Fórum - Téma


P10 -ztráta výkonu a tahu motoru, SR20


Fórum Primera P10 P10 -ztráta výkonu a tahu motoru, SR20

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2009-07-16 14:39:01

Ahojda všichni Mám docela problém s mojí Primerkou.

Pokud chladno,tak to vcelku problémy nedělá,ale jakmile se oteplí,tak při dosažení 3000-3300 ot./min. mi přestává motor táhnout a strácí se výkon.Jako by do toho nešel vůbec benzín. Po tak 5-8sec. se to vše zase rozjede jako divé.Nevíte prosím čím by to mohlo být?

Provedené změny: Výměna kompletního výfuku i se svody a Lambda sondy z P10GT

2009-07-16 15:32:55

Nevím sice jaký má výfuk GT ale Japončíci musí mít trochu odpor ve výfuku k vůli tlakům , to znamená aby motor nenasával faleš pokud se tedy jedná o atmosférický motor bez turba - atmosféry jsou na to strašně choulostiví . A tu lambdu bych vyhodil a dal tam tu co si tam měl před tím, každá má totiž jiný parametry který vyhodnocuje počítač a podle toho upravuje směs. proto ti to jede na prdlačku.

2009-07-16 15:57:43

Pokud to zaclo delat od doby, co jsi to menil, tak je to jasne, kde hledat chybu.

2009-07-16 16:06:18

Problém je v tom,že původní Lambda má jinej průměr než ta z GT a zezačátku mi to nedělalo cca 3000km až teď,když jsem vrátil půjčenou lambdu z GT od Lorryho a dal jsem tam jinou lambdu z GT. Jo a ráno dokud je chladno to také nedělá nic až odpoledne,když je teplo.

2009-07-16 16:10:38

Na 100% je to nevhodná lambda na jiný typ motoru, porad si , prohodit jí musíš jinak se toho problému nezbavíš.

2009-07-16 16:18:15

OK zkusím to díky jen nevím jak vyřeším půměr té původní lambyd a té z GT je to o 3mm jiný půměr

2009-07-16 16:21:58

no, to vyresi nejaky mily pan s vrtackou a zavitnikama (popripade soustruhem) ... ovsem je tu mensi problem, a to ze zavity jsou povetsinou s jmenym stoupanim, a tyhle zavitniky moc lidi nema .. resil sem neco obdobneho, kdy sem potreboval vyrobit mezikus pro lambdu.

2009-07-16 16:22:50

Jedině at ti někdo udělá kroužkovej mezi závit z mosazi , v nejhorším vyříznout tu starou s s částí plechu okolo závitu a navařit céočkem

2009-07-16 16:31:59

No jdem shánět někoho kdo má toto všechno. Tak zatím ahoj... a díky

2009-07-16 16:32:46

jakykoliv zamecnik ;)

EDIT: jeste me napadlo (malo pravdepodobne), pokud si menil vyfuk, a tedy i pre-cat ... a mas ho trebas z nerezi, a sundal si vsechny tepelny stity, a neomotal si parozi a downpipe nejakou izolaci, zkus zjistit, co za teplotu mas pod kapotou, protoze to co vyrobi za teplotu nechraneny nerez parohy to je neskutecne, a ja se potykal s velkym vadnutim motoru za takle teplych dni .. ale urcite to neni takovy pad vykonu jak ty popisujes... tak minimalne to je napad do budoucna

2009-07-16 16:39:40

Svody jsou z P10GT a celej výfuk taky páslo to tam jako plenky na dětskou prdelku.takře nic nerezového tam nemám.

2009-07-17 10:02:25

Hej a menil si aj celé výfukové potrubie??? Pretože zvody z GT majú od zberného potrubia po kat resp. po pružnú spojku dve rúry však??? Mám GT P11 takže zrejme to bude to isté a od katu majú oproti klasickej P11 potrubie o priemere 63mm tuším. Tak aby to nebolo aj tým že ti vzniká veľký tlak vo výfuku tým že máš malý priemer a prietok plynov proste nieje dostatočný a motor sa dusí... Lambdasonda týmpádom vyhodnosuje bohatú zmes a motoru dáva signál na ochudobnenie a začne ti to kašlať cukať dusiť a podobne srandy...

Každopádne začni tou lambdou... No bacha liatinové zvody CO2kou nezavaríš takže opatrne...

2009-07-17 11:01:39

cituji kus prvniho prispevku autora:

"Provedené změny: Výměna kompletního výfuku i se svody a Lambda sondy z P10GT"

takze priste nejprv citat ;)

2009-07-17 11:55:16

Chrener: P10 nema litinove svody, zavari to v pohode.

2009-07-17 14:27:50

P10 95-96 rok a 92KW ma litinove svody origo z vyroby

2mato  
Mato
2009-07-18 02:01:11

pokial si nezamenil titaniovu lambdu za zirkoniovu tak by malo byt jedno aky ma priemer aj dlzku...aj univerzalne niesu presne uplne a funguju... kazda lambda dava totizto rovnake napatie na vystupe alebo meni odpor...rozsah hodnot je vzdy konstantny je to dane materialmi...

2009-07-19 11:41:37

2mato: No a je nějaký rozdíl v označení těch rozdílných lambd? Bylo na nich čísloale neposuzoval jsem to. Když jsem vytáhl lamdu co byla OK,tak na sobě měla zlataví povrch a ta co jsem tam dával byla tmavá (nazelenalá s černými sazemi).

PS pro ostatní: Já mám lamdu u vlnovce né ve svodech jako P11

2mato  
Mato
2009-07-19 19:25:44

urcite je ine oznacenie, titaniove su starsie a tie pouzivali starsie rocniky

2009-07-19 19:55:44

OK díky já mám jednu z posledních 2 měsíce po mě začali dělat P11 takže budu mít tu první

2mato  
Mato
2009-07-19 21:47:29

tak potom by si mal mat tu zirconiu


Odpovědět

1  2