Fórum - Téma


P10 - záměna motoru


Fórum Primera P10 P10 - záměna motoru

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2009-07-16 09:05:28

Ahoj, chtěl bych poradit pokud je to ve vašich silách, ohledně výměny motoru v mojí P10. Moje primera má motor GA16DE 66Kw a ja bych jej chtěl zaměnit za 75Kw verzi. Tak se chci zeptat jestli to má smysl nebo je to zbytečné. Připadá mi, že auto ma pomalou akceleraci (a je celkově takové líné ), a tak mě zajímá jestli by se tím výkon auta nějak změnil. Slyšel jsem, že mezi těmito výkonově rozdílnými motory není nějak výrazný rozdíl a je to spíš jen papírová záležitost. Taky bych chtěl vědět jestli výměnu motoru zvládnou v běžném servise. Děkuji za odpověď

2009-07-16 19:59:18

už to tady někde je prej to není tak úplně motorem, ale nevím načem se tady shodly, jestli na řídící jednotce nebo i jiných dalších součástkách, to bych to kecal. Mám to taky, p11, je líná, ale na 90 i 130 na dálnici to stačí, trochu víc to vytáčej a uvidíš že jede taky.

2009-07-16 20:54:15

ja som nedávno nadával, že mi auto neťahá a potom som si uvedomil, že ho tlačím tak na pol plynu

aj keď objektívne naozaj prestalo ťahať, ale idem meniť sviečky, káble... bude dobre

2009-07-16 21:33:18

Já to tak řešil, začlo mi to pěkně cukat. http://www.nissanclub.cz/...95&lang=cze#message114595. Vyčistil jsem víčko rozdělovače(jako kontakty, byl tam tak 1-2mm nános.No a káble když jsem s tím zkoušel pomlet tak mě pěkně šlahly, tak taky došlo na výměnu. Už je to lepší. Ale je to těžké auto na tento motor, ale já co jsem začínal na tatově 120 L tak si němůžu stěžovat, to jen že si člověk už nepamatuje jaké to bylo a najednou by chtěl víc.

2009-07-17 09:53:34

čau ak má aj tá 75KW verzia motor GA16DE tak nači deš meniť motor? bude tam len iná riadiaca jednotka maximálne nejaké drobnosti ako tlak paliva možno iné trysky(vstreky)... Nepredpokladám že by tam boli aj iné vačky... takže sa poriadne popozeraj a vymeň iba to čo je nutné a nie celý motor... A ak tak jedine aj z celoů ˙kabelážou motora a riadiacou jednotkou

2009-07-18 11:10:12

vymena 66 kW za 75 ti moc neprinesie, ten rozdiel je maly, ci to stoji za tu pracu, to si zhodnot sam, ja som jazdil na oboch a neni to nic moc rozdiel bezne ho nejak ani nepoznas, keby si menil 66 za 90 kW alebo viac to uz ano, ja mam 66 kW, dal som nove sviecky, nove kable, vycistil klapku a chystam este vycistit rozdelovac a ked auto tocis na nad 2500 a viac tak to slape celkom slusne na taky motor a ani spotreba nie je najhorsia, pravda je ze vacsinou jazdim sam a ze 5ka je napr. na dialnici ked ides 130 do akehokolvek stupania slabucka, no ale co, tak to podradis a je to, dnes su zaujimave pokuty za rychlost takze na bezne jazdenie je to ok motor, ak si chces zazavodit, kup si 2L s 1,6 si mozes pohrat na okreskach, ked tomu zakuris na trojke 4000 otacok, tak je celkom prekvapko, co ten motor zvlada, niekde to tu bolo uz spominane ze motor sa lisi hlavou ale niecim je priskrteny, takze cely ho menit nemusis, ak sa odhodlas, ak vsak mas cely, tak je to ine, otazka je ci to nie aj mimo motora nejak, to by chcelo patrat aby clovek mal istotu

2012-04-16 11:49:51

Ahoj mám také 1.6 66Kw karburátorová verze, co jsem se dočetl tak ta 75Kw verze se liší tím že už nemá karbece ale má vstřiky. Také zamýšlím tento motor z důvodu nižší spotřeby, s tim karbecem jezdim okolo 9 litrů....

2012-04-16 19:15:44

já chtěl 75kW místo 66kW u motoru GA16DE ve 100NX a stačilo vyměnit řídící jednotku, když je rozebereš, maji jiný čipy.


Odpovědět