Fórum - Téma


P11/144 - chcípe po nastartování


Fórum Primera P11 P11/144 - chcípe po nastartování

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-07-15 20:43:37

Klapku aj AAC ventil som cistil minuli tyzden zadrhal plyn a padali otacky pri zahriatom motore.

Po vycisteni oba problemy odstranene nebolo treba nic nastavovat.{motor 1.8i }.

2008-07-15 20:48:49

jeste ze jsem nekoupil novejsi primeru,kdyz to tak vidim a slysim tak jsem rad,porad samy problemy,neni nissan jak nissan

2008-08-21 01:04:18

Ahoj vsem, presne stejny problem jsem resil loni v unoru, chivli po koupeni me P11-144 s "dvoulitrem". Zajel jsem do Kolbenky a tam se mi na to podivali, technik pak rikal, ze vycistili skrtici klapku (mozna i tu vahu vzduchu, to si uz presne nepamatuju) a taky ze to jeste prohnali diagnostikou. Nic novyho mi tam nedavali. Rikal, ze by to melo slapat a je pravda, ze od te doby to slape jako hodinky, ani jednou to za tepleho startu nechciplo. Ani predtim a ani ted mi otacky nekolisali, proste jenom zhasinalo. Rikal, ze to u techto motoru obcas zlobi a dokud to pujde cistit, tak neni treba kupovat novou vahu. Na autorizak servis vcelku fajn postreh, nevim jak kde jinde, ale jak se tak vsude rika, spis by me lanarili do donyho, hlavne aby vydelali. Byl jsem na KOlbence 2x a vzdy pohoda, sice by to mohlo byt urcite lepsi, ale nemuzu si stezovat. Co jsem chtel a popsal, tak vyresili. Chystam se ted na dalsi znamy neduh Primer, a to jsou ramena predni napravy. Dokonce mi na muj dotaz potvrdili, ze at si nekupuju u nich origose (strasne drahy), ale ze mi mnou koupene z druhovyroby tam namontujou. Jen holt zaruku nebudu mit od nich na matros, jen na praci ... coz je samozrejme logicke a pochopitelne.

2008-08-21 01:08:20

zapomel jsem dodat ... v dobe koupe mela Primca neco pres 175 tis, ted ma 190 a neco ... musim zaklepat, zatim jezdi jako z praku! ... jen ty ramena vrzou a skripou

2009-12-15 09:43:56

Trošku bych tohle téma oživil a zeptal jestli ten problém s tím chcípáním při startu za tepla už někdo vyřešil? Dělá mi to to samé a už sem čistil snad všechno co jde a pořád. Check nevyskakuje, spotřeba je tak o 1,5 - 2L větší než by měla podle všeho být, jinak úplně stejný problém. Kdyby byla váha KO tak by to snad neblblo jen při startu za tepla. Jedinej vážnej problém s primkou, který řeším už třičtvrtě roku a pořád nic

2009-12-15 16:33:05

Nevim, jestli to tu nekdo uz nepsal, ale zkontroluj vsechny hadice, cele sani. Staci aby se nekde prisaval nezmereny vzduch, do valcu to pujde, lamba doda udaje o spalene smesy, ECU podle namereneho vzduchu vyhodnoti chudou smes a pristrikne palivo a sup, vysi spotreba je na svete. Me se napr u 144ky uz tradicne uvolnuje ten vlnovec, ktery spojuje saci konsoli s airboxem, ten klasicky stahovak na hadice se vydrnca a trubka cestuje... Na snade jsou i podtlakove hadice, kde to taky muze vselicos nacucavat. Ne vsechny zavady jsou videt na diagnostice.

2010-01-03 10:24:12

zdravím měl jsem to samé co tu píšete koupil jsem nové svíčky a jedeto nechcípe. NGK

2010-01-05 12:52:06

... ja som cistil klapku a prisiel som na to ze sa mi celkom nezatvarala - som pedant ale nenapadlo ma rozchodit ju - proste ostavala mi asi 1mm pred dorazovym srubom - po rozchodeni a precisteni OK ...

2mato  
Mato
2010-01-05 14:22:03

Primerosak tipoval by som to na tie netesnosti ako artee pise alebo na lambdu i vahu vzduchu...vaha sa neprejavuje vzdy rovnakou chybou, je to dost zlozite zariadenie a moze robit rozne anomalie a odchylky hodnot v roznych rezimoch...

2012-09-27 08:24:56

Tak měl jsem ten samý problém, který tady popisuje zakladatel tohoto vlákna. Za tepla po startu často motor chcípal za studena to nedělalo.

Včera jsem vyčistil škrtící klapku, ani jsem ji nedemontoval, jen jsem sunda trubku od sání, pročistil jsem to hadrem nacucaný lihem. Bylo tam neuvěřitelného maglajzu.

Teď se zdá že všechno funguje jak má, po nastartování teplého motoru krásně drží otáčky.

takže díky...


Odpovědět

1  2