Fórum - Téma


P10 - vstřikování z SR20De do SR20Di


Fórum Primera P10 P10 - vstřikování z SR20De do SR20Di

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9

2mato  
Mato
2011-10-10 22:54:15

tusim sa do toho pomaly rozhybem, zvody ktore budu pasovat su na ceste....

heslo dna: P10 SR20De 92KW

w10 oni tam riesili kablovanie to mam ja nastastie vyriesene dufam kedze mam k ECU s GT cely kablovy zvazok

2mato  
Mato
2011-10-11 02:13:44

je tu uz asi len jeden zadrhel.... na obrazkoch to bude vidno...

DI hlava nema vybratie pre vstrekovace

obr c 1 je Di hlava

obr c 2 je vybratie pre vstreky na De hlave

problem je ze nechcem vyberat motor takze to bude pruser to tam spravit? nejake navrhy ?

2011-10-11 10:56:39

napr. De hlavu . asi najjednoduššie riešenie.

PS : ta Di hlava na tom prvom obr. je nová alebo tak pekne vyčistená .

2mato  
Mato
2011-10-11 11:46:54

len ci aj najlacnejsie ? ja uz mam vse na prestavbu stalo ma to asi 6000 sk , ked zaratam zas hlavu valcov, robotu / ja to nemam kde robit a sam si netrufam kedze som menil hlavu valcov akurat na 2taktoch/ potom tesnienia atd tak sa dostavam pomaly na cenu auta alebo min cenu celeho motora... budem musiet nieco vymysliet ...

PS: ta Di hlava je vycistena, je to projekt kde typek zacal vyvarat hrdzu na vojej P10 SR20Di nakoniec to oturbil a pekne to dotiahol.... tiez riesil tento problem len riesenie som uz nenasiel na nete... tiez daval zvody z P10 92kw De ako ja a hlavu nemenil nechal Di co aj vidis ...

2mato  
Mato
2011-10-11 11:52:29

nieco sa v tej teme pisalo, ze ked nacapis zvody z De tak ten vyrezok dosiahne presne po vrch Di kanala.. ak vies co myslim teda tomu vyrezu na vstreky nebude nic zavadzat.... lenze nie som si isty nevedel som to na 100% prelozit trebalo by mi to skusit... zislo by sa mi tie zvody prilozit na Di hlavu skusim si zohnat pristup

http://www.g20.net/forum/showthread.php?t=45747

2011-10-11 12:00:42

tak to vyzerá fakt pekne . ono to vyzará jak nastriekané striebrenkou aj tie zvody.ale keď to je len očistené tak to je paráda . mňa to tiež v budúcnosti čaká,všedko vyčistiť.

neviem či frézovať do tej hlavy no... , ja mám doma všedko DE/De motory tak som toto nikdy neriešil .

2011-10-11 12:41:33

Kdyz bych mel nekdy cas, sundal bych svody z Di, koupil tesneni saci z DE a premeril. Teoreticky to muze sedet bez problemu.

2mato  
Mato
2011-10-11 12:55:29

Jagy ked sa ti bude chciet pomohlo by, skusim to este nejako vymysliet ...

2011-10-11 13:57:44

ja sú úplně blbá , veď ja mám vlastne teraz v aute Di motor a sanie pôvodné z De...až teraz mi to došlo....že pôvodný motor leží v garáži.... ja som to neprehadzoval,ale ten chalan čo to robil nevravel vtedy nič,že by niečo nepasovalo.a jazdí to tak už tri roky.... a čo si matne spomínám tak nepasujú výfukové zvody z GT,ale sanie by malo byť v pohode.

