Fórum - Téma


P11 - 1,8 či 2,0


Fórum Primera P11 P11 - 1,8 či 2,0

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-03-20 21:45:45

Ahoj,

chtěl bych se zeptat na zkušenosti s motory 1,8 a 2,0 (96 kW i 103 kW) pro P11.

Vím, že je tu toho hodně napsáno, ale porovnání jsem neviděl.

Pokud jsem to správně pochopil, tak 1,8 se dává až do modernizované verze P11(C?).

Zaujal mě max. točivý moment ve 2800 ot. vs. as 4800 ot. u 2,0 litru. Dočetl jsem se, že 1,8 má proměnlivý časování ventilů, takže odtud asi vítr vane ... .

Nicméně z toho mi přijde, že v reálu, pokud se motor nevytáčí, může klidně ta 1,8 nabídnout lepší dynamiku.

Jaký máte poznatky z praxe?

Spotřeba se podle mých dosavadních info moc neliší, co životnost a spolehlivost?

A finální otázka - je velký rozdíl mezi 2,0 a GT verzí? - Přijde mi (jen podle čísel), že GT má jen dovolený vyšší max. otáčky čili vyšší výkon, takže hl. rozdíl v tvrdším podvozku - je to tak?

Díky moc

Petr

2010-03-20 22:01:11

Pokud si uz na foru hledal, urcite ses docetl ze 1.8 je nespolehlivy motor a nikdo ho nedoporucuje. 2.0 je mnohem lepsi...

P11 96kw, P11 GT 110kw i P11c 103kw maji stejny SR20 motor, ale v rozdilne uprave. Podvozek ma GT taky jiny, i brzdy, interier, apod.. Ty rozdily tu byly popsany mnohokrat.

 Svobi
2010-03-20 22:02:59

Urcite dvoulitr (spolehlivost,spotreba stejna,vykon ) . Jinak 1.8 je az v P11C a 2 litr mel 96kw u P11 a u P11GT mel 150. A pak P11C uz nebyli GT jen verze sport a dalsi a vsechny dvoulitry meli 103kw.

Jinak GT takovej zaklad ma jine vacky a jednotku. A rekl bych ze je to dost znat ty pruziny a hlavne lepsi sedacky,vzhled,rozpery. Proste pokud si na sportovnejsi tak urcite GT nebo aspon tu P11C sport a 1.8 nebrat.

2010-03-20 23:50:33

dík za info,

hledal - a našel třeba diskuze, že 1,8 žere olej, ale v zápětí to tam její majitelé vyvracej, že to dělaj až nový motory s francouzskými kroužky - tj. spíš Almery

ale tak 2,0 vypadá líp, díky

2010-03-21 17:19:58

JEDNOZNAČNE 2,0 SR20DE RULEZ

2010-03-22 16:35:45

1.8 vrelo doporucujem...spolahlivy..neze olej ani nic...mam 170t a ziadne vazne problemy...len bezne vymeny...

2010-03-22 17:32:53

Co jsem slyšel, tak u 1.8 P11 jsou tu 2 verze. Jestli si to pamatuju dobře, tak se to pozná jednoduše podle zapalovacích cívek. Ty motory, které jsou ok mají cívky hranaté a ty, které mohou mít vyšší spotřebu oleje jsou více do kulata. Informaci mám přímo od technika z nissanu


Odpovědět