Fórum - Téma


P11/144


Fórum Primera P11 P11/144

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-06-09 15:08:14

Dobrý den. Uvažuji o tom, že si koupím primeru P11/144. Chtěl by jsem se ale zeptat na pár věcí. Podle čeho se dá poznat, kolik má auto asi najeto a na co se nejvíc zaměřit? Dál bych se chtěl zeptat, jak jsou na tom primery s korozí, nemáme garáž a auto bude stát věčně furt venku a v zimně jezdit. Chceme aby auto alspoň ještě 5 let vydrželo. Je hodně velký rozdíl ve spotřebě a dynamiky mezi 1,8 a 2,0? Nenašel jsem nikde technická data o modelech a nevím ani jaké mají papírové zrychlení, spotřebu atd. A poslední otázka je kolik stojí přibližně díly, které asi bude potřeba vyměnit po tom co si auto koupím(brzdy, čepy, ramena, výfuk,tlumiče...) Děkuji moc za každou odpověd.

2008-06-09 18:37:15

Tak rozdil mezi 1,8 a 2,0 ve spotrebe neni moc velky rekneme 2,0 litr vetsine vsem jezdi do 8 litru a 1,8 rek bych pres 7 ,a v dynamice rozdil taky bude 1,8 vsak neni treba tolik vytacet.

A na ceny dilu se mrkni www.aci.cz , automatejcek.cz nebo www.autokelly.cz

Jinak P11 jsem schnilou jeste nevidel max nekde na lemu kde to bylo otukly nebo nevymejvany. A 144 to je P11C ne stima kapko svetlama ? Tam by to melo bejt uplne vpoho

2008-06-09 18:51:16

No o té 1,8 Nissan prohlašoval, že má dynamiku dvoulitru za spotřebu té 1,6. Bohužel z diskuzí o tomto motoru všude se zdá, že až tak dobře nejede a spotřebu má spíše jako ten dvoulitr. Což je trochu s podivem s ohledem na výrazné zaměření toho motoru na nízkou spotřebu paliva (v papírech téměř totožná spotřeba jako 1,6, tuším že kolem 7,3 litru na 100 km). Nemusíš se bát, dvoulitry jsou dost úsporné, já jezdím v kombinaci za 7,8l/100km (mám ale starší P11 s 96kW motorem), pouze v zimě na velmi krátké trasy a ve městě jsem se dostal lehce nad 10 litrů.

Po koupi nemusíš měnit rozvoďák, je tam řetěz. Primery však mají bolístku v podobě poddimenzované přední nápravy, takže se připrav pro jistotu na ramena (já měl jedno již měněné) a také na nemilou věc v podobě praskající pravé poloosy (tento problém se již začíná objevovat i na P11C, tedy P11/144). Nevýhodou P11C je také to, že jsou na to v průměru snad dvakrát tak dražší díly z druhovýroby jako na původní P11 (světla, plechařina,...). Co se týče rzi, tak s tím P11 problém nemívají. Na mojí P11 z roku 97 bylo nalezeno jen slabé místečko rzi někde u výfuku, jinak je celý podvozek, výfuk i karoserie v pořádku a to schytala od předchozích majitelů nejeden bouchanec. Bral bych dvoulitr.

2008-06-09 18:56:48

P11 144 odporucam aku tu uz bolo velakrat spomenute 2,0l kvoli dynamike vyrazne lepsej od 1,8, a na 2,0 nizkej spotrebe. Tiez som este nevidel niekde hrdzavu P11 144: Osobne by som si vybral verziu sport. Ma sportove sedacky, v serii pekne 16" disky a Xenony. Alebo ak si pohodlnejsie zalozeny tak verziu Elegance s obyc sedackami, dekorom palubky imitaciou dreva (mne sa moc nepaci) a vybava podobna ako Sport (tiez ma Xenony a casto este El. Siber). Hned po kupe treba samozrejme vymenit olej v motore, vzduchovy, palivovy filter a dat skontrolovat brzdy a auto skontrolovat na diagnostike.

