Fórum - Téma


P10 - vstřikování z SR20De do SR20Di


Fórum Primera P10 P10 - vstřikování z SR20De do SR20Di

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3  4  5 ......... 9

2mato  
Mato
2008-11-23 08:16:01

Caute nad touto moznostou uz dlhsie rozmyslam, jednak ma to laka skusit pretoze sr20di ma okrem kratsej prevodovky aj o kusok mensie ventily v hlave valcov, co je vlastne optimalizacia na lepsi priebeh krutiaceho momentu. Od viac bodoveho vstrekovania by som naopak cakal lepsi priebeh vo vyssich otackach a kvalitnejsie plnenie zmesi. Rec je o motoroch na P10 a teda aj sr20de 92KW

Zaujma ma tato cesta a nie tam dat rovno motor sr20de, takze poprosim tu odbornikov aby mi s tym pomohli.

Som si vedomi vymeny tychto veci...vstrekovanie a asi aj priruby k motoru z sr20de, sanie, vaha vzduchu - kabelaz vahy vzduchu asi bude iny konektor do ECU, ECU z sr20de, lambda sondu s sr20de.

Je tu este otazka ci je casovanie ventilov oproti vstreku paliva rovnake...teda ked namontujem ten druhy vstrek, napr. ci nebude vstrekovat prilis skoro ked este nebudu ventily moc zatvorene zatial co na De by uz boli otvorene...ale asi by to tam malo byt riesene cidlom polohy kluk hriadela nie?

Viac by dufam nebolo treba, zaujma ma hlavne ci bude pasovat vstrekovanie aj s prirubou z hlavy sr20de na sr20di, teda ci mi staci to vstrekovanie len prehodit. Keby toto pasovalo ostatne by uz nemusel byt problem, cidla v motore su snad rovnake na tychto P10

2008-11-24 08:02:00

Já bych to nezkoušel. co třeba konektory? jejich počet a umístění, a co řídící jednotka? já bych typnul že tam bude jiná.

2008-11-24 09:32:59

Musis tam dat cele saci svody s DE, s listou, vahou, klapkou, kabelazi a ECU. Saci svody na hlavu nepasuji primo a budes v tech svodech muset vyvrtat diry. Muzu ti dat kontakt na cloveka, ktery tuhle upravu udelal, pokud umis nemecky nebo anglicky.

2mato  
Mato
2008-11-24 14:21:41

Honza ano ECU som myslel riadiacu jednotku z De...pre mna to je najlahsia cesta ako sa da vratne skusit prerobit Di na De s vyhodami Di...a ked to nebude fungovat tak to jednoducho vratim na Di, bez toho aby som robil nejake zlozite zasahy, tieto zvladnem aj sam. Vymena motoru je na moje podmienky zlozita navyse by som za to musel dost zacvakat kedze nemam ziadne velmi dobreho znameho co mi zmakne takuto vec. Takze toto ma zaujma viac ci to pojde.

Jagy dik za odpoved, aj som si myslel, ze to takto bude az na tie zvody ze nepasuju je skoda...Po anglicky viem, ale nie nejak suprovo ale kazdopadne keby zacnem komunikovat s tym clovekom tak si zarucim preklad to nieje az taky problem. Takze mi mozes dat kontakt a ja este tento tyzden uvidim ako sa tu vyvynie situacia a potom by som sa mu ozval.

Nemate fotky aby som videl aky tam je rozdiel tych dosadacich ploch ?

Ja som nasiel len toto na nete : to su zvody z GT a tie dalsie fotky je zaslepenie EGR na GT /DE/

2mato  
Mato
2008-11-25 13:55:00

chlapi a myslite, ze tam to co chcem mozem dat aj s P10 GT alebo napr z P11 96KW ?? lebo hladam inzeraty a vidim rozne ponuky...

2008-11-25 15:47:20

SR20De mely sani "nahoru", tzv. lowport. Radsi bych se dival po highportu, tj. Sunny GTi, NX GTi nebo P10 GT. P11 bych tam vubec nedaval...

2008-11-25 15:58:19

hele nevim to jiste ale ja chtel prestavovat svoji P10 92KW na komplet GT-110KW a nejde to,nejake upravy ano,ale treba vstrikovani nejde,protoze se MALINKO lisi kanalky,nesedi to jen o kousinek ale to uz neni dobre

2mato  
Mato
2008-11-25 16:12:19

hmm tak ja uz neviem pomaly z toho zacinam mat gulas...Lorry a menil si to aj so zvodmi ku hlave valcov? lebo ked nie tak by som tomu este chapal, ale keby to tam das aj zo zvodmi tak by to malo byt ok nie?

2008-11-25 18:34:59

prave ze udajne ty svody nesedi,ja jsem to slysel od chlapika ktery to predelaval

2008-11-25 20:22:01

Jak jsem psal... u sacich svodu se musi prevrtat diry.

2008-11-25 20:23:41

oni udajne nesedi ani kanalky Jagy,nevim to na 100% ale jlysel jsme to

2mato  
Mato
2008-11-25 22:54:25

Jo s tymi dierami by nebol problem, skor to ostatne...ale ked uz sedia zvody tak je jedno ako su riesene vstreky lebo vsetky verzie Di a niektore De 92kw 96kw maju ten motor po mech stranke rovnaky, GT ma len ine vacky /a mozno este nieco /inak su ventily rovnake. Niekde som cital ze Di ma mensie, ale potom som cital inde, ze to je vse rovnake a menilo sa len plnenie motora. Preto mi staci vstrekovanie, ECU , lambda a asi aj kabelaz do ecu.

