Fórum - Téma


P10 - naroubování motoru do P11


Fórum Primera P11 P10 - naroubování motoru do P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-02-18 17:28:27

Zdravím,

mám dotaz, jestli by byl nějaký obrovský problém naroubovat mortor SR20DE z mojí P10 (GTe)r.v.1990 do Nissan Primera 2.0 SLX z r.1997? Jedná se o to, že moje Primerka kromě motoru je jeden velký problém (spojka,ABS,koroze,zadní tlumiče KO,pár drobností v elektrice,čepy..atd...atd.) a mám přitom možnost levně sehnat P11 se zničeným motorem. Přdpokládám, že by s tím neměl být nějaký zásadní problém, že montážní rozměry, kabeláž atd. by měla být analogická... Nemáte s něčím podobným někdo zkušenost?

Že bych si zase vyrobil nové GT....???! Motor SR20DE je dokonalost sama, a srdce mě bolí, kdyby měl jít jen tak "do šmelcu"

2009-02-19 07:20:44

No tak to určitě nepůjde zejména z důvodu jiné elektroinstalace. Jestli jsou stejné připojovac rozměry? na převodovku, na karoserii, to nevím, ale to by snad mohlo být stejné.

2009-02-19 08:25:04

Jedno GT jsem se starsim (highport) motorem videl, ale nejezdilo to spravne. Neco tam mel spatne. Ale pokud vymenis motor s kabelazi a ECU, tak zo slapat bude. NATS (pokud ho P11 ma) ale asi nepujde.. prevodovku muzes dat kterou chces, pasuji na blok obe.

Jestli to mas s kym udelat, tak do toho bez.

2009-02-19 15:43:43

Jagy,

díky za morální podporu, asi do toho půjdu... Ještě nemám úplně promyšlený postup, po neděli se jedu podívat na tu P11 s vadným motorem a pokud bude v takovém stavu,jak vypadá na fotkách, tak není co řešit. Pak ještě připadá do úvahy oprava původního motoru (a zároveň vyladění na standard GT - 110kW a více), ale to uvidím podle situace. Každopádně Tě pak poprosím o rady. Kamarád má autodílnu,tak to první zprovoznění uděláme tam. Primera je pro mě dokonalé auto a nechci se jí vzdát za žádnou cenu..... ... Ale to asi tady na tom webu chápou všichni, že ano ....

2009-02-20 08:06:25

nevěřím tomu žes e to podaří. Bude hodně laborovat s elektroinstalací. Kdyby tam byl jen jeden tlustý kabel k řídící jednotce tak snad, ale další kabely k jednotce zevnitř auta, určitě jiná kabeláž a jiný systém imobilizeru, určitě t bude chtít podrobné schémata zapojení konektorů od ECU a dalšícha dalších součástí - atchometr, elektřina pod palubkou atd. atd.

2009-02-21 18:15:52

Každopádně díky vám oběma za názory, zítra se jedu na tu P11 mrknout, pak to zhodnotím a rozhodnu se.

Na druhou stranu si myslím, že mechanický základ toho motoru je stejný a nějaké řešení přece musí být !!

Je ale tedy fakt, že mému kamarádovi-mechanikovi, se do toho dvakrát nechce . Prý ať si seženu schemata atd...jak radí Honza... O to se pokusím příští týden.

2009-02-22 13:24:20

ide to tam dost v pohode len treba vymenit kabelaz aj s ecu uz som niekolko takych videl.

2009-02-22 16:54:22

Tak jsem se právě vrátil... ne z Hradu... ale z Ostravy, kde jsem se byl mrknout na tu P11.

No, hnus ! na fotkách vypadala asi o 1000% líp než v reálu, navíc je vyrezlá stejně nebo hůř , než ta moje o 7 let starší chudinka.(Kout prah-zadní blatník, lemy předních blatníků,uchycení předních tlumičů) Navíc přestříkaná ...

Takže nic, hledám dál. (Hlavně, že jsem se projel přes půl republiky..ale pořád lepší, než se doma hádat se ženou

2009-03-03 17:25:07

Tak jsem se nakonec rozhodl mojí milovanou Primerku GT opravit do pořádného stavu....Než bych vrážel prachy do nějakého neznámého šmelcu.... (Zkrátka jsem jí nedokázal říct "a teď na jaře půjdeš na šroťák")

Sehnal jsem perfektního autoklempíře, který fakt umí a není přehnaně drahý. Mechanické věci uděláme s kámošem v jeho autodílně. Co se týče funkčních závad, nejedná se o nic až tak světoborného, akorát se moc netěším na výměnu spojky. . Kdyžtak pak sem dám pár fotek z rekonstrukce tohoto téměř veterána (r.v.1990)


Odpovědět