Fórum - Téma


P10 - tlakuje do chladiče


Fórum Primera P10 P10 - tlakuje do chladiče

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3

2008-04-26 08:52:48

asi bude najjednoduchsie dat dole ten strater a tak zablokovat ten zotrvak

2008-04-28 10:59:10

nazdar chlapi, tak půlka operace je hotová. Hlava je dole, tady je foto...docela mňa zarážá ten červený silikon nebo co to je, asi už to někdo kdysi rozdělané měl... opravář říká, že těsnění vypadá v pohodě, takjsem dal natlakovat a přebrůsit hlavu...tak su zvědavý. Jinak při demontáži se mně podařily zničit asi 2 hadičky, protože už to bylo tak ztuhlé, že s tím fakt nešlo hnůt než hrubým násilím, tak to nevydržely. Jedna je od sání (nějaký poddlak neboněco) truhá je myslím nějaká na vodu, ta pujde pořešit. Ale ta poddlaková je asinějaká spešl, ne?

2008-04-28 11:16:45

Ja som daval obycajnu teplovodnu len aby bola z gumy ,nic extra a v pohode to slapalo dalej.

Do buducna ked budes chciet dat dole hadicku tak to chyt blickami tam kde je navlecena na potrubie , toc a zaroven tahaj ,tak to v pohode ide stiahnut aj zapecena.

No a ten silikon by mal byt original na tesneni pokial sa nemylim.

2008-04-29 01:37:26

Neviem ci je to tesnenie v pohode, sa nezda to oskvarenie medzi 2. A 3. Valcom.

2008-04-29 05:11:29

TO: Blesk No neviem ale z tej fotky toho moc vidiet nieje ,cele je to zadrbane problem je odlisit co bolo pred a po zhodeni hlavy. Mozno je to len nanos z demontaze ale moze to byt aj to co ty hovoris podfuknute ,zaskvarene.

Koli tomu som chcel aby sem poslal foto dobre by bolo keby cvakol aj hlavu a blok aspon s 3 uhlov.

Potom by sme mohli debatovat.

2008-04-29 09:30:40

tož z více úhlů to mám, aj očištěné pak..ale z některých úhlů to prostě nevyšlo, mám to rozmazané....ale hlavu ze spodu jsem nevyfotil, bál jsem sa, aby sa mně to nevysypalo, pak sa cosi popilo....tak už sem s tím nelaboroval...tak zkusím ještě nějaké to foto přihodit...ale asi nm to víc nepoví...byl bych moc rád, kdyby to bylo to těsnění, lepší než prdlá hlava...kdyby alebyla prdlá hlava, nebyla by pak voda v oleji??? olej je fakt krásně černý

2008-04-29 12:12:56

No pozeram ,na fotky toho tesnenia len skoda ze nevidim aj dosadacu plochu pod nim .

No nic poriadne si ho poobzeraj a hladaj" prefuky".

Aj na oboch dosadacich plochach aj na tesnesni z oboch stran.

Hlavne to poriadne vycisti kym to poskladas od karbonu,silikonu a pod.

Co ta vyslo nove tesnenie?

2008-04-29 15:24:06

hlava sa přebrušuje, takže ta by měla byt ok, blok už mám vyčistěný, písty taky, tak by to mělo byt OK. Těsnení mně tu v servise nabízejí za 1100,- Kč...tak snad to nebude nějaký šmejd

2008-04-29 16:13:03

A budeš kupovat nový šrouby nebo necháš starý ?

2008-04-29 16:23:41

tak šrůby by to měly snad vydržat, nebo ne?

2008-04-29 20:02:27

Su samosvorne, ale ich samosvornost funguje 100% len raz. Daju sa pouzit, ale neni to istota. Nie kazdy to vymiena

2008-04-29 21:26:55

V návodu píšou, že se mají změřit na délku a když jsou delší, tak dát nový ... co znamená samosvorný ?

2011-12-14 12:57:07

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli by toto mohlo být eventuelně místo, kde by mohly jít emise do chladícího systému a následně ho tlakovat? Hlavu mám zatím na tlakové zkoušce, ale byla dávána "nová", stejně jako těsnění, vodní pumpa a termostat.

Včera jsem zkoumal kanálky na bloku a tohle se mi moc nelíbilo - napravo fotky od vložek válcu 3 a 4 není patrná čistá drážka vymáčklá po těsnění, ale plocha je celá jakoby očouzená a vede to ke kanálku s vodou. Bohužel nemám po ruce ani to vyndané těsnění - to jsem dal pánovi k hlavě aby na to koukl. Dnes se chystám přeměřit blok jestli je rovný. Díky za názory

Jedná se o motor z P11 2.0TD 1996.

2011-12-14 15:01:46

Ten stred by možno ani nebol tak nebezpečny ale to vlavo hore na tej fotke kraj valca je asi problem skus to riadne oškrabat pripadne s niečim rovnym rukou prebrusit ak je to nalepene od tesnenia tak ok ale ak je to vyžrate tak bude treba prebrusit blok a o to brusenie pridat na hrubke tesnenia

2011-12-14 15:51:00

OK, prověřím to hned jak příjdu domů. Jinak ještě přikládám fotku, jak to vypadalo po sundání origo těsnění. PAk jsem dal novou hlavu, nové těsnění atd, za chvilku to zase tlakovalo, takže je to sundané znovu a hlava je nyní na tlakové zkoušce.

Fotka značí stav bloku před cca 500 km - aby bylo podle čeho srovnávat .

2011-12-14 21:13:50

No ale dufam že si nepoložil nove tesnenie a hlavu na toto bez toho aby si to oškrabal a očistil

2011-12-15 08:27:09

machy toto je vyčistený blok?!? nesranduj šak to je zasrané až hrôza... Inak medzi valcami majú byť špáry cca 1mm široké a cca 20mm dlhé - sú zvislo v najužšom mieste medzi valcami - aspoň n aGT čo som robil to tak bolo a mám pocit že na foto aj sú ale sú zasraté...

Poradím ti - najprv to oškrab olamovacím nožíkom - samostatnou čepieľkou - naplocho! Potom si zober aceton (riedidlo C6000) a brúsnu rohož (skot briter) a vyčisti to tak že tú rohož močíš v acetóne a čistíš to - odstráni to všetko!

No a nakoniec by som pomocou radeka a baterky alebo mierok skontroloval aj rovinnosť bloku...

EDIT: teraz som si všimol že je to CD20 tak tie drážky tam asi byť nemusia ako na SR20...

2011-12-15 09:16:16

Néé, tato foto znázorňuje stav bloku motoru bezprostředně po sundání hlavy ještě po origo těsnění . Pak jsme to tak nějak vyčistili a dali jsme nové těsnění a novou hlavu. Ujel jsem asi 500 km a zase hadice u chladiče jako balón a bez vody.

Jinak díky za popis pracovního postupu , přiznám se že až tak důkladně to asi neproběhlo to čištění bloku - takže to klidně může být kámen úrazu. To s tím acetonem vyzkouším, já jsem to dělal jen nitroředidlem a hadříkem a nečistoty žiletkou.


Odpovědět

1  2  3