Fórum - Téma


P10 swap


Fórum Primera P10 P10 swap

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3

2012-05-15 11:57:19

Zdravím Nissaňáky.

Předem se omlouvám, jestli zakládám téma do špatné sekce, nebo jestli to tu už je. Ale tak nějak jsem nic z toho nenašel.

Nebudu to zdržovat rozepisováním, jak jsem vlastně došel k Nissanu a k Primeře. Ale už nějakou dobu mě láká si pořídit - postavit trošku rychlejší auto. Hodně mě zaujal swap motoru sr20ve místo sr20de a moje otázka je, jestli to jde spáchat i na Primeře p10 gt případně 4x4. Protože podle toho co se tu píše na p11 to zvládne udělat jagy a neměl by být problém ani s technickou apod, jestli jsem to pochopil dobře.

Ale raději se zeptám, jestli p10 postačí, nebo je potřeba přímo p11.

Díky za odpovědi Nissaňáci..

2012-05-15 12:26:38

Na P10 4x4 urcite ne, ten motor origo je trochu jiny, diky tomu 4x4. A standard P10GT by se teoreticky nejak spachat mozna dala, ale to uz vice asi povi jagy, pripadne dalsi zainteresovani ohledne P10 (napr. Thommy).

2012-05-15 12:51:24

Všechno jde, je to jen otázka peněz. Když po trutnovsku jezdí Fabia 1,9 TDI s 250 koňma a pohonem 4x4 tak proč by nešlo tohle.

2012-05-15 12:56:39

Jojo...vím asi o čem mluvíš...ta stříbrná co má výfuky z kapoty nahoru? Něco takového jsem viděl na youtube myslím. No bavíme se pro začátek o těch cca 40k jak říká tu cenu Jagy. Ale k tomu musím hlavně pro začátek najít nějakou vyhovovující Primeru. Jednu p10gt bych mohl mít skoro hned, kdyby to šlo všechno podle plánů, ale p11 gt sem neviděl na prodej už ani nepamatuju.

2012-05-15 13:01:37

Bral bych rovnou kdyz uz P11. A GT to byt nemusi. Daji se najit pekny kousky za slusny prachy. To samy Ti povi i jagy. P10 si myslim nema uz moc cenu a taky nenajdes jen tak nejakou v top stavu.

2012-05-15 13:08:55

GT to být nemusí?Já myslel, že GT bude mít jinej podvozek a brzdy...jestli do toho půjde to VE tak to asi bude taky něčím potřeba brzdit..nebo SLX a SE mají stejné jako GT?

2012-05-15 13:10:44

Gt má jinej podvozek, brzdy ale na VE to stejně vše asi vyměníš a posílíš takže proto to nemusí být GT. U mě to je fanoušek kvůli bodykitu:D

2012-05-15 13:14:29

To jo...no právě že u mě docela taky...a nechce se mi na slx něco plácat "jako ať to vypadá"

2012-05-15 13:48:30

1. nevidím důvod proč by P10 neměla smysl... vím o dvou které nejsou vůbec zrezlé (bohužel zatím je nechce ani jeden prodat...)

2. i do P10 de dát VE (když to de do N14 co je ten samý systém)

3. 4WD P10 když už by se Ti povedlo sehnat tak tak by sem asi trochu přitvrdil a šel rovnou do DET

4. GT - neGT, tam to závisí od toho či chceš duševně podle VINu vlastnit GT nebo ne, protože jak už bylo psáno brzdy, podvozek, atď. to chce vyměnit stejně a neGT auto se dá sehnat za podstatně míň než GT.

2012-05-15 14:02:15

teda nevim jak podvozek souvisi s motorem??

P10 ve 4x4 neznam ale treba MN11 ano stejne jako N14 propadne N13 a podobne.

lukisku ty jsi to videl? rozdelane? cim se lisi motor u 4x4 od bezneho FWD? docela by me to zajimalo? proc by na SRkovou prevodovku 4x4 nemelo jit VE kdyz na FWD gear uplne v pohode sedi?

mozna by nebylo spatne brzdit zbesile teorie a ohanet se spis fakty.

mozna te prekvapi ze prevodovka kterou pouzivam na CA je uvnitr uplne stejna jako na SRko, a dokonce je stejna jako FWD, lisi se jen diferencialem kvuli pripojeni transferboxu...

2012-05-15 14:06:39

Jak uz bylo receno, je jedno co koupis... N14, N15, P10, P11... jde to vsude. Vybiral bych podle stavu karoserie, vse ostatni je jedno. Jestli vybirat GT? Je to jedno... jsou to starsi auta a stejne 80% veci, co jsou dulezite (brzdy, podvozek,...) se meni, takze je to jedno. Ja sam mam SR20VE v P11 non-GT a brzdy jsem daval vetsi a podvozek novy. Ve vysledku jsem to mel asi jako nejake seriove, vylitane GT...

2012-05-15 14:15:57

K té P10. Jestli je to reálné do ní strčit SR20VE, tak by to nebyl problém...také vím o jedné celkem pěkné co by se dala koupit v průběhu měsíce, max dvou.

Ke 4WD P10 jestli je to pořád ještě kousek, co se někdy objeví, nebyl by problém na ni nějakou dobu počkat. Jen je otázka jestli se opravdu ještě objevuje. Stávající auto je zatím pořád ok, takže není problém na ni opravdu počkat.

A GT neGT tam je to jen otázka bodykitu. VIN je mi fuk

2 jagy: Jak to myslíš že jsi to měl jako vylítané GT? Když jsi měnil brzdy a podvozek mělo by to být lepší,ne?

2012-05-15 14:19:49

Ano, jde to i do P10 bez problemu. Za cca 6let byly na prodej dve 4x4 Primery a obe jsem mel ja. Jednu koupil Thommy a druhou ma ode me Mirek200sx. Cekat na 4x4 je podle me utopie, ten pohon obecne neni zadnou vyhodou. Jestli chces neco na zimni blbnuti, kup si neco bezne dostupne (Subaru, atd.).

Jinak nejlepsi volba je podle me non-GT P11 Primera. Je jich hodne, jsou levne a jeste byvaji zachovalen. JE to jednoznacne nejlepsi volba v pomeru cena/vykon. Za usetrene penize udelat podvozekk, brzdy a pak jen swap a mas super auto...

2012-05-15 14:27:07

Ta p10 co můžu mít je z garáže, za poslední dva roky jetá cca 2x týdně tak pro rohlíky a najeto celkově 144xxx, za slušné peníze - je skoro v rodině. Ale hlavně záleží jestli investice do ní po swapu nebude větší jak do p11.

2012-05-15 14:36:35

Fizz : 4WD P10 SR blok je jiný než u FWD, právě kvůli transferu aby tam vešel. Lukyisek to má ode mně protože sme se o tom bavily

2012-05-15 14:54:45

Je to tak, ale i FWD blok tam jde po upravach.

Barnoch: rozhodni se dle ceny a stavu karoserie. Kdyztak mi posli info do SZ nebo na email.

2012-05-15 14:58:12

Diky. Mrknu na nějaké a pak se ozvu.

2012-05-15 15:17:27

Diky Thommy ze jsi byl rychlejsi, presne to same jsem chtel napsat. Pred nejakou dobou jsme se o tom s Thommym bavili a prave o te jeho P10GT 4x4 a divil jsem se tomu ze je to jiny.

 Svobi
2012-05-15 15:20:29

Vezmu flexu a pro transfer je mista

2012-05-15 15:21:20

Ano to je přesně to "upravení" co máme na mysli


Odpovědět

1  2  3