Fórum - Téma


P11 144 CD20T po zahřátí čudí a cuká


Fórum Primera P11 P11 144 CD20T po zahřátí čudí a cuká

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

2000 Primera P11

1 fotek  |  15 servisních knížek  |  27 diskuzí  |  7.76 l/100 km

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2

2013-10-24 20:18:10

Ahoj, opět řeším problém se svojí dieselovou Primerou (čerpadlo BOSCH). Asi 2 měsíce po výměně turba začala trochu kouřit z motoru. Dotáhl jsem šrouby na svodech a zlepšilo se to. Po výměně oleje jsem se rozhodl, že bych motor měl taky od toho oleje, kterým byl motor komplet zabalenej, očistit. Jeden známý mi poradil, ať motor normálně ošplíchám vapkou, že on to takhle dělá pořád a jezdí v pohodě dál. Po ostříkání to byla naprostá katastrofa. I když jsem se snažil mířit tak, abych nezasáhl elektroniku, zřejmě jsem problému s kouřením dal poslední kapku. Auto po zahřátí začalo cukat, dusit se, z motoru i z výfuku šel hustej bílej až šedej dým. Už tři měsíce to mám u automechanika a ten už si s tím neví rady. Prvně vyměnil těsnění na svodech, následně zjistil, že jsou v háji válce, tak jsem sehnal motor, pak najednou, že tam prý nalil brzdovou kapalinu a když se po 2 měsících uráčil, že půjde ten motor přehodit, tak auto prý najednou jelo, ale že je v háji turbo. Měl jsem ponechané ještě to staré, kde byl v háji ventil, takže ze dvou udělal jedno. Bohužel ani to nepomohlo, auto čudí dál, nemá žádný výkon - ne, že by to před tím čuděním byla nějaká hitparáda, měl jsem problémy s tím autem jet víc jak 120, do kopců jsem se vyloženě ploužil. Otázka zní co dál? Na náhradním motoru mám i naftové čerpadlo, na které mám podezření, ale spíš mi jde o to, že mi kamarád říkal, že je divný, že by špatnej tlak na válcích zpravila brzdovka a že motor bude stejně dřív nebo později kašovej. Co myslíte?

2013-10-24 20:25:07

gravity: očividne ťa oje.....blbuje

Také rozprávky som ešte nepočul a sám si motor WAPkujem pravidelne a nikdy som nemal jediný problém...

Najskôr máš v prdeli váhu vzduchu...

On si podľa m§a povedal že už keď to tam má tak dlho aspoň z toho vytrieska nejaké prachy Bacha na neho

2013-10-24 20:40:16

nebo treba i nejake kloudne dily na ksefta treba to turbo

2013-10-25 07:20:57

romik: Gratuluji k super mechanikovi! Víc k těmto pohádkám asi není co napsat.

2013-10-25 14:32:53

Tak nakonec jsem tam musel zajet, změřit turbo - výsledek je ten, že je turbo v háji, v úterý mi přijde jiné a rovnou nechám přehodit i ten motor. Jen bych potřeboval vědět, přesnou polohu čidla kliky, protože na tom novém motoru není a jak to tak pozoruju, tak by ho tam snad ani nedal. Po téhle zkušenosti už budu pečlivě vybírat kam auto dát, sem už víckrát ne.

2013-10-25 17:53:34

gravity: nedávaj mu robiť NIČ ako prišiel na to že je turbo KO??? Akým zázrakom zistil že sú valce KO a potom ich akože opravil brzdovou kvapalinou a auto naštartovalo??? Teraz chceš prečo meniť motor a ešte aj kupovať ďalšie turbo ja tomu nerozumiem... To pôvodné ten blbec rozobral alebo predal alebo vymenil za iné alebo čo???

Myslíš si že tento podivín zvládne vymeniť motor turbo a nastaviť čerpadlo???

