Fórum - Téma


P11/144 - nestartuje


Fórum Primera P11 P11/144 - nestartuje

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-12-01 10:55:11

Ano ,díky tomu že jsou upálené uhlíky,tak při startování jiskří a částečně vypálí kolektor(komutátor) na kotvě(rotoru).Někdy stačí uhlíky vyměnit a kolektor přebrousit jemným smirkem.Když Ti dělali uhlíky,měl jsi si nechat vyměnit i ložisko.Mě oprava starteru stála 500 korun.(Uhlíky + ložisko).Jinak nový starter stojí 6 - 7 tisíc.Proto je lepší mu věnovat také pozornost a klidně po 100 000 km ho vyndat a nechat opravit.Ale ono taky záleží jak kdo startuje.

2009-12-01 11:05:15

No jak už jsem několikrát psal tak jsem PAN OPRAVAŘ Takže jsem fakt myslel že tam mam kotvuNo opravář je takovej starší pán,říkal že to musel vyčistit,vyměnit uhlíky,něco převinout?No každopádně jsem spokojenej že to starý startuje a nebere mi moje auto

2009-12-13 01:43:01

tak a mam prvy problem z mojou Primerou.. idem si po dedine 50 a zrazu zhasla a odvtedy sa mi ju nepodarilo nastartovat.. Natankoval som na benzinke plnu nadrz,stalo sa to po 80km od tankovania(vcera vecer som natankoval, presiel som este 75km, 12h stala vo dvore, dneska po 5km KO), primera toci, len nechce naskocit, kontrolky sa normal rozsvietia, zhasnu, vsetko ok, ako keby neni benzin...mam skontrolovat co za "sajrajt" je v nadrzi alebo bude problem niekde inde?

2009-12-13 04:27:02

mě se to stalo jednou v zimě při čekání před supermarketem s nastartovanym motorem, zhaslo to, pak točilo a nechtělo chytit, po chvíli obcházení okolo to chytlo a už neudělalo, ale řekl bych že to bylo povoleným konektorem u ŘJ, měl jsem tam jinou a ten šroubek co drží konektor byl úplně volnej....

2009-12-13 10:49:48

kajencik: takze problem vyrieseny... pozel som vsetky kable do RJ, skontroloval poistky ktore maju nieco spolocne z motorom a uz naskocila... vyzera to tak ze nesla elektrika do sviecok, lebo po nastartovani mi vyfuk vyplul snad aj 1dcl benzinu heh.. snad sa to uz nebude opakovat

oprava.. problem pretrvava.. sice som auto rano nastartoval, dneska vecer som bol v dedine a ked som chcel znova nastartovat tak zas nenaskocilo, len tocilo... tak ma domov odtiahla mama a ked ma tahala tak som zo srandy zaradil 2 stupen, pustil spojku a co sa nestalo - auto naskocilo. ked som potom doma skusal startovat tak pekne naskoci.. neviete kde by mohla byt chyba?

2009-12-13 18:55:32

takovou chybu nezjistíš jinak než na počítači.

2009-12-13 22:05:14

hmm no asi jo.. idem to zajtra zaniest mechanikovy nech sa mi na to pozre, tak potom napisem co s tym bolo

2009-12-15 10:24:50

Ahojte, tak tenhle problem jsem na své primeře řešil před rokem. A byl to totálně vycuchanej starter. Jezdil jsem pak půl roku a odešlo vstřikovací čerpadlo, který mi sflikovali v servise. Jenže ted to odešlo úplně. Má to člověk pech. Ted mě čeká jeho oprava, tak snad pak budu zase jezdit.

2009-12-15 11:10:25

energyX.Zjavne sa jedná o ele.problém čiže treba to dat napichnúť,ale problém je v tom že na naše vozy s OBD nemajú káble čiže jedine v nissannemocnici nestojí to zas tak vela.Najlepšie bude ak by sa im to posralo priamo u nich pretože poznáš ten zákon schválnosti že tam to všetko bude fungovať všetko na 100% a oni ti nič nezistia.

Možno by som ešte predtým skúsil vyblikať chyby či niečo neukáže ak ti svieti check,návod nájdeš tu v návodoch

2009-12-15 11:30:25

no dufam ze to nebude nic vazne.. automechanik to uz ma u seba v garazi tak snad do vianoc budem vedet co s tym je.. Nemohol by to byt napr alternator/starter? v poslednej dobe sa mi stavalo ze pri nastartovanom aute a volnobeznych otackach blikalo cele osvetlenie auta aj vonku aj vnutri.. dokonca mi blikal aj led display na fm_transmittery co som mal v zapalovaci.. jakmile som ale pridal plyn prestalo to blikat a takisto to neblikalo aj pri vypnutom motore..

takze podla mechanika je cievka KO

oprava: nielen cievka je KO ale aj cely rozdelovac... neviete co moze taka "sranda" stat? mam sa poobzerat po vrakoviskach alebo mam kupit novy rozdelovac?

