Fórum - Téma


P10 - vybijí aku


Fórum Primera P10 P10 - vybijí aku

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2009-11-26 17:26:50

Nazdar vsetci. Mam obrovsky problem s P10. Vcera mi moja primerka vybila baterku na dialnici.Dostala na benzinke fungel novu koli dojazdu domov,ale dnes sa to zopakovalo. kontrolka dobijania ma neupozornila na nic ako to bolo pri alternatore pred cca mesiacom. Dnes sa ale problem vystupnoval. v polohe II svietia len mazanie a check.motor ide natocit bez problemu.ked ho odstavim a znova zapnem kluc do pozicie II tak sa rozsvietia kontrolky mazanie a check dobijanie nie, ked som ale skusal vypnut a zapnut ci sa neobjavi dobijanie tak sa stalo nieco neyzdane. po vypnuti kluca do polohy 0 ostali kontrolky rozsvietene a ku podivu sa slabunko zazalo aj dobijanie a drzalo to asi 15 sec potom par cvaknuti a vsetko zhaslo.skuska znova a stalo sa to same

Alternator je po repase.

baterka fungel nova.

pri nastartovanom motore som nameral na svorkach alternatoru 10.5V a na druhej 8.3V

na svorkach baterky je 10,5V

PORADTE prosiim.

 Svobi
2009-11-26 18:05:06

Repas Altiku

2009-11-26 18:07:17

Jasně,změř na baterce při nastartovaném autě,kolik dává.Jestli méně než 14 voltů,máš v háji altík.A bacha,zamkne se tohle téma,protože to tu už několikrát bylo.

 Svobi
2009-11-26 18:10:53

Vsak pise ze ma 10.5V zrovna dneska jsem cpal na praxi altik z auta to byl ,ale jezek v kleci milion hadic jsem musel vyhazet a vypustit i chladic

2009-11-26 18:12:24

No jo,porád.Je to moc dlouhé a tak jsem to nečetl až do konce,noooo.

to:fischerko.A nepraskl Ti klínový řenen k altíku?Jen se ptám,noooo.

 Svobi
2009-11-26 18:22:56

Broucek taky moznost

2009-11-26 18:24:34

Mu tu opravujem auto a ani tu není.Asi bádá na místě činu.

A na chatu píše něco o desetiampérové pojistce,jestli to nemá souvislost s dobíjením.

2009-11-26 18:55:53

Odešel Ti regulátor napětí nebo některá dioda. Správné napětí na svorkách akumulátoru je 13,8 až 14,2 V při mírně zvýšeném volnoběhu a rozsvícených hlavních světlech. Žádná z pojistek na toto měřené napětí nemá vliv. Alternátor je na akumulátor napojen přímo ( je to ten silnější kabel )

Nepodceňuj kontrolu kvalitního ukostření a to jak altíku tak na akumulátoru a skontroluj kostřící bod mezí šasí, motorem a akumulátorem.

2009-11-26 19:25:57

som ho rozobral. regulator je ok novy a k diodam sa neviem dostat ako na ne??

ked som dal doel deklik z neho tak bol taky vselijaky opaleny cierny. tiez to vidim na diodu v mostiku ale neviem sa k nim prepracovat

ten kostiraci bod je kde????

sorrac bol som v garazi rozobrat altik :)

2009-11-26 19:29:39

Já si to myslel.

2009-11-26 19:41:38

Drazkovy remen je ok broucku,

Kostra medzi motorom a sasi tak isto a kde a v akom stave je ukostrena baterka to som uz nezistil pac je tam tma a strasna zima.

2009-11-26 19:47:59

Ten mínusový kabel od akumulátoru vede na blok motoru a právě tam bývá někdy pod tím okem problem oxidace hliník - mosaz oko.

2009-11-26 19:56:23

Ale podle toho co naměřil,tak altík nedává vůbec.To co naměřil byl proud v akumulátorech.

2009-11-26 19:56:59

ale to je niekde zo zadnej strany bloku nie??

z predu nic nevidiet

este mi povecte ako sa rozoberaju tie tri kruzky kde su diody ??

2009-11-26 20:07:37

Přád píšete o mínus pólech a nevšiml jsem si jestli se někdo optal, zda do toho alternátoru jde vůbec plus???

2009-11-27 07:18:51

je zbytečný tady pátrat po nějakých kábklech, je to jednoznačně altík!! (nebo by mohl být přerušenej kabel od altíku k baterce, ale top jsem an Nissanu ještě neviděl).

2009-11-27 12:02:42

ok ludia dikes za nazory a rady, cez vykend na to mrknem a dam vediet co je vo veci. zatial sa majte dikes este krat

2009-11-27 15:46:45

Honzo tak jednoznačně bych to neviděl s tím altíkem, když tvrdí že je po repasy. Ale možný je vše, záleží kdo tu "repas" dělal, že.

2009-11-28 20:44:50

almerka: kolega dal na repas alternator a po 20 km sa rozpadlo jedno nove lozisko (vymenene v ramci reklamacie zdarma a odvtedy klud )...

2009-12-14 13:32:24

NAZDAR NAZDAR

Takže dal som skontrolovať altík zase a bolo to tam. skratovali stieracie krúžky a odfajčili aj regulátor.

V reklamácií vybavené za tri hodiny a už tlačí ako má 14,45 V pri stretavácich svetlách a mierne zvýšených otáčkach.

Chalani ďakujem všetkým pomhli ste prebrať primerku k životu.

DIKES


Odpovědět

1  2