2013-10-25 18:08:52

honzabk: trosku jsem nepobral tvoji odpoved ???ja auta do servisu nedavam a kdyz tak jsem u toho takze vim co a jak

2013-10-25 18:14:53

romik: honza ale očividně nereagoval na tebe

2013-10-25 18:16:52

dark.rider: a ze jsem oznacen ???tak treba se to dovime co tim bilo mysleno

2013-10-26 08:21:11

romik: si bol v tej chvíli posledný prispievateľ a honza dal odpovedať nie dole ako na článok ale pri tvojom poslednom príspevku tak odpovedalo tebe - podľamňa... Nič si z toho nerob

2013-10-26 10:11:32

chrener: jo ok

2013-10-27 16:12:34

ja mam motor s cerpadlem turbo vymenil za druhe co jsem mel a meril jsem ho ja a to tak ze jsem dal mezi ventil t kus z hadickama a nakonec manometr a turbo nedalo ani 0.3 baru u tohoto motoru by melo byt 0,8 bouzel to nemam v okoli komu dat tlaky prej meril merakem striky taky

2013-10-27 18:18:59

gravity: Tlak turba musiš merat za jazdy ,na volnobeh na mieste viac ako 0,3 davat nebude.

2013-10-28 07:26:10

meril jsem to za jizdy ono nejde ani slyset ze by turbo slo

2013-11-16 19:31:11

Tak motor i turbo jsou vyměněné. Auto jede. Ale stále to není žádný letadlo a spotřeba ne a ne klesnout pod 8/100 Když povážím, že mi 100NX GTi žere 8,5/100 a svezu se daleko víc, tak je to spíš k pláči. Měnil jsem i váhu vzduchu, turbo tlačí, tak už nevím, čím by to mohlo být. Výkon hroznej spotřeba hrozná. Mám i jiné naftové čerpadlo, bylo už na motoru, tak by mě zajímalo, kde můžu dál hledat chybu? Musí se pak nějak štelovat vstřiky, když se dá jiný motor? Nebo něco, co by ovlivnilo spotřebu? A co ten výkon, max 140 km/h a to ještě s velkou slávou a z kopečka :/

2013-11-16 19:43:08

To si tady muzes precist vsude, ze to je nepovedeny motor, ktery nedava smysl v zadnem ohledu...

Co rozvody, nejsou spatne nastavene?

2013-11-16 21:19:21

prave to nevim motor jsem tak jak je koupil i z rozvodama a bouzel nemam komu to dat poradne zkontrolovat jedine kdyby mel nekdy cas honzaBK

2013-11-17 11:00:24

gravity: Kazdy servis ti dle manualu ty rozvody zkontroluje...

2013-11-17 11:50:22

jagy: Problém je, že ty servisy tady v okolí stojí za kulový. Byl jsem kdysi i v autorizovaném Nissan servisu a vzali si 2tis prakticky za nic . Oznámili mi, že je na autě asi v háji naftové čerpadlo, protože jim diagnostika nahlásila chybu čerpadla, ale auto pak dál normálně jezdilo. Až do srpna, kdy definitivně dojezdilo, při měnění motoru se zjistilo, že byl olej na dvou válcích. To, že auto nemá extra výkon, by mi až tak nevadilo, jako ta šílená spotřeba. Potřebuju aspoň nějak překlepat zimu a pak půjde z domu, pokud by ho vůbec někdo koupil. Nejhorší, že už v tom mám naházených tolik peněz, že to až hezký není.

2013-11-17 13:40:02

Tak jsem si zajel od kamaráda půjčit zkoušečku a vyblikal jsem chybu 34 - čili knock senzor. Slyším o tom poprvé v životě, platí teda to, co jsem se dočetla, že ho mám hledat pod sacím potrubím? Tak to vidím, že zatím to nechám být a Primera ho dostane k Vánocům s výměnu nechám provést někoho zkušenějšího, já už sání znovu oddělávat nebudu, jednou stačilo.


Odpovědět

1  2