diely co budes potrebovat sa daju zohnat pomerne lacno. Na to aby si vedel kde je tento klub

Co sa tyka ako poznat kolko ma km, tak zakladne:

vierohodne vyplnena serviska

karoseria spredu nie prilis otlcena od kamienkov a celkovo lesky lak

volant, pedale, sedacka vodica by nemala pri 100-150tis km niest viditelne znamky opotrebenia.

motor by mal mat jemny zvuk (nie klepavy)

dobru ruku pri vybere

2008-06-09 20:14:52

O motoru 1,8 jsem slyšel, že se dokonce občas zadřel. S motorem 2.0 je ještě spjata celkem častá výměna váhy vzduchu, nevím, jak je to v 1.8. Jinak s motorem a tímto autem, P11C/144, ve verzi sport, tiptronikem a výbavě, jak psal Blesk,jsem spokojený. Spotřeba je cca 10 litrů LPG.

2008-06-09 20:16:05

Cau,

no Ja bych si to s koupi jeste rozmyslel. Dovezl jsem si z Nemecka P11/144 combi r.v.2000, 120000km s vidinou kvalitniho a spolehliveho auto. po 200km se rozla kontrolka motoru v autoriz. servisu nebyli schopni urcit pricinu a pekne jsem celou diag 2 X zacvakal pak jsem se na to .... . Po namontovani LPG uz kontrolka nesviti pocitam ze je spatny katalyzator, jinak cena kat. v aut. ser. 20000kc, neorig. 9000 potom nejaky univerzal kolem 4000. Dale vule horni ramena, spodni cepy a pri jejich vymene se servaly pri povolovani srouby M14 v napravnici a i po techto vymenach podvozek pekne klepe hlavne kdyz je venku teplo, za chladneho pocasi zas nic neklepe. Volne panty. Zatekani vody u spolujezdce. Huceni zadniho loziska. A nejhorsi na tom je ze pri cteni tohoto fora to jsou snad zavady u vsech techto aut. Jedina kladna vec je ze to nezere olej ale na foru je spousta opacnych pripadu. Motor 1.8 pokud ho nevytocis nad 4000 tak nejede. Timto jsem zanevrel na znacku Nissan, hlavne ty banty, copak ty auta netestujou.

2008-06-09 20:17:52

No podle motoru moc u tihle aut km nepoznas pokud bylo snim dobre zachazeno motory vydrzi dost km. Dnes uz bych vybiral auto asi jen se serviskou u nas se to strasne staci.

DAK
Jirka
2008-06-09 20:44:58

Jak vidíš tak km se stáčí i v NĚMECKU pokud je opravdu vadný katalyzátor (čemuž moc nevěřím) tak to má najeto aspoň 5OO tis. pokud do auta teče, tak bylo špatně opravený po bouračce.

Najetý km jsou na autě dost těžko poznat . Sám jsem na služebáku najel za 3 roky 270 000km,

a když bylo po kosmetice tak vevnitř vypadalo a vonělo jak funglovka. A na autě bylo mimo kotoučů vše původní.

2008-06-09 21:10:59

Jasny stacej se vsude ,ale u nas ten kdo doveze auto tak ho skoro kazdej stoci . V Nem se podle me stacej min.

2008-06-09 21:45:04

No to že se to stáčí pochopitelně vím, proto se ptám taky jak to jde poznat, jestli třeba se neopotřebovává volant, nějaký tlačítka v interiéru nebo něco podobnýho, kde jde poznat aspoň jestli to má 100 000 nebo 200 000 nebo 300 000. Taky bych radši bral 2.0 ale v našel jsem na netu asi jenom 2 v celý republice, těh 1.8 je podstatně víc. Proto se ptám, protože jak bude ten 2.0 ve špatným stavu budu se muset poohlížet po 1.8. O těh předních ramenech vím, je to navíc zapříčeněno lichoběžníkovou nápravou, tam vůle vznikají snad u všech lichoběžníkových náprav. Doufám teda že jsem si vybral dobře a nebudu litovat. Díky za všechny příspěvky!!

