Fórum - Téma


P10 - plechový disk


Fórum Primera P10 P10 - plechový disk

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2009-06-16 09:12:08

zdravim nissanaci, potrebujem od vas help. nemate niekto najlepsie zo SVK a este najsamlepsie z BA alebo BA kraja, plechovy disk 114,3x4 R14, potrebujem jedena na rezervu.

prosim ozvite sa, je to blbe jazdit a nemat rezervu :), a co smo pozeral na nete chcu za novy 56 €, a pouzite som nasiel len ze setky 4 predaju a to ide od 150€.... nesulozim s bankarovou dcerou :D skusam najprv tu kym nepojdem na vrakac

dik miso

2009-06-16 11:36:54

ja mam na predaj uplne novy...ale R15

2009-06-16 11:41:04

diky moc za ochotu, ale 15 tka? asi nie moc rozumne riesenie na rezervu nie?

2009-06-16 19:43:02

Čau, hlavne sa kukni aké máš v predu brzdiče aby si nebol prekvapený ako ja keď som chcel dať 14ky disky na primeru GT a nevosli mi kvôli brzdičom. P11 GT rovnako ako kombik ma v predu kotúče 280mm a tam idú jedine 15ky disky. Tak ak to náhodou niekto prehodil aby si potom nebol prekvapený ako ja ;)

A inak mám na predaj 4ks plecháčov 15" aj so zimnými pneu za 100EUR. Gumy sú ale zjazdené.

2009-10-22 23:06:57

caute, dal som si opieskovat plechove disky a chcel by som si ich nastriekat, je nutné dávať na to opieskované nejaký zaklad a až potom farbu a lak? Vdaka

2009-10-23 06:56:50

Určitě bych nějaký vhodný podklad dal, na řádně odmaštěný povrch. A potom na proschlý povrch teprve vrchní barvu. Jsou na to special antikorozní základovky.

2009-10-25 18:06:14

ALMERKA> tak protikorózny základ som dal. Mám otázku, či by šlo spraviť to, že celý disk je tým základom nastriekaný a zvažujem, že do farby, by som dal iba tú prednú stranu, ktorá je na diskoch vidieť,tam by som hodil aj priesvitný lak ako úplne vrchnú vrstvu, môže ostať ostatné iba tým základom?

SBR
2009-11-02 19:09:33

zdravím - po domácím "odrezování" disků jsem zjistil, že okolo ventilků mi uniká vzduch. Na vině by mělo být nekvalitní odrezování + životnost disků je už "na hraně". Takže mám tři možnosti - koupit nové disky (moc peněz a kdoví, jestli budu mít za 2-3 roky stále stejné přibližovadlo), koupit ojeté disky (trochu peněz, trochu riziko) nebo si přiznat, že to neumím a dát disky někam opískovat (kus cesty + jestli teda nebude levnější koupit ty ojeté disky).

Nu - zatím vítězí možnost koupě jetých disků a teď se dostávám k vlastní otázce. Na moji W10 je doporučené CB 66 a prodávající uvádí CB 67. Jak moc je to velký problém? Jsou vzájemně kompatibilní nebo ten milimetr rozdílů už dělá tak velký rozdíl, že se na to mám vykváknout a šupat k pískovači? Uvítám veškeré argumenty k riziku použití (je-li vůbec možné) takto rozdílých disků.

2009-11-03 07:51:15

Pojem životnost disků na hraně je docela dobraj výmyls. To jsem ještě neslyšel (a to ani v pneuservisu).

Disky jsou buď OK to jsou skoro všechny, nebo KO a to jsou pouze ty co jsou havarovaný - nejsou již kulatý. Takže pokud uchází kolem ventilku, tak dát nový ventilek do disku. Pokud je disk rezavej po obvodu, osmírkovat nebo pneumatiku nalepit speciální sračkou co používají v pneuservisech. Nebo sundat pneu, nechat opískovat a znovu nalakovat - ale to je zbytečný, "na funkčnost rostlináře to nemá žádný vliv".

SBR
2009-11-03 18:26:42

Diky, to jsem potreboval vedet. Ventilky vymeneny, nicmene do toho pneuservisu uz asi nepojedu. Zatim jsem kontroloval tlak za poslednich 24 hodin a vypada to v poradku. .


Odpovědět