Fórum - Téma


P10 - SR20DE 92kw - cukání


Fórum Primera P10 P10 - SR20DE 92kw - cukání

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2009-06-08 14:24:35

Zdravim, jagy mi poradil abych se s tim sem obratil. Koupil jsem nepojizdnou primeru P10, nestartovala. Zavada se nasla a odstranila (NATS). Nyni auto chyta ale dusi se po pridani plynu. Studeny i teply motor se chova stejne. Chod se vyrazne zlepsi, kdyz pres datascan nasimuluju pro ECU teplotu nezahrateho motoru. Pokud to udelam, otacky mirne stoupnou a motor lze vytocit. Teplotni cidlo je nove, ECU jsem zkousel jinou, AFM jinou, rozdelovac jiny, odpojeny vyfuk byl taky, svicky nove, kabely ke svickam taky nove, komprese ok. Napada nekoho neco?

Tady jsem nahral aspon na mobil co to dela, chtel jsem tam natocit i co ukazuje datascan, ale nejde tam nic videt. Na konci je ale videt vytoceni motoru po nasimulovani -7stupnu (na zahratem motoru). Prakticky kdyz potrebuju auto premistit, bez notebooku a nasimulovane teploty nepopojedu, auto chcipa a skace. Jinak Ecu vyhazuje obcas chybu 34 (detonacni okruh), ale s nejvetsi pravdepodobnosti se jedna o nasledek spatneho chodu motoru. Taky se mi v datascanu nehlasi lambada (uz je tam druha), Nehodi mi chybu ze je spatna, ale u hodnot napeti mam nulu.

http://www.netboxhub.net/...00sx/Primera/MOV01542.3GP

http://www.netboxhub.net/...00sx/Primera/MOV01543.3GP

2mato  
Mato
2009-06-08 15:13:04

cau co sa zmenilo po vymene cidla teploty a lambdy?

2009-06-08 15:18:44

ahoj, vubec nic....na odpojeni lambdy to nereaguje

2mato  
Mato
2009-06-08 15:34:26

skusal si tam dat druhu dobru ecu a to iste? skus odpojit knock senzor co to spravi a predzapal mas dobry ?

2009-06-08 15:43:55

kdyz opdojim knock senzor, motor jde hur. Jina ECU, jina AFM jiny rozdelovac, zadna zmena....s predzapalem jsem zkousel laborovat a bez vysledku. Pokud by bylo ale neco spatne nastavene, proc by to bezelo pri simulaci nizke teploty?

2mato  
Mato
2009-06-08 15:46:40

a kabelaz mas dobru ? skrat na nejakom senzore? ze by ti to mylilo celu ecu potom alebo prerusena niekde od teplotneho senzoru

2009-06-08 15:46:47

Hlavne je zvlastni to ze kdyz mam studeny motor (treba 18stupnu) a nastartuju motor jde spatne. Kdyz tech stejnych 18 stupnu nastavim pro ECU rucne v datascanu, tak to bezi dobre. Prakticky to bezi dobre na jakoukoliv nastavenou teplotu do cca 38stupnu. Nad 38 uz na nastaveni nereaguje.

2mato  
Mato
2009-06-08 15:48:49

mas pocit ze to robi bohatu zmes alebo zmes je v pohode ?

2009-06-08 15:55:50

prijde mi ze je to bohaty

2mato  
Mato
2009-06-08 16:03:52

no mal by si to vidiet na svieckach a citit z vyhuku ale celkovo je to cudne, jak sa sprava ta ECU musi ju zarucene nieco pliest... skus tu kabelaz premerat

2mato  
Mato
2009-06-08 16:12:34

a co skrtiaca klapka a AAC ? skus odpojit aac, ci ti nepusta moc vela z vyfuku do sania... okrem tohoto a tej kabelaze ma nic nenapada

2009-06-08 16:19:44

Niesom odborník,ale napadla ma taká vec či je riadiaca jednotka dobre ukostrená

2mato  
Mato
2009-06-08 17:12:26

no v tomto pripade je mozne vsetko, kedze to vyzera akoby ECU mala nejake halusky...aj ked este tu je AAC a skrtiaca klapka...a kabelaz tu by som si preveril urcite

2009-06-08 17:43:51

nemate nekdo rozpis pinu ECU pro evropskou primeru se SR20DE?

AAC jsem nepromeroval, musim mrknout do manualu jak se to dela. Jediny co jsem kontroloval na sani bylo TPS.

2mato  
Mato
2009-06-08 18:05:10

aac ti postaci iba odpojit od zvodov kde je pristup spalin... tym mu zabranis aby odtial nieco nasal a bude nasavat len vzduch

zapojenie mam len toto, podrobnejsie by som aj ja rad vlastnil

2mato  
Mato
2009-06-08 18:16:07

aj ked aac by mal byt cinny len pri zavretej skrtiacej klapke kde riadi volnobeh a prisava cast spalin,...ale skusit ho vyradit stoji za to skusit podla mna

pokial ti ale po zmene teploty v datascane ide motor lepsie tak to znamena, ze si ECU nevie urobit obraz o tom aku ma teplotu motor pravdepodobne a robi si ju podla cidla...takze ze by ta kabelaz?

takisto ked nereaguje na odpojenie lambdy...musi ist potom stale v nudzovom rezime kedy neupravuje zmes pomocou lambdy a mala by ti svietit kontrolka ecu na palubke

2009-06-08 19:03:06

A čo MAF?Teda váha vzduchu?Kontroloval si ju?ALebo skúsil vymenit?

2009-06-08 19:50:11

treba zkusit jen vycistit

2009-06-08 19:51:36

AFM = Air Flow Meter

MAF = Mass Air Flow meter

je to v podstate to stejne a na zacatku pisu ze AFM jsem zkousel jine

2009-06-08 20:01:39

OBD1 aj OBD2 -> pro tebe OBD1


Odpovědět

1  2