Takze p11 vypustam uz len tie p10 a tie ostatne co Jagy pisal hmm.

Ak by chcel niekto cely motor De 96kw aj s kopou veci mam dobru ponuku na primeru z UK mozte sa ozvat.

2008-11-25 23:05:06

No ted me napadlo.. kdyby si chtel neco extra, tak tam muzes dat cely motor z te P11 + kabelaz, ecu, apod. Ale je treba na to mit urcite podminky..

2mato  
Mato
2008-11-25 23:25:52

Nee to by stalo kopec penazi /ktore nemam a ani do toho nechcem vrazit/ a az tak ma to nezerie to si pockam este nejaky rocik a kupim si p11 Gt ale teraz ma zaujma toto len z hladiska toto, ze to je lacna aj nenarocna cesta ako to prerobit...a nahodou keby nieco neslo tak to hodim do povodneho stavu a je pokoj...

2008-11-25 23:27:29

Pokud dane dily sezenes levne, tak neni co resit. Minimalne si rozsiris obzory a udelas neco, co tady jeste nikdo neudelal.

2mato  
Mato
2008-11-25 23:32:56

Presne ako pises chcem to skusit, bavi ma to, nieco sa naucim a navyse tam nieje tolko toho co pokazit...ak to vyde urobim pekny navod a dam do sekcie pre kutilov A aj si zmeram performance v zrychleni ale to uz nejak predbieham

2008-11-26 15:46:39

2mato,ja prave delam neco podobneho,s jagym jsem to probiral,mam P10 92KW a delat z ni "GTcko",ne tak uplne ale zacinam svodama,ECU,pak pujdou vacky,nejake dodelavky na vyfuku a vykon by mel jit malinko nahoru,ale jak pises spise ze si rad s tim autickem hraju a bavi me to

2mato  
Mato
2009-04-01 09:52:27

Jaj tak tak mas zabavku No tak motor sa meni len od hlavy hore...inac je vse rovnake a este vyfuk samozrejme, tak mas co ladit , ja uvidim co sa podari mne

moja prestavba je in progres... uz mam objednane veci kabelaz, vstreky, ecu, zvody, airbox, klapku, MAF z P10 GT, tak sa do toho pomaly zacnem pustat.

Moja otazka: ako by ste to riesili s tou kabelazou ? bude to v sr20Di velky problem toto tam narvat? Mam z toho obavy ci bude treba len prerobit koncovky a dohodit nejaku kabelaz na MAF ci vstreky ci komplet menit nejake okruhy ? Najhorsie je, ze nemam ani sajnu ake su tam rozdiely, ma niekto elektricku schemu motora a zariadeni pls ?

Jo a este z coho mam najvacsi obav, ked tam nemam take ostre vacky ako GT ale seriove z sr20di, nebude to robit nejake problemy? Vstrekovanie aj ecu sa bude vediet nastavit ci nejako normalne rozchodit aj na takychto vackach ?

zaujimave tu chalan pise

http://www.sr20forum.com/...p10e-sr20di-adr-file.html

, ze mu slo ecu z SR20De na SR20Di hned po prepojeni a bez erorrs Myslite, ze to pojde aj z GT? resp je bez problemov zamenitelne ECU z sr20DE do sr20De kabelaze? co konektor na MAF? nemateho niekto odfoteny ci aj ten pasuje vzajomne na vsetky vahy vzduchu pre sr20Di/De/DE??

2009-04-03 11:08:42

Já bych ti poradil asi tohle: vyprdni se nato Já předělával P11 na P11 GT a byl to docela fičák Jenomže já mám přístup k dílům a bez toho by to stálo hooooodně peněz .Možná je jednoduší koupit rovnou to GT. Když budeš shánět převodovku,sání,elektro instalaci,jednotku,aby to k něčemu bylo musíš vyměnit i vačky nebo nejlépe celou hlavu a pak ta práce a bádání co jak zapojit aby to fungovalo

2mato  
Mato
2009-04-04 21:00:45

ja som sa uz rozhodol a veci mam na ceste...ja budem menit len komplet sanie aj vstrek ,MAF, ECU, a neskor vacky a vyfukove zvody...to je cele cim sa motor odlisuje od GT a ano ma kompresiu 10:1 a nie 9,5:1ako ja ale to uz riesit nebudem...vsetko co potrebujem budem mat mozno este nejake cidla teploty keby nesedeli... mna to nebude stat vela a keby to nefungovalo tak jednoducho tam vratim co mam a to co som kupil predam Pre mna je toto najlacnejsia cesta lebo zhanat zas nove auto a vychytat jeho muchy a este zohnat dobre GT P10 tak to je nieco...moje auto uz poznam nieco som do neho uz dal tak ho nedam prec som s nim spokojny.

pre vsetkych, kt zaujma hrabanie sa v nissanoch a zlepsovanie performance odporucam skvelu stranku :

http://www.se-r.net/engine/index.html


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9