Fórum - Téma


P10 - vybijí aku


Fórum Primera P10 P10 - vybijí aku

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2009-12-14 13:40:58

Tak to je supr.Ať šlape.

2013-05-22 19:37:25

Znovu otevru vlakno. Pac mam podobny problem.

Na altiku pri volnovehu je 14,4V ale na baterce je 13,0V Nemelo by tam byt v idealnim pripade cca stejne?

Vidim to na problem s kabelazi ci kontakty.

P11 GT: Ocistil jsem kontakt, ktery je na prave strane za airboxem (to nevypadalo na silove vodice). Ocistil jsem kontakt nad vstupem do chladice (v miste nad alternatorem, predpokladam, ze to je kostra altiku). Nasel jsem dalsi kostrici bod na prevodovce, ktery se chystam ocistit. Nestihl jsem, zacalo prset. Navic tam neni ocko, ale ten kabel jenom nabastleny na sroub, ktere prase to delalo,....? Kde se da sehnat to ocko? Da se to pak nacvaknout na ten kabel blickama? nebo je potreba specialni kleste?

Dalsi kostrici bod jsem nasel pod baterkou, dalsi vlevo vedle altiku (nevim, ceho to je kostra), dalsi jsem nasel ABSku.

Napada vas jeste nejaky dalsi bod, ktery by mohl zlobit? Vyhnal mne dest, tak jsem nestihl jit po kablech.

Nicmene, pro mne je pro pochopeni dulezita otazka hned ta prvni: Na altiku pri volnovehu je 14,4V ale na baterce je 13,0V Nemelo by tam byt v idealnim pripade cca stejne?

2013-05-23 12:17:47

Prosim o dopoved na posledni otazku, at se nekam pohnu. Tedy staci mi ANO/NE, pripadne za jakych okolnosti ANO a za jake NE

2013-05-24 13:06:47

Lidicky, ani mne nenapadlo, ze bude problem zodpovedet otazku ANO NE. :)

2013-05-24 14:23:15

cugi: ANO, má to být stejné. Pokud máš na baterii míň, vypadá to na vadu baterie (zkrat v některém článku, apod). Můžeš změřit elektrolyt (hustotu)?

2013-05-24 15:43:38

Janis: Diky za odpoved. Baterie je bezudrzbova, elektrolyt asi nezmerim. Baterka ma cca 3 mesice, ale asi byla vymlacena na nulu.

2013-05-24 15:57:58

cugi: Jestli můžeš, nabij ji externí nabíječkou naplno. Pak změř napětí na svorkách. Musí být nejmíň 12V (spíš víc). Pak ji změř znovu při dobíjení alternátorem - musí být stejné napětí na něm i na baterii. Při zvyšování otáček už se nesmí hýbat nad 14,5-14,8V - pokud leze výš, nefunguje regulátor a přebíjíš.

Na prvním obrázku máš body měření, druhý je napětí naprázdno a třetí při spuštěném motoru.

2013-05-24 19:13:28

Diky za vycerpavajici odpoved.

Zmeril jsem aku, pri nabiti ma 12,2V. Napeti pri spustenem motoru na volnobeh je 14,1V. Neni to oboje nejak malo?


Odpovědět

1  2