32

Tak podle přepočtu bych to měl za rok zpátky poměrně často jezdím ve městě tak podle toho vypadá i spotřeba.A myslím si že v dnešní době jsou systemy LPG do auta na dobré urovni tak by to nemuselo být moc znát ve městě.

2010-04-03 23:17:51

ja mam primeru p11 1997 1.6 a na lpg mi to zerie 8,5 l po preposte na benzin cca 4-5 l takze tak...

2010-04-05 08:20:44

Já nechal Primeru přestavět loni a spokojenost. Jezdím s SR20DE 96kw za 8-9l LPG plus nějakej benzín na startování. Nádrž mám v rezervě, sehnal jsem si dojezdovku z Galanta, takže kufr mi zůstal celej. Výkonově to nepoznáš až do doby kdy to chceš točit nad 5,5tis.

2010-04-05 13:22:53

kdybych to mel za rok zpatky , tak do toho jdu, cim driv tim drive usetris

2010-04-06 14:29:32

Ahoj mám P11, 1.6, r.98 a LPG montované před rokem a půl za cca 19000Kč. S autem jezdím denně do práce a věřím,že investice se mi určitě vrátila.LPG tankuji do 13Kč v Polsku i když nyní u nás mají akci za 11,90Kč. Vím,že když natankuji plnou za 470kč,bez problémů ujedu 400km.Je to už moje třetí auto na LPG a určitě bych šel do té přestavby znovu.

2010-05-01 18:42:44

Mám to samé auto, ale v manuálu a do benzínu bych už nešel . Většina těch řečí o LPG jsou buď nesmysly, nebo zkušeností majitelů, kterým se na tom něco posralo. Osobně na to jezdím, stejně jako několik mých známých a každý si to chválí. ..

Ferdik: osobně nic takového nepozoruju, nemůžeš to mít tím, že tam máš slabý reduktor?

2010-05-01 19:50:39

To auto nad 5,5 tis normálně na plyn točí, ale na béňo mi připadá že je to takový razantnější. U plynu mi připadá skoro lepší dát další převodový stupeň. Stejně nad 5tis točím málo kdy.

2010-05-01 21:22:43

Točit točí, ale může být slabý reduktor na ten výkon a pak to může dodávat málo plynu .. to by odpovídalo tomu, proč to má menší výkon při vyšší spotřebě paliva.. Z toho důvodu, se reduktor volí podle výkonu auta.

2010-05-01 22:07:21

Mám P11/144 103kW a mám taky takový pocit. do 5 tis. ok pak už to není ten nášup co je když je tam benoš.

Jinak moje zkušenost s LPG cca 70.000km (ted najeto cca 230 tis celkem) co se týče LPG 2x výměna filtru a jedna netěsná hadička.jinak ok

Mám sekvenci Stag 300. jezdím dost po dovolených po evrope a bez problémů.

Naftu ani náhodou po vlastních zkušenostech s "báječným VW". ta je tak dobrá když si jí ukradneš v práci

Raději slušné auto na benzín i třeba s vyšším obsahem ale na plyn než olítanej PD atd.

2010-05-02 14:49:02

No zkoušel sem do kopce na vytočenou dvojku přepnout na benál a žádný rozdíl, tak nevím

2010-05-02 18:44:40

Je třeba možný, že to máš jen jinak poštelovaný. Kolik ti to tak žere plynu?

2010-05-02 19:29:23

To ti bohužel ještě nejsem schopný říct, protože sekvenčku tam mám pár dní. Jak sem tam měl LPi, tak byla spotřeba klasicky jak na benál +/- nějaké deci. Takže u mě nějakých 9L kombinovaná.

2010-05-02 19:33:53

já na benzín jezdil za rovných 7l, na plyn pak cca 8,2. Po tom co mi tady na čerpačce rvali do 45l nádrže 47,5l plynu, tak jse začal jezdit jinam a spotřeba 7,3l LPG.

2010-05-02 19:39:02

u sekvenčky se říká, že spotřeba vzroste o 5 - 10%, takže uvidím

2010-05-02 21:08:01

to kofpak: přesně moje řeč, brácha má Pasata 1.9 TDI a přesto jsem si radši před měsícem koupil Primeru 103kW a do měsíce do ní půjde plyn. Měl jsem už 4 auta na plyn a spokojenost! Když řídím jeho VW a neřadím na 1800ot. už poslouchám, jak to moc točím atd.... to radši LPG a pořádnej benzíňák (2.0 103kW)

Jinak za měsíc ježdění má spotřebu průměr 9,3L tak uvidíme na LPG....

2010-05-12 21:25:36

Dnes mi namontovali plyn do primery 2,0 FCAP11 103 kW. Při první testovací jízdě cca 35 km jsem jel tam za 7,2 při dodržování rychlostí. Spotřebu jsem vynuloval a frčel zpět. Cesta trošku razantněji rovinky 140, 50 jen sem tam a vyšplahlo se to na 7,8. Tyto čísla mi ukazoval počítač, Skutečnost musím spočítat až dojedu první nádrž. Ta spotřeba se mi samotnému moc nezdá, protože při benzínu to mám těsně pod 9,0 holt mám těžkou nohu :-D Uvidíme po projeté nádrži. Pak dám vědět.

2010-05-12 21:43:47

mam to v primere 2,0 cvt,super vec

rzr
Tomáš Novotný
2010-06-04 11:13:23

Mám s Primerou 1,6 nalítání na LPG něco přes 80000km a zatím bez problémů. Spotřeba na dálnici při 140+ kolem 10l ali o moc víc už ne, mimo tak kolem 8,5 ale níž už taky ne. Pro ježdění po městě je nutno počítat i se spotřebou benzínu, na ten to vždy startuje. Příště bych šel do LPG zase, ale už do nějakýho většího motoru. Pokles výkonu znát je a když se k tomu přidá jěště plný auto, klima a teplý počasí, tak je ten úbytek u 73kW znát. Tipuju, že 3.0 V6 by byl ideální pro LPG. Pokud nejste závislí na podzemní garáži....


Odpovědět

1  2  3