Fórum - Téma


P10SR20Di/P11SR20De Ktorá ide lepšie?


Fórum Primera P11 P10SR20Di/P11SR20De Ktorá ide lepšie?

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-01-12 17:02:17

on je ale presvedceny ze ked to da dokopy,tak to bude super,ale ja mu zbytocne vravim ze mal kupit odomna almeru ked som predaval a mal by pokoj .ale to uz vybocujem od temy takze radsej uz mlcim.

2008-01-12 18:26:13

... tak ja som predtym jazdil na P10 2.0 , v tej dobe som toho o motoroch na primere tolko nevedel(to az vdaka foru - dík) ale v nissane hovorili o p10 ako o polo GT,nebola oznacena ako GT ale mala znizene narazniky a hmlovky a cerveno-bile zadne svetla no a na tejto primere sa mi jazdilo lepsie - citil som sa v nej viac v poho,zdala sa mi sportovejsia,nova je skor do pohody a s mensim hlukom plne suhlasim...

.... v tej dobe som nemal digi foto ale ked najdem fotku hodim ku profilu - fotil som ju ked isla ako svadobne auto na kamosovu svadbu - hehe svadobna primera...

2008-01-12 19:51:50

No neišlo nahodou o verziu SRi? Inak mne sa hlavne P10 2.0 SR20Di zdala pružnejšia. Napríklad na 5ťke slušne akcelerovala a obehovalo sa aj na tomto stupni vcelku v pohode. To u P11 je 5ťka o dosť slabšia. Ale je to určite aj jej väčšiou váhou aj iným sprevodovaním.

2mato  
Mato
2008-01-12 19:57:58

martin.sofi Di aj je pruznejsie oproti p10 de aj z charakteristiky to vyplyva de ma max krutiak az pri 4800 di pri 4000 ale myslim ,ze velmi plochu krivku... no este som nejazdil p10 de tak nevim naisto nic

2008-01-14 13:03:01

Chalani, ked mam SR20 a je to rok vyroby 1992, tak by to mal byt motor Di, Nie? V technicaku mam totiz uvedene, ze sa jedna o GT verziu, vykon tam je 85kw a na afte mam SLX a aj to ma vyzor SLX. Bol to v 98' dovoz a nejako to doplietli. Da sa zistit na motore, co je to zac? Mam tam len SR20.

2008-01-14 13:05:18

SR20DE ma cerveny viko...v P10

2008-01-14 13:12:01

To ze by to bolo DE to strach nemam. Len ze ci to nie je to De. Len to som sa tusim docital, ze bolo od 93'. Diky za radu, nastriekam vicko na cerveno a budem machrovat, ze mam 110kW.

2008-01-14 14:02:57

Kdyz posles foto motoru, tak ti reknu, co mas. Ale mel bys mit SR20Di... SR20De by melo mit kovove saci svody + gumova "hadice" smerem k plastovemu airboxu. SR20Di ma nad sacimi svody jeste takove zajimave plastove kryty..

2008-01-14 14:04:28

rado:i to je moznost

2008-01-14 16:24:48

Tak som to odfotil...

2008-01-14 16:49:54

SR20Di

2mato  
Mato
2008-01-14 16:57:44

tak je, krasne DI

2008-01-14 18:39:27

no ja sa zatial k P 11 len priblizujem a nemam skusenosti ani s prvim ani z druhym ale ja by som len dodal podotazku, ktora lepsie taha pri plnom plyne(max otacky)??? lebo ked autu prikvaltujes plny pedal tak pri preradeni otacky az tak( alebo by nemali) neklesnu pod 4000?len si chcem ujasnit co je v tomto lepsie lebo ja rad jazdim na plny plyn(ale vsetko z rozumom a na ceste ktoru poznam, samovrah nie som).diky

2mato  
Mato
2008-01-14 18:46:52

Mas p11 ty tak mas len De takze di tam neuvidis ale urcite ked tocis do max otacok je lepsi ten motor ktory taha pri najvyssich a to ze je slaby v nizkych ta trapit vtedy nemusi...

2008-01-14 21:18:53

Diky moc, uz aspom isto viem, co mam pod kapotou.

Dux
Radek
2008-01-14 21:24:39

ja bych rekl, ze do 1993 byly vsechny P10 krome GT SR20Di

2008-04-19 22:18:48

caute som tu novy.ja mam tiez p 10 85 kw a skusal som aj sri novsiu p 11,aj p 11 gt aj gt p 10.podla mna gt p 10 je sportovejsia a vyvazenejsia v zakrutach ako ine modely.novsie su aj tassie a uzsie a vyssie,co do stabilyty moc neprida ale ubera,ja len tak ze moj nazor


Odpovědět

1  2