2011-10-19 19:02:46

Čau, chtěl bych se zeptat, taky mi to blbne, 10x nastartuju v pohodě, ale sem tam přijdu k autu , otočím klíčkama, vše se rozsvítí a když chci nastartovat, tak vše zhasne a někdy s edokonce vynulují hodiny, rádiu se vymaže paměť. Baterrku už mám před smrtí,ael zajímalo by mě jestli to bude batrka, když jsem dneska ujel 1KM , zastavil , v poho nastartoval, pak ujel 500m, a nenastartoval, roztlačil jsem, ujel jsem 500m(toto vše v úseku 20 minut). Pak jsem po 3 hodinách sedl do auta a vpohodě nastartoval . Startér jsem čistil nedávno, uhlíky byly v pohodě, a jinak se mi to nezdálo špatný. Spíš to tipuju na nějaký zkrat a nebo ta baterka. Co vy odborníci na to? Díky.

Jo a je to P11 1.6 66kW

2011-10-19 20:33:56

skontroluj si kontakty na betrke dotiehnutie a aj kostrový kábel

2011-10-19 22:26:56

TO už jsem kontroloval, ale udělám ještě jenou pro jistotu

2011-10-20 22:38:30

a nemáte zkusšenosti, že by to mohla být startovací skříňka?

2011-10-21 07:20:30

Taky zkontroluj kabel od baterky ke startéru a hlavně mínus od baterky k převodovce. Na přecvodovce to bývá často velmi shnilé, odšroubovat, odškrábat zkorodovaný hliník a znovu našroubovat. Někdy je kabel úplně uhnilí a jen tam bloncá.

2011-10-22 10:15:59

Bohužel, tohle všechno zkontrolováno několikrát, nevím, prostě někdy jak nic a někdy ani prd jen to cvakne a avšechno zhasne. no nic ještě budu pozorovat a uvidíme.

2011-10-22 14:29:47

NO takže mi to dneska (konečně) nechytá v garáži. Vždy se to stalo v terénu. Takže jsem měřil, baterka ukazovala normálně 12,5,ale při startování to kleslo na 3-4 V,takže bude asi v pytli, doufám že to nebude nějaký zkrat.

Takže jo, je to baterka, přes kabely chytla jak nic. Takže jsem rád. Startér by byl horší.

2013-09-05 08:55:26

Ahoj Nissanaci,

stal se mi problem se startovanim. Cely rok mi prvni otoceni motoru starterem slo velice line, ale chytlo to. Svadel jsem to na baterku, ktera byla nekolikrat menena, potom na kabelaz. Vse prekontrolovano.

Ted je stav takovy, ze po otoceni klickem do polohy start se starter vubec neroztoci, nic necvakne, kontrolky normalne sviti, odber pri startovani je temer nulovy. Po roztlaceni to chytlo. Nasledne jsem opet v klidku startoval. Ted se to zopakovalo znovu. Kontrolky sviti a nepohasinaji, ale starter ani tuk ani cvak. Po precteni diskuze si myslim, ze ma svoje za sebou a potrebuje repasi. Komutator necham presoustruzit, lozisko po vyndani sezenu ale nevim jake uhliky tam patri ani kde je sehnat. Ma nekdo radu kde pro nahradni dily ke starteru? Jedna se mi predevsim o uhliky, pripadne dalsi veci, co je potreba vymenit preventivne. Neco jsem cetl o plastovem ozubenem venci. Lokalita Brno

P11 GT 1997

2013-09-05 13:04:44

Tak Kluci,

je to vsechno asi trosku jinak. Dnes jsem byl vyzvednout nestartujici auto s nadeji, ze se bude opakovat situace z minula, ze auto nestartovalo a nechalo se stat a pak chytlo. To se vsak nestalo. Auto jsme roztlacili a naskocilo. Zkousel jsem behem jizdy se spustenym motorem startovat, s ocekavanim, ze uslysim chrasteni starteru, to se vsak nestalo. Po dojeti domu opet nic.

Otevrel jsem releovou skrinku nad levym prednim kolem a domackal relatka. Pote nastartoval. Spatny kontakt? Nebo nacate rele? Rele nebyla moc povyskocena. Startovani jsem nekolikrat uspesne zopakoval. Startovani bylo teda strasne line, ale to uz bude na vine asi bud nacaty starter, nacata baterie, nebo jeste nekde nejaka kabelaz, co jsem asi zapomnel zkontrolovat.

2013-09-05 13:09:53

Jeste malickost.

Dival jsem se na ukostreni prevodovky. Byvaly mechanik to vyresil tak, ze upadene ocko nicim nenahradil, ale namotal kabel na sroub, ktery nasledne prez podlozku dotahl. Toto reseni se mi moc nelibi a rad bych jej nahradil kabelovym ockem. Nasel jsem tri typy, sroubovaci, pajeci, a lisovaci. Ty sroubovaci v patricne velikosti jsem v Brne zatim nesehnal. Lisovat to nemam jak, a pajeni pri takovych proudech neverim. Nebo to je fpohode? Pripadne kde sehnat sroubovaci. Nebo ma nekdo z Brnaku ci okoli moznost ocko na kabel nalisovat?

http://www.hadex.cz/img/zbozi/l793.jpg


Odpovědět

1  2  3