Fórum - Téma


P11 1.8 144 těsnění hlavy


Fórum Primera P11 P11 1.8 144 těsnění hlavy

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-04-21 15:09:21

Zdravím vše, potřebuji info: Dneska jsem konečně sehnal chladič a namontoval a napnil kapalinou fridex 3L a zbytek voda, a jel jsem to projet vše ok teplota na prostředku ale první chyba po jízdě cca 15min topený netopilo! Tak jsem to nechal zahřát na volnoběh tak také nic, a když jsem přidal plyn tak z výfuku čoudila pára.Tak jsem to okamžitě vypnul, a po chvilce je slyšet jak voda sičí ve víku motoru(Válec č.1) jako by nad svíčko byla voda a pomalu klesala dolu

Prosím o radu:

1x Mohl to udělat Fridex ? Tedy zda to tešnění nebylo už načlé

2x O jakou vadu se jedná( Hlava ,nebo těsnění)

3xVoda z nádobky klesla(ale nebublá) a když jsem dal k výfuku ruku tak byla cítit voda

4 ale když jsem stím popojížděl tak jsem měl propojené hadice a byla tam kaplaina cca 2L

5xMotor lze bez problému startovat a bez problému jde do otáček a take jízdní vlastnosti jsou dobré( což jsi myslím že když bude prská hlava ani těsnění pod hlavou

Děkuji všem za odpověd

2010-04-21 16:07:17

Může to ýt hlava nebo těsnění, bez rozborky se to nepozná.

2010-04-21 16:09:04

No dobře když to bude ale hlava tak to bude ztrácet výkon nebo to bude habrovat tedy podle mého

2010-04-21 16:10:22

Jáky je výrobce těsnění pod hlavu VICTOR REINZ ? Jedná se mi o kvalitu a přestnost,aby to nemusel dělat za 1rok znova

2010-04-21 16:47:38

Také prosím o radu zda se to těsnění nechá vyměnit doma za.podmínek .Prosím o naký návod

2010-04-21 17:12:26

Vymenit sa da, ale ked zu budes mat dolu hlavu, ja by som si ju urcite necha zarovnat plus liznut ventily, aby lepsie dosadali plus vymenil gufera ventilov. Treba takziez skontrolovat, ci nepotrebujes nove sroby do hlavy, je tam urcita tolerancia.

No a po prejdeni par sto km je treba hlavu znovu dotiahnut.

2010-04-21 17:28:58

No nechci vám do toho mluvit, ale podle mě to že se hlava dotahuje platilo někdy v dobách škody 120, už ani u favorita pomalu ne, u nissanu bych nic nedotahoval podle mých omezených informací, a další věc je že pokud odešlo těsnění tak je určitě lepší zjistit proč odešlo než jenom ho vyměnit a čekat co se stane dál......

2010-04-21 19:09:55

Že odišlo tesnenie je bežná vec a príčiny sú rôzne - môže to byť aj fridexom ale po tak málo KM to je veľmi nepravdepodobné. Dúfam že ten fridex bol na hliníkové hlavy a nie starý fridex z čias socializmu na hlavy liatinové... Niekedy odchádza po výmene nemrzky za iný typ - origo je G11...

Skôr to ale vidím v tom že motor mohol byť prehriaty na základe toho že bol vyradený chladič a hadice boli prepojené - tu je beľký predpoklad, že to vôbec nechladilo a po prehriatí sa skrivila hlava a tesnenie odišlo...

Určite to daj dole, hlavu daj prebrúsiť a kúp nové tesnenie najlepšie GOETZE alebo VICTOR REINZ to je kvalita... NIARTS by mohol byť tiež OK...

Dotiahnuť to treba tak na 120-130 Nm a nechať na voľnobeh zahriať a malo by to byť OK. Skontroluj aj v akom stave je vodná pumpa keď už tam dáš zas novú nemrzku a nevieš aká tam bola pred tým aby sa ti neroztiekla aj vodná pumpa... Jednou cestou by som už urobil aj to...

2010-10-20 10:03:04

Vše bylo vyřešeno Bylo to je zavzdušněné


Odpovědět