Fórum - Téma


P11/144 1.8 ostra vacka


Fórum Primera P11 P11/144 1.8 ostra vacka

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-07-16 13:50:19

Zdravim chalani tak som sa dostal k moznosti ostrej vacky...upravuje to firma Colt Cams

http://coltcams.com/

cena 400dolarov!a verim ze keby sa nas naslo viac bolo by to lacnejsie...cize momentalne cca 350-360eur

Len pre porovnanie na SR20 motor ASER0-2KS3R vacka od JWT je za 560dolarov.

2010-07-16 14:03:39

Ostra vacka je co? Snad ma nejakou specifikaci... cena JWT vacek neni jen tak, ony totiz fungujou sakra dobre. BC vacky mas taky za polovinu nez JWT a taky jsou mnohem horsi.

2010-07-16 14:10:32

Sranda je v tom ze treba poslat do US nase vacky a priamo tieto budu upravovat a testovat na QG18DE!cca tyzden cakania mi odpisali!

to jagy: parametre presne este neviem to sa da vsetko dohodnut ako chces a oni ti to tak upravia...toto je len riesenie kedze nikde som na 1.8 nic nenasiel...ani vacky ani ecu ani nic...teda okrem zvodov.

2010-07-16 14:21:59

No jo, to je prave problem.. prebrousi tvoje vacky, takze je to dost na prd podle me. Ale zkusit to muzes, kazdopadne ja tomu moc neverim, ze za tyden neco otestujou.

2010-07-16 14:26:28

tak nic ine uz sa na 1:8 robit neda....keby vedel niekto ako prepisat v papieroch QG18 na SR20 v tom momente setrim na VE!a buduci rok by som prisiel k tebe!alebo nejaku cestu ako dostat kod SR20 do papierov...pocul som uz aj o moznosti ze kluka prerazila blok motora tak akoze som zohnal blok co sedi na moj motor ale ma tetovane SR20...neviem ci toto niekto uzna alebo nie...nic ine ma nenapada...no teda okrem legalizacie motora oficialne...ale 1000eur zato nedam!!

2010-07-16 14:37:28

Prebrusenie vaciek sa da spravit aj v CZ a dostanes k nej/k nim aj ako ich nastavit sanie/vyfuk.A urcite to nie je tyzden,pretoze vacly sa musia upravit a dalsie technologicke postupy,pan co to robi v CZ tak je odbornik na slovo vzaty a ziadne problemy s vackami od neho nie su, robi aj do pretkarskych aut.

Lenze ked das moc ostre vacky resp vacky tzv street tak potrebujes upravit mapu v ECU,a ked to nepojde tak bud pouzijes piggy back ECU alebo programovatelnu ECU,ale ked zistis,kolko to stoji nie len ECU ale aj odladenie,tak si myslim,ze ta prejde chut dat do auta tie vacky,a to nepisem,ze potrebujes este nastavitelne koliecka a mal by si tankomat min 98 oktan.

2010-07-16 14:41:49

Kerky: to co pises je blbost, takhle tam ten motor nedostanes. To muzes rovnou napsat na VE blok QC18 a mas klid.

Sutomore: S tim, co pises moc nesouhlasim... on tam urcite nebude davat takove vacky se kteryma bude nastavovat rozvodova kola. Uz jen protoze ECU nejsou, tak tam prave musi byt nejake street specifikace, ktera bude fungovat na origo ECU, rozvodova kola i pruzinky.

Btw. cena je vysledku dost vysoka, protoze zaplatis jeste 2x postovne a vacky jsou pouze brousene, kdezto JWT jsou primo delane vacky, ve vysledku levnejsi a lepsi...

2010-07-16 14:47:17

to jagy: no a to som zhanal tiez...ty poznas niekoho co vie prebrusit SR20 a vytetuje tam QG18?ono ani o stk by neslo...skor sa bojim poistovne pri nehode!stk a tieto veci mam vsade znamych ludi.

2010-07-16 15:12:55

Tak tohle je posledni vec, co bych resil.. to ti udela kazdy druhy clovek, vzdyt je to hlinik.

Samozrejme pri nehode uz zalezi, jake budes mit stesti. Musel bys udelat asi velkou skodu, aby ti nekdo koukal na motor, typ motoru apod. Porad je to 4val od Nissanu, takze to nikomu podezrele nebude, musel by to byt vylozene Nissan fanousek.

2010-07-16 19:51:33

vy s tím pořád naděláte.Jsem řešil dvě bouračky (ne mojí vinou)a likvidátor si ani neopsal typ motoru ani ho to nezajímalo.