2mato  
Mato
2011-10-11 14:34:57

TY VOLE pocuvaj nechce sa ti to zhodit a pozriet sa ?

pre istotu

2mato  
Mato
2011-10-11 14:36:18

keby si sa ho aspon spytal na detajly co tam riesil, nieco s tesnenim alebo ci nahodou ozaj tam nebrusil do hlavy...to by ti mozno nespomenul aby si sa nenaplasil

2011-10-11 22:01:17

2mato: počuj ak to všetko sedí a máš rozdiel len v tom vybraní na hlave tak kúp tesnenie sania (to ti bude treba tak či tak) prilož a uvidíš ako to sedí. A ako kukám tak kukám nieje to nejaký brutálny rozdiel - ja by som skúsil do hlavy vybrúsiť to vybratie - na tej druhej foto to vyzerá na hrubý výliatok bez opracovania tak to asi veľkú vedu nerobí pri usmernení zmesy/vstreknutého paliva do sacích kanálov...

2011-10-11 22:13:41

Jenze o to mu prave jde... s autem jezdi, nema cas to rozebirat nekde na parkovisti a zkouset tesneni.

2mato  
Mato
2011-10-11 22:25:37

no prave... Jagy to napisal za mna... primera je vytazena a potrebna kazdy den a tiez nemam garaz ani veci kde by sa to dalo riesit

budem mat pozicanu celu hlavu valcov z Di motora, takze si to premeram... vdaka Cickosovi

co sa tyka vybratia pre vstreky neviem posudit kedze som nevidel ako tie vstreky davkuju palivo...podtlakom v sani sa palivo aj tak vtiahne do vzduchoveho prudu ako na karburatore, no vyrenie zmesi by som nepodcenoval to je cela veda na tom hodne zalezi plnenie valcov v roznych otackach a rezimoch... od toho zalezi efektivita a vela veci...

pockam si este na nejake nazory a prirovnam si to ked budem mat Di hlavu doma

2011-10-11 22:44:29

2mato : skusim sa na to opítať...keď si to bude ešte pamätať . ja možno v zime budem dávať dole zvody ale není to isté zatial.... inač nejaký rozdiel som nezbadal,kvôli tomu tvaru tých kanálov.

2mato  
Mato
2011-10-11 23:06:07

Thommy - diky tvoje skusenosti su teraz klucove... kto vie ci on nieco do hlavy nebrusil takze mozno nejak zarucil prudenie zmesy... tazko povedat

2011-10-12 16:03:22

jagy: vymeniť sacie a prekáblovať to (vymeniť zväzok) je vec na jednu necelú sobotu... A tie úpravy do hlavy ak by bolo treba brúsiť sací kanál nezaberú viac ako dve hodky max.

Ja by som sa do toho pustil... Prinajlepšom by som to spojazdnil a vychytaval muchy ak by vôbec boli a prinajhoršom ak by to vôbec nefungovalo tak by som v nedelu doobedu prehodil pôvodné sacie a kabeláž S5 a jazdil...

2mato  
Mato
2011-10-12 16:16:13

chrener to je v pripade, ze je niekto skuseny a take nieco robil a nie v pripade niekoho, kto to bude robit 1x ... ako by si to do tej hlavy brusil aby si si nespravil `fajinovy` zasyp pilinami do splaovacieho priestoru a lozisk ?

2011-10-13 12:12:50

mato : tak vraj sa neupravovalo nič . jediné čo mám teraz na pohľad inač je to že sú volné tie dva otvory na šrouby zhora na saní pretože ne Di hlave na to niesú úchyty.teda ale neviem jaké máš ty sanie,či h-port alebo l-port,pretože h-port tam tie úchyty nemá.a tak isto ma napadá ďalšia otázka...či De má to vybranie na tých sacích kanáloch,či to nemá len DE teda GT hlava .

2mato  
Mato
2011-10-13 13:20:11

tak to si ma potesil... neviem co to je za sanie je tu fotka nevies to zistit z nej ? Ja myslim, ze to ma kazdy De motor lebo Di hlava je trocha ina co sa tyka sania prierezov a mozno aj sacie ventily su kusok mensie.... tak aspon vravia skusenosti zo zahranicia a sacia vacka dviha na Di sacie ventily o 0,5mm menej ako v DE... to je robene vsetko pre rychlejsie prudenie zmesi v nizkych otackach...to som cital na zahranicnych forach , ako to tebe ide to De co mas prestavane ?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9