2008-06-09 22:54:42

... mne sa asi pri 90 000 Km rozpadla hlavica radiacej paky .... vyzor po 8 rokoch a 160 000 km mam v albume .... ramena sa uz porucaju,mal som moznost jazdit aj na firemnej 1,8 sport a mne by vyhovovala asi kombinacia dvojliter,podvozok sport a vnutro elegance ....

2008-06-09 23:20:38

Výbava sport ma jiný podvozek? Jak se výbavy liší? já myslel že jen v interiéru. Stejně si výbavu nebudu moct vybrat, protože výběr p11/c 2.0 je strašně omezený, takže podle výbavy se hledat nedá. Sehnat ve výbavě sport bude strašná náhoda Bohužel jak říkal Blesk mě se taky nelíbí dřevo v interiéru a tu primeru na kterou se pojedu podívat zrovna dřevo myslím má.

2008-06-13 21:36:22

... elegance mam ja (foto v albume),tu znicenu paku a trosicku osuchany volant vidno pekne ,zadne tlmice su dost makke - na dlhsej jazde je mame stale zle(nema rada lode-chyta morsku nemoc),inak toho dreva v interiery zasa vela nieje... sport ma podstatne tvrdsi podvozok,16 palcove kolesa,prednu masku a klucky vo farbe,sportove sedacky a hlinikovy interier .....

2008-06-14 10:35:22

rspeed: nevšiml jsem si tedy nějak osuchaného volantu. Mohl bys poslat foto při pohledu přímo na volant? Jen proto, abych si udělal obrázek, jak vypypadá volant po 90. tis. Já totiž primeru nemám od novoty a tak bych si to aspoň mohl porovnat.

2008-06-14 10:45:03

Myslím že ošuchanie volantu zavisi aj do veľkej miery kde sa s autom jazdí, napríklad auto jazdené po meste bude mať volant aj radičku vyšúchanu oveľa skôr ako auto jazdené na dlhé trate. Takže by som sa tým až tak presne neriadil.

2008-06-15 00:14:27

martin jasne, tiez aj ako sa potia ruky... treba hodnotit komplex vsetkych tych znamok opotrebenia, ked sa vyskytuju vsetky vo vyraznej miere tak to najksor bude vacsim poctom km...

2008-06-16 07:48:57

Ano kůže na volanatu a na řadicí páce u Nissanu je asi větší problém. Už se nám do ruk dostalo několik skoro nových aut, který měli najeto cca 20-50 tis. km a kůže na volantu byla hodně zničena a na řadicí páce také. U řadiček se to stává hlavně u P11, P144 a také P12 (po 10 tis. km je řadička oloupaná). na volantech se to stává na N15 a P11a P144 i P12.

2008-06-16 11:26:53

ja som od Calunnika pocul ze na P11 144 to co davaju na volant neni koza v pravom slova zmysle ale lisovana koza. teda odrezky koze pomlete a zlisovane za pomoci lepidla dokopy - to je celkom dost drzost davat taky hnus na volant, ono to na tom aj vidno ze je to smejdova "koza"

2008-06-16 12:01:44

Záleží jakej máš volant, zda lisovanej nebo opravdu podšitej. Dokonce u některých volatů se ti protáčí ten obal okolo kostry volantu. to se pak lepidlem a injekční stříkačkou napichuje, aby to tam drželo.

2008-06-16 13:01:08

P11 144 ked ma volant akoze kozeny tak ma snad vestky volanty rovnake, nie Honzo? ci sa mylim a robili sa rozne prevedenia?


Odpovědět

1  2