Primera -na technický se technik nechtěl ztrapnit tak asi 20 sekund koukal na motor a do techničáku a potom říká hmmm

16 ventil jóó.a to byl konec kontroly motoru.

2010-07-16 20:49:26

ej ale rypete.....uz mam 300euro odlozene bokom na srandicky ( SR20VE) a mne na technickej kontroloval poriadne! chcel ma vyhodit pre nesulad VIN pretoze akurat v tom mieste sa mi karticka skladala a bolo vysuhane A a on cital pismeno H a drbal ma tam!ale mame aj take stk kde je znamy :-P

2010-07-16 21:39:18

Jagy-Ked da akekolvek vacky,napr street tak tie vacky maju ine sanie a iny vyfuk, to nam je jasne myslim ako stupne ,takze ako to nastavi,len stelovacimi koleckami inac som to este nevidel robit a detto k tomu potrebuje,aby tie stupne nastavil nastroj ktory nema kazdy mechanik a nie kazdy to vie.

Cize dalsia vec mapa v ECU,lebo sa moze stat,bez map v ECU pojde motor na ho... a vacka pojde do regalu.

Takze ako som hore pisal,nech si rozmysli ci do toho pojde.

2010-07-16 21:43:19

To kerky-Ved u nas je motor neevidovany...tak nerob paniku...supni tam VE a fertig....u nas predsa motor je nahradny diel,len VIN sa kontroluje a nie motor.

2010-07-16 22:20:53

Opet spatne... je to blbost. Naopak saci i vyfukova vacka miva stejne stupne i zdvih (staci se podivat na sortiment JWT, BC, Tomei,..).

Street vacky jsou od toho, aby pracovaly i na stock ECU. Kdyz se budem bavit konkretne o SR20 motoru, tak JWT S3, S4 vacky funguji na serii pruzinach, rozvodovych kolech a ECU. Tohle prosim nejsou zadne uvahy a kecy, ale overene a fungujici veci.. proto pokud chce udelat nejake street vacky, ktere budou pouzitelne tak musi sakra uvazovat jakou budou mit specifikaci, aby to fungovalo. Ja rikam jasne, ze bych do toho urcite nesel.

Btw. motor neni nahradni dil. Typ motoru se eviduje a kontroluje.

2010-07-16 22:30:36

jj jagy ma pravdu...tym motora a jeho kodove oznacenie sa kontroluje...sam mechanik mi to na stk predomnou hladal!!

2010-07-17 07:05:13

Jagy-Pozri si katalog Schrick,a uvidis ako to je,daval so nie jedny vacky do aut,a vzdy sa nastavovali a vzdy cez kolieska-takze nic nie je spatne,ale ako pisem,vacku nastavit musis a to len rozvodovym kolieskom.

Tak isto,pokial som neupravil mapu,tak upravena vacka/cky boli na dve veci.

2010-07-17 08:06:58

jasny nekontroluje se cislo motoru takze muze smenit a neni problem s tp ale typ ktery byva zpravidla uvedeny pred cislem motoru se kontroluje a samozrejme musí sedet i v nových velkych TP je kolonka "typ motoru" a ta nahrazuje původní ""číslo motoru"" uz se to resilo asi milionkrát a dycky se najde nekdo kdo tvrdi neco jineho

2010-07-17 09:52:44

Fizzbiker má pravdu. Motor je náhradný diel/súčiastka iba v tom prípade, ak sa jedná o identický typ motora. Logicky vysvetlené, do Felicie 1,3 papierovo 1,6 motor nedostaneš, lebo má iné kódové označenie a do 1,3 sa nemontoval. Tak isto kerky18 do svojej Primery papierovo nedostane SR20, lebo má proste model, do ktorého sa montoval motor QG18DE. Typ motorizácie je zakomponovaný aj vo VINku. Podotýkam, že sa bavíme o PAPIEROVOM a LEGÁLNOM prehodení motora, pokiaľ mu na to neprídu, môže tam mať čo sa mu tam zmestí a spojazdní to...

2010-07-17 12:14:17

Sutomore: Bavime se vylozene o Nissanech, ne o jinych autech.. vim, ze urcite zkusenosti mas, ale s jinyma autama/motorama/vackama. Ja jsem tech par vacek taky menil, jezdil s nema a v USA stovky/tisice lidi, ale klidne se muzes zeptat jich.. Schrick na Nissany vacky nedela, takze me nezajima, co delaji, protoze se ted bavime o Nissanech.

2010-07-17 13:47:52

Jagy-Nemam chut to rozoberat tu...koncim na tuto temu a aj ine temy,uz sem dam len pripsevky svoje,do polemik sa uz nejdem pustat,nech si kazdy mysli svoje a pise svoje.


Odpovědět

1  2