Fórum - Téma


P11 120 SR20DE chyby 141, 143,145


Fórum Primera P11 P11 120 SR20DE chyby 141, 143,145

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2015-04-05 21:12:31

Dobrý večer,

stretol sa tu niekto s chybou 141, 143 a 145 na P11 120, SR20DE? Auto normálne bežalo, potom som jedného dňa ostal stáť na križovatke a ďalej som sa dostal len prískokmi. Pomenil som palivový filter, regulátor tlaku paliva, palivovú pumpu, rozdeľovač, káble ku sviečkam, sviečky, auto potom naveľa naštartovalo, alepri prudkom pridaní ho dusilo.

Neskôr chyba zázrakom sama zmizla, ostalo len sem-tam pridusenie a cukanie v zátačkách,hlavne ľavotočivých. Nádrž je čistá aj sitko na pumpe. Postupom času sa ale stala veľmi zvláštna vec, v aute začalo čosi pišťať pri vypnutom zapaľovaní, keď bol kľúč mimo spínacej skrinky. Pišťalo to najskôr len za vlhka, neskôr stále, zvuk šiel odniekadiaľ z priestoru poistiek, žeby NATS, immo? Po otočení kľúčom do prvej polhy pišťanie znizlo. Auto zamykalo v poriadku, dióda svietila ako mala, alarm fungoval, vnútorné senzory funkčné.

Dnes som chcel naštartovať, prvýkrát mi začala blikať kontrolka motora, druhýkrát to chytilo na asi 10 sekúnd a zdochlo, odvtedy už len bliká kontrolka motora pri polohe ON, auto nechytí ani omylom. Skontroloval som sviečky, káble, poistky v interiéri aj v motore, relátka, káble k poistkám v motorovom priestore, ecu nemá žiadne zaoxidované alebo spálené časti, to isté krabička od remote vstupu, asi NATS, taká čierna vedľa poistiek.

Vyblikal som chyby, prvýkrát boli 141,143 a 145, po vymazaní s opätovnom neúspešnom štartovaní sa stále opakujú chyby 141 a 145, kontrolka motora stále bliká pri polohe ON.

Za pomoc vopred ďakujem.

2015-04-05 21:22:40

storm525: chyby

41 - Intake Air Temperature Sensor (Snímač teploty nasávaného vzduchu)

43 - Throttle Position Sensor (Snímač polohy škrtící klapky - potenciometr)

45 - Injector Leak (Netěsný vstřikovač)

2015-04-05 21:44:57

romik: Vďaka,ale toto nie sú chyby 41, 43 a 45.

Mne vybliká chyby 141, 143 a 145, t.z. 14 dlhých + 1 krátka, resp. 3 či 5 krátkych, nie 4 dlhé ako pri chybách 41, 43 a 45...

2015-04-05 22:03:15

storm525: jenze tve chyby co ti udavas v seznamu nejsou ten konci na cisle 108 tim pedem asi nevis jak to spravne pocitat

2015-04-05 22:48:41

romik: Keby boli v zozname, nemusím sa pýtať a nájdem si ich..-)

Práve preto, že tam nie sú. sa pýtam, či sa s tým niekto už stretol, lebo som bol sám prekvapený, keď sa kontrolka rozblikala 14-krát dlho...ide to stále dookola, takže tam sa pomýliť nedá.

2015-04-05 22:52:28

storm525: a auto uz na nic nereaguje ani neotoci starterem jestli treba neodesla jednotka ridici v aute

2015-04-05 22:54:06

storm525: http://www.npoc.co.uk/for...opic52666_post690389.html

2015-04-05 23:00:10

romik: štartér točí, ale motor nenabehne a kontrolka bliká....

2015-04-05 23:01:06

rado4077: To som už videl, včetky poistky skontrolované, prečistené, kontakty restrieknuté sprejom na kontakty.....a stále blikáme a neštartujeme....

2015-04-05 23:04:47

storm525: a co imobilizer?

Edit: dokonce se to tu už řešilo http://www.nissanclub.cz/...m-tema/blika-check-278753 zkusil bych napsat uživateli jak dopadl...

Edit2: tohle má napsáno v profilu "Pozdravujem mam problem test motora mi ukazuje kod 142 to je imobilizer"

Edit3: a tady je dokonce řešení http://www.nissanclub.cz/...lect=278957#message278957 jeden člověk s jedním problém 2 témata.

Romik: Máte co dělat chlapci

2015-04-06 10:15:26

rado4077: no a o tom to tu je

2015-04-06 11:30:53

storm525:ktoru z tych P11 maš?pozri tabulku.

SI tu 7 rokov a nemaš v profile žiadne auto.

2015-04-06 12:24:10

sjaro: z tohohle laik nemá přeci šanci zjistit jakou verzi auta má

Takže:

Combined Edition - 7/1996-9/1997

Supplement II - 10/1997-12/1997

Supplement III - 1/1998-5/1999

Supplement I, IV a V je 4x4 a Camino, tj. pouze JDM

A to kde sou uvedené ty VIN-ka je na P11C, 6/1999-4/2001 a 5/2001-konec výroby

Tak teď je v tom přehled a může se podle měsíce a roku výroby auta (ne registrace co je v TP) určit kde hledat

2015-04-07 07:52:29

thommy: v tomto prípade sa jedná o r.v 11/1996, t.z. Combined Edition.

2015-04-17 14:17:25

storm525: Vie mi niekto napísať, čo všetko potrebujem, keď je nesynchronizovaný imobilizér s ecu?

ECU, imoo s krúžkom od spínačky, čip, resp. celý kľúč...ešte niečo, alebo po preložení z iného auta by to malo už fungovať?

Ďakujem.

2015-08-30 14:25:10

Takže budem potrebovať čip z kľúča, anténku imobilizéra (krúžok od spínačky), ecu a riadiacu jednotku nats. Tá by mala byť niekde po skrinkou spolujazdca. Vie mi niekto napísať kde je presne a čo všetko musím rozobrať? Ďakujem.

2015-10-22 21:55:55

Vie mi niekto nspisat, kde presnenna p11-120 nejdem rj nats? Hladal som pri ventilatore kurenia, nic som nenasiel. Hlafal som pod volantom, tam som nasiel len rj ccentlu a dialkoveho.

Dakujem.

2015-10-22 23:08:40

storm525: Stači ti čip,čitačku zo spinačky a R.J.

2015-10-23 06:33:30

sjaro: Keby som mal model od 10/1997 tak ano. To vsetko aj mam z 98 gt., len mi to nepasuje Problem je, ze ja mam combined model (11/1996) a v nom este rj nats bola samostatne, nie v kruzku od spinacky ako u novsich modelov. No a tu rj nats neviem najst. 😞

2015-10-23 08:52:22

storm525: Krabica centralu a vedla nej po pravej strane tri krabice,ta celkom napravo,mampocit že treba dat budiky von,


Odpovědět

1  2