Fórum - Téma


P11-120 (GT) ABS


Fórum Primera P11 P11-120 (GT) ABS

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-09-27 17:43:41

Zdravim vsechny,

zacalo mi blbnout na Primere 97' ABS. Obcas funguje obas ne, a to je ta castejsi varianta.

Mel jsem sundany kola, a zadne mechanicke poskozeni jsem nenasel.

Proto bych se chtel zeptat, zda se da z ridici jednotky vyblikat, na kerem cidle je problem?

 Svobi
2010-09-27 18:21:54

Jo da najdes to myslim tady http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=49076

Uz jsem to delal spojis nejakej pin z kostrou

2010-09-27 22:04:20

uz sa to tu riesilo xkrat, treba hladat. na ABS senzoroch odchadzaju napr. kable, ci je zly kabel na niektorom cidle zistis tak, ze ked nastartujes a zhasne ti ABS kontrolka, stojis na mieste a tocis volantom dolava a doprava nadoraz a ak sa rozsvieti ABS, tak je podozrenie na kabel, cidla sa daju premerat, mali by ukazovat odpor nejakych 1,8 kOhm, ABS jednotka testuje tieto cidla v pravidelnych intervaloch a ked zisti nejaku inu hodnotu tak vyhodnoti system ako nefunkcny a odpoji ABS, v drvivej vacsine pripadov blbne pravy predny ABS senzor, chystam sa teraz na vymenu celeho kabla praveho cidla, chcem ho urezat co najblizsie pri cidle a nadpojit ho novym kablom az do motoroveho priestoru

2010-09-28 12:46:13

Diky za echo. Toto vlakno jsem nasel, ale o vyblikani primo jednotky ABS jsem toho moc nenasel, Vlakno je spise venovane ECU jednotce.

2010-09-28 12:48:15

2 Transporti686:

Jaky mas v planu pouzit kabel? Ja jsem chtel puvodne pouzit silovy vodic se silikonovou izolaci a s velmi jemnymi lanky. Tedy velice ohebny. Ale nevim jaky prumer, abych neovlivnil zmenou vnitrniho odporu vyhodnoceni funkce cidla jednotkou.

2010-09-28 16:05:59

ja som to uz raz nadpajal, pouzil som normal kabel dvojzilak ohybny, kupil son niekde v obchode s elektro potrebami, priblizne taky isty priemer ako je original alebo tam kludne mozes dat aj trojzilak a pouzijes iba dve zily a fungovalo to v pohode, len mi to zacalo znova blbnut, takze to chcem ustrihnut blizko cidla, naletovat to a potiahnut az do motoroveho priestoru komplet a tam to nadpojit na konektor, co sa tyka kabla, tak snad niekto poradi, ci by nejaky robil problem, inak ten povodny kabel ma zily zaliate do dost tuhej gumy, takze sa to dost blbo pripravuje na nadpojenie ale da sa to urobit a co sa tyka odporu tak si myslim, ze ci to ukazuje 1,8 alebo 2 kOhm to ABS asi nevadi, ono to asi musi ukazovat nieco vyrazne uletene aby mu to vadilo, ale stopro neviem

2010-10-05 22:32:14

Mne se zda byt nejlepsi asi ten jemnozilovy lanko v silikonove izolaci, ktere pouzivaji modelari jako silove vodice k bateriim, prave kvuli jejich ohebnosti a odolnosti. Delaji se v ruznych prurezech, verim, ze by se tam dalo z neceho vybrat. Ale zatim si na to netroufam. Uplne by mi stacilo, kdyby se mi podarilo vyblikat ridici jednotku ABS, stejne jako se da vyblikat ECU. Nekde jsem nasel, ze blika kontrolka ABS na palubce, a hlasi tak error kody, podle kterych se da zistit, kde je v ABS systemu problem.....ale nenasel jsem jak presne na to.

2010-10-13 19:10:42

Opravdu to nikdo netusi? Verim, ze by to mnohym usndnilo praci.

2010-10-13 19:36:08

mě to nešlo ,musel jsem to změřit ohmetrem.Byl vadný kabek k čidlu.

2010-10-14 00:05:09

ono fakt staci zmerat multimetrom a vies kde je problem, ak odpory sedia tak to bude nieco ine a kable su v poriadku, ale treba to merat aj pri otacani volantom

2010-10-15 17:53:46

Jj, verim ze staci, ale chtel jsem zna i tu druhou moznost.

Mrkni treba tady: http://www.bba-reman.com/...nissan_almera_and_primera

Ale jeste by me zajimalo, jak ty kodovy hlasky vyblikat.

2010-10-15 19:02:21

pozri sekciu návody


Odpovědět