Fórum - Téma


P11 1.8 benzin


Fórum Primera P11 P11 1.8 benzin

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2012-09-26 23:22:40

Dobry den,

Uvazujem nad kupou primery p11 z roku 2001 s motorom 1.8 benzin s naslednou prestavbou na LPG ktoru si uz zariadim ja.

Je to auto po prvom majtelovi (mojom dobrom znamom), takze viem do coho idem.

Chcem si len ujasnit jednu vec.

Kazdy vsade radi motor s obsahom 2.0, pretoze je overeny casom a ma vychytane chyby, avsak dana primera ma motor 1.8. Kedze som o tomto motore nasiel velmi malo popisane tak sa pytam tu.

ako je na tom dany motor so spolahlivostou a dynamikou? Niesom ziaden pretekar ale sem tam si chcem uzit jazdu. Kazdy tieto dva motory stale porovnava a hovori, ze 2.0 je lepsi motor ale nikde som nevidel rozpisane dovody a dobremu slovu cloveka "je lepsi lebo je proste lepsi" neverim. Popripade este nejake postrehy o danom motore...

Vopred dakujem za odpovede.

2012-09-27 14:09:41

1.8 jsem mel 4 rok v P11C nejsem zavodnik a motor vykonem stacil,olej nezral- jsou tam problemy s krouzky a zranim oleje u tohoto typu ale kdyz to mas od znamyho tak bys mele vedel jestli zere ci nezere olej...

Na tvem miste pokud mas moznost koupit overene auto od znameho tak at je tam motor jaky chce klidne i ta 1.8, hlavne ze bude v dobre stavu s pravidelnym servisem.

Ted mi neprijdou vsechny zapory 1.8 na mysl, ale jeste treba vytahane retezy jsou vice u tohoto typu nez u 2.0...

Ted mam 1.8 (temer totozna) v P12 i kdyz je to tezsi nez P11 tak mi stale vykonem postacuje (zatim mam to auto par dnu)

K spolehlivosti : oba jsou to nissan motory kde renault jeste moc ,zlvaste u P11 , u P12 tam uz je to znat na jinych dilech

snad jsem ulehlcil rozhodovani

2012-09-27 14:35:20

Dakujem za skoru odpoved.

Ako som uz hovoril, niesom zavodnik takze nepotrebujem extra vykon, len si chcem sem tam trosku aj to auticko uzit. Zaujima ma uz asi len posledna vec.

Ako je to s vykonom u 1.8?

Taha viac zo spodu alebo az uplne hore? Vsade som hladal grafy krutiaceho momentu na 1.8 a 2.0 ale nejako ich neviem najst.

A popripade by som bol rad ak by sa vyjadril aj niekto s 1.8 prerobenou na LPG, aby som vedel ako pojde dole vykon a popripade ci je LPG na tomto motore dobra alebo zla volba.

Dakujem za odpovede a za ochotu.

2012-09-27 20:28:13

zdarec mam p11/144 1.8 motor po 3 majiteli vse dukladne servisovano a udrzovano mam najeto cca 285 tisic km a zatim jsem nepocitil ze bi to zralo olej od vimeny oleje mi zatim nic neubilo co se tyce LPG tak jsem si ji nechal predelat cca pred par mesicema hnedka po koupi co se tyce vykonu tak to neni ubec poznat jestli jedes na benzin nebo plyn prepinani uz je tak vychitane ze to funguje krasne ale hlavne si tam nech nainstalovat primazavani flash lube ja jsem si to tam dal je to na promazavani sedel ventilu protoze plyn je suchej oproti benzinu pokud jeste neco chces vedet staci napsat zatim

2012-09-27 21:10:34

Zdar, já mám Almeru N16 2002 1.8 mám najeto 115 000. Ten motor je jinej oproti SR20DE 2.0 . Tahá více od spodu než zminovaný 2.0 . Takže ho nemusíš tolia vytáčet. Pak zase ale ve vyších točkách už to není takové terno jaku u 2.0. Takže spíš na klidnou jízdu. Ale když mu nandáš tak taky jede, jen ho musíš prostě osolit Nevim jak u primery ale u mé almery jede od spodu hodně dobře . Hlavně na dvojku to tahá fakt hezky.

Olej dolívám cca 1 litr na 10 000. Má dost malou náplň jen 2,7 litru

2012-09-27 21:11:59

A ako to je s tym LPG? Musis ist najprv na benzin aby sa zohrial motor a az potom prepnes na LPG? alebo mozes hned? a prepinat mozes aj za jazdy plynulo? Prepac mozno za primitivne otazky ale o LPG skoro nic neviem.

Este jedna otazka mozno trosku odveci...

Da sa na motore 1.8 nejako zvysit vykon pricom by som co najmenej ubral s jeho zivotnosti? Neviem ci bude lepsie chip alebo turbo. Hned mi je jasne, ze kazdy navrhne na taketo upravy motor 2.0 ale mne ide aktualne o 1.8. Ide mi len o to, ze uz som sa rozhodol, ze zoberiem 1.8 od spominaneho znameho len sa chcem informovat o moznostiach kedze som v tom este poriadne nesiel a zdalo by sa mi, ze je to lenive.

A bol by som vdacny za nejaky odkaz na spominane grafy krutiaceho momentu lebo ani za boha ich neviem nikde najst.

Vopred dakujem za odpovede a ospravedlnujem sa ak som nahodou otravny

2012-09-28 11:02:58

u LPG motor automaticky startuje na benzin trosku se zahreje a pak automaticky prepina na plyn , teda takhle to je u moderni instalaci LPG....u zigulaku jsme toto prepinali manualne...

O zvysovani vykonu u 1.8 zapomen,vyhozene penize a navic na 1.8 se to pry hure schani a je to drazsi nez na 2.0...

Vykon nepatrne o konik ci mozna dva zvysis treba vzduchovym KaN filtrem, jinak tam moc moznosti nemas podle me.

Graf krouticiho momentu jsem mel ale nemuzu jej najit kazdopadne byl z tohto fora, jak uz vyse psali 1.8 zabira dole a tusim nejvetsi kr. moment ma kolem 2600ot ? Ja se nekdy nachytam ze na 3 jedu i pod 1600 ot, motoru to nesvedci a retezu uz vubec ne ale to je jen kdyz se spletu

2012-09-28 23:18:25

A mam moznost prepinania paliva aj za jazdy? dajme tomu, ze budem chciet vykon tak prepnem na benzin?

A ani take chipnutie by neslo na 1.8? nevyznam sa v tom.

Skusim tu niekde tie grafy najst, zatial dakujem za ochotu.

2012-09-29 08:10:34

U sekvenčního vstřikování, se vždy startuje na benzín, automaticky se to přepíná cca při 40stupních a překročení 2tis otáček. Za jízdy je kdykoli komžné přepnout tlačítkem na benzín a zase zpět na lpg, dle libosti.

2012-09-29 08:16:57

Ano u sekvenčky se startuje na benzín. Ale za jaké teploty to bude bežet na plyn záleží na nastavení jednotky, jde toho hodně nastavit. Já mám nastaveno 30 stupnu po té jen plyn. Na plyn mě to jede už od volnoběhu žádné omezení co se týče otáček nemám.

2012-10-01 22:05:18

Zatial dakujem za Vase odpovede.

Uz len pockam na auticko ktore ma prist na konci mesiaca, kebyze ma este nieco napadne, napisem do tejto temy.

Dakujem.


Odpovědět