Fórum - Téma


P11/144 - nápravnice přední náprava


Fórum Primera P11 P11/144 - nápravnice přední náprava

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-10-01 20:58:18

Caute, nevite nekdo co se vsechno musi provest pri demontazi predni napravnice? Hlavne mne zajima jestli se musi sundat vyfuk pri demontazi. Dale se chci zeptat, jestli je u P11/144 kombi stejna napravnice jako u sedanu nebo u P11?

Mam totiz strzene zavity v napravnici, ktere drzi takove cepy kde se nasazujou spodni ramena. Udelal jsem tam vetsi zavity z M10 na M12x1.5 coz funguje uz asi 30tis km, ale mam tam obycejne srouby, ktere pekne rychle reznou coz mne znervoznuje at neco nerupne. Jelikoz ted budu menit spodni ramena kvuli spodnim cepum od fy Starline. Tuto firmu uz fakt nechcu ani videt, u cepu asi po mesici sterela tesnici guma a totalne popraskala a ted je tam vule jak ... tak uvazuju ze to vymenim i s napravnici.

2009-10-01 21:22:27

Cepy jedine Moog, nesmrtelne

A jak se tak divam na vykresy, tak se obavam, ze vyfuk bude muset dolu, jinak ta stredova konzole ven nepujde

2009-10-01 21:27:21

Jo Straline nikdy ted jsem jednoz zkusil a honem vytahl . Normalne zapalovaci kable starline probijeli a ty koncovky no hruza ,ale co zase chtit za 200 kč

2009-10-01 21:30:02

Napravnicu na P11 mam, a to dokonca dve, obe sú nepoškodené a demontované. Nápravnicu demontuješ ako poslednú po odmontovaní spodných ramien, stabilizátora, riadenia a plechov, ktoré držia nápravnicu o vnútornú stranu podbehu. Potom stačí povoliť 4 matice, ktorými je nápravnica uchytená o nosníky a stiahnuť ju dole z tých trnov. Predpokladám že výfuk treba odpojiť, no možno ho stačí len odpojiť pri katalyzátore a vyhnúť do strany, len bacha na pružnú spojku (vlnovec). Ak máš vážny záujem o nápravnicu pošli mi vzkaz a dohodneme sa...

Ďakujem.

2009-10-01 21:31:02

no tak do toho se mi prave vubec nechce, protoze pochybuji ze srouby na vyfuku pujdou povolit, aniz bych je serval. to uz bych nechal ty cepy radsi privarit k napravnici, pokud to pujde, nebo se jeste pokusil nekde sehnat kvalitnejsi pevnostni srouby s povrch. upavou.

2009-10-01 21:34:45

rekl bych ze naprosto bez problemu ve fabory koupis pevnostni srouby 8.8 10.9 a mozna i 12.96 a to uz driv urves kastli nez takovej sroub

2009-10-01 21:35:34

Na prekvapenie šrúby výfuku idú povoliť úplne v pohode, sám som bol prekvapený, minimálne na zbernom potrubí to zatiaľ šlo vždy, na katalyzátore to je už o dosť horšie... Každopádne doporučujem použiť nejaký ROST-OFF.

Možeš tam dať pevnostné šrúby najlepšie nerezové a máš svätý pokoj...

2009-10-01 22:20:34

nejak se mi nedari sehnat pevnostni sroub s jemnym stoupanim aspon v pozinku. Ve fabory maji podobny sroub ale jen do delky 50mm, coz je kratke.Na obr. nize je original sroub.

To Chrener> dik za nabidku, jeste to zvazim a pak bych se ozval.

2009-10-02 08:10:19

jak dlouhy by mel byt ?

2009-10-02 09:09:36

kurec delal jsem to pred rokem a kdybych nemel deravou pamet tak si to i pamatuju. Je to bud 70mm nebo 75mm jak prijdu domu a jestli najdu jeste ty srouby tak to hned zmerim. Jinak u Recy www.reca.cz jsem nejaky sroub bez podlozky pod hlavou nasel, s povrch. upravou dacromet, nevim sice co to je, ale snad je to neco proti korozi. Dalsi vec je, ze to licovani na sroubu stredi ty cepy vuci napravnici, ale jak jsem to zvetsil na zavit M12 tak to tam licuje jeste presneji nez original, a jezdim uz s tim i nejakou dobu takze tam by nemusel byt zadny problem, kdyz bude zavit az k hlave.

2009-10-02 09:30:24

nebal bych se ani varianty pouziti pevnostniho sroubu spolu s nastrikem zinkkovym sprejem

jinak podobne srouby se daji najit ve starsich autech u bezpecnostnich pasu, takze v nouzi nejvyssi vrakoviste a demontaz pasu

2009-10-02 12:56:05

originál šrouby i originál nápravnice máme, není problém. při demontáži samozřejmě musíš odšroubovat výfuk (šrouby jak u kterýho auta), táhla řezení a hlavně řízení a to je porod, prtože tam není přístup. pak už to jde v pohodě.

Nápravnic jsou 2 druhy a to ppodel motorů. Dieslový nápravnice mají větší - tužší silentbloky, ale montážně jsou zcela záměnné. jinak všechny P11/P144 mají nápravnice shodné bzez ohledu na typ karoserie. Při montáži ramen pozor na ty šrouby, je potřeba je všechny našroubovat jemně rukou co nejvíc, protože se rády našroubují zešikma a hned je závit v pr......

Já bych použil originál šrouby, protože originál jsou pevnostní a navíc přesný - rozšířený u hlav, aby bylo přesné vedení ramen.

2009-10-02 16:09:21

Mám k dispozícii 2 ks tej nápravnice a aj originál šrúby ak treba...


